Huh, bijna alle gameplay is toch vanaf de 360? Ik zie nooit PC/PS3 gameplay van een nieuw spel. Ik speelde altijd op PC, ik vind het er niet veel mooier uitzien dan op de 360. Het verschil is altijd heel klein, ok behalve crysis 2 dan met dx11 En textures natuurlijk... maarja ieder zijn mening/keus. edit: nog 1 ding, de resolutie is natuurlijk ook veel lager, maar op verre afstand merk je dat niet veel.
Grafisch interesseert me niet veel zolang het niet zo flets is als BF3 maar ik vond de frame-rate soms wel erg inkakken in de beta en dat gebeurt ook erg veel op BF3 op de console.
Mooie afsluiter van de multiplayer beta preview op gamer.nl " De game probeert, zoals gezegd wat nieuwe dingen uit en voorlopig voelt het alsof deze werken. Het buddysysteem bevalt ons goed en ook de nieuwe killstreak-aanpak gaat ongetwijfeld zijn vruchten afwerpen. In onze vorige preview roemden we daarnaast ook de eenvoud en het gevoel dat de beste schutter in Warfighter wint -niet degene met de meeste ervaringspunten en dus de beste wapens- en dat gevoel overheerst nog steeds. En daarmee is Warfighter ook echt wat anders. "
In de comments staat juist dat het helaas PC met 360 controller is. Waar is het precies bevestigd dat het 360 is? Echt kut van die controller dat ie op PC aangesloten kan worden, wat dat betreft. Heh
Ja, snap ook niet waarom ze dat doen, een shooter moet je echt met muis en toetsenbord spelen want op PC word je met een controller helemaal afgemaakt. Gebruik zelf ook een 360 controller op PC, maar dan vooral voor FIFA en race games, voor de rest niet.
^ weet niet of je het tegen mij had. Ik had het over als ze een spel showen op E3 enzo zeg maar, dat is altijd 360 gameplay.
Ik? Ik had het tegen BigKabuto De laatste jaren is de meeste gameplay die ze laten zien juist op PC omdat de xbox helaas een grote grafische achterstand heeft maar spelen ze het altijd met controller omdat dat wat handiger is als er zo'n kerel op het podium dingen laat zien, en om mensen te laten denken dat het er op consoles zo goed uit ziet.
Ik speel vanaf het begin COD(PC) tot CODMW 1, daarna is COD bergafwaarts gegaan. Black Ops vond ik nog wel leuk. Tis gewoon een kwestie van smaak Ik speel nu liever battlefield, hoop dat de nieuwe MoH beter is dan de vorige deel(die was erg slecht)
Door de makers zelf? Want dan is dit echt wel nice zeg! Sowieso ik heb van iemand gehoord die de game al speelt...(de bekende 'andere' weg) dat ie duidelijk mooier dan BF3 is, nou.....nice!!!
Is ook wel logisch, omdat BF3 de eerste game was op de Frostbite 2 engine en een stuk grootschaliger is, maar die ziet er (vooral op pc) echt ongelofelijk mooi uit (kan ik niet vaak genoeg zeggen ), en inmiddels zijn we ook al een jaar verder dus ik kan niet wachten hoe MoH er (op pc) uitziet!
Is MoH nou te verglijken met BF3 Close Quarters maps. Of zeg ik nou iets heel doms? (Heb de demo niet gespeeld)
Ja. Vraag me wel af hoe de MP eruit ziet. Ook al ben ik niet echt gefocused op graphics we zullen zien. Hopelijk kunnen we hem eerder spelen. Het is geen grote release en dan heb ik hem meestal een dag of soms 2 dagen eerder dan de release van Nedgame. Hoop het wel want op Donderdag ben ik de hele dag op Ameland. lol.
Eerste level van de game. 360 gameplay. Confirmed door de uploader. Heb even 10 sec gekeken. Ziet er al goed uit zelfs met de downgraded YT kwaliteit.
Nah die maps zijn wel heel erg Close Quarters. Wat ik zo gezien heb van MOH zijn die meer buiten en een tikje groter dan CQ. Moet ook wel want als alle levels zo zouden zijn in MOH als die van CQ dan heb je niks aan een sniper ingame.
ik zag em in de winkel liggen en twijfelde omdat ik weinig van de game gezien heb, behalve de mp beta dan