1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Even de SP uitgespeeld op de pc.
    Verhaal was wel goed,maar beetje 13 in dozijn, badguys hebben explosieven welke gevonden moeten worden... Verrassend.
    Echter voelt het als je aan het spelen bent niet echt zo doordat het goed in elkaar steekt en plausibel overkomt.

    Ook wat gameplay is ie redelijk 13 in dozijn. Soepele vermakelijke shooter die eigenlijk niets speciaals aan. Ook die rij missie reken ik daar onder omdat tegenwoordig eigenlijk elke shooter momenteel wel zo'n missie heeft.
    Grafisch ziet het er wel goed uit.

    Dan de missies, deze vond ik erg tegen vallen. Niet dat ze slecht waren, alleen ik vond het gewoon heel erg tegenvallen. Ze kwamen heel ongevarierd over en ik miste gewoon wat. Een echt urban stukje, of een echte infiltratie missie. Je bent toch dat Tier 10 team, die super elite klanten. Waar blijven die missies dan.
    Hoewel me niet veel meer bijstaat van het vorige deel, weet ik wel dat ik de missies daarvan stukken beter vind.
     
  2. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Voor de Fanboys is dit spel 100 euro waard. Ook al scoort dit spel in de reviews slecht, proberen zij ons te overtuigen dat dit spel GRUWELIJK GOED IS!!! Hahaha

    Geinig om te lezen.
     
  3. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan zeggen wat je wilt, Feit is JA het krijgt slechte reviews, Maar heb me zoiezo veel meer vermaakt met de Single Player dan bijv Black ops.
    De Beta vond ik ook prima spelen, dus daar zal ik ook wel van genieten.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Serieus joh? Doen ze dat echt? Want ik zie dat nergens hoor, het enige wat ik zie is een CoD fanboy die alleen maar hier loopt te janken over deze game en het mooie is, je hebt het zelf niet eens gespeeld. Wat doe je hier eigenlijk nog? No way dat ik 100 euro voor een game betaal. Je bent best zielig bezig want je loopt te bitchen over fanboys...maar welke fanboys precies? De mensen die de game gekocht hebben zijn hoogstwaarschijnlijk gewoon strontziek van die slechte grap genaamd CoD....just like me. En dan heb je alternatieven zoals BF en MoH.

    Oh en waar precies zegt iemand dat de game gruwelijk goed is? If anything....zijn wij juist aardig objectief over de game hoor. Nergens in deze thread zie ik iemand de game gruwelijk goed noemen. Gewoon heel erg vermakelijk en goed genoeg. Dus waarom ga je niet gewoon weg nu? Ik laat de reviews lekker voor wat ze zijn, en ik heb mijn fun met de game, opgelost toch? Wat is eigenlijk je doel man?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  5. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Dat kan. Ieder z'n ding.

    Maar het is wel opvallend dat deze game slechte reviews krijgt. Dat is denk ik niet voor niks. Of wou je zeggen dat die gasten er geen hol van snappen?
     
  6. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Reviews zegt echt niks vind ik, je moet het echt zelf gaan spelen.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Klopt, vaak zie je dat reviews met de hype meegaan.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar ben ik het absoluut mee eens. De game heeft zijn plus en minpunten zoals echt elke game. En zoals iemand hier al zei, een 7 zou nog te begrijpen zijn, maar wat de reviewers tot nu toe geven is gewoon belachelijk. Volgens mij hebben ze de MP hooguit een halfuurtje gespeeld. Het is alleen fucking triest dat sommige mensen het nodig vinden om de game te bashen, terwijl ze het niet eens gespeeld hebben, gewoon puur meegaan met de negatieve reviews..ja keep it up, goed bezig.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat is het probleem als de grote bladen en websites betaald krijgen door de concurrent. Ze zullen dat nooit toegeven, maar als je soms ziet wat die gasten aan goodies etc krijgen, de manier waarop ze gepaaid worden dus. ;)
     
  10. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik krijg hem morgen dus kijk wel wat ik ervan vind.

    Als die net als BF3 op 30fps draaid heb ik wel probleem denk ik.
    Met BF3 online merk ik dat die op 20fps draaid, of dat aan 480p ligt geen idee.

    Want me HDMI output doet het niet, me beeld flikkert.
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Waarom zou ik een fanboy zijn, omdat ik een game leuk vind, die minder scoort in reviews ? En wat voor baat heb ik erbij om mensen te overtuigen dat dit spel wel heel goed is ? Ik zit hier op een forum in een topic van MoH en vind het leuk om zo meer te weten te komen over de gameplay en de mening van anderen. Niet om mensen af te zeiken, omdat smaken verschillen... Ik snap je gedachtegang niet helemaal.
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wat me wel opvalt is dat er geen berichten zijn over de connectie. Hebben ze het dit keer eindelijk goed gedaan? Dus geen lag en join problemen ?

    Meestal is het een drama met EA games op relaese.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  13. Semper3Fidelis

    Semper3Fidelis Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    HD Texture pack

    Kan het kloppen dat mijn HD Texture pack niet werkt?
    Is er misschien iets bekend van een glitch dat hij niet installed ofzo?
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nogmaals mijn voorbeeld.. Zeg je dat ook bij Iens? Ik kan niet geloven dat je ergens zou gaan eten ondanks de slechte recensies van het restaurant.. Je hoeft echt niet de game gespeeld te hebben om een mening te vormen, dat is zo een onzin. Alsof we allemaal 60euro uit gaan geven om erachter te komen dat het een crappy game is.. Ik vertrouw eerder een review dan iemand die net 60euro heeft gelapt voor een game. Dan zal je diegene echt op dag 1 niet horen kankeren over de game. Een meta score zegt echt wel wat hoor.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Opvallend inderdaad :D

    dat kan 2 dingen betekenen, of de day 1 verkopen vallen tegen of EA heeft na 26 matige launches het eindelijk voor het eerst in hun geschiedenis eens goed geregeld.

    Al komt de echte test dit weekend pas natuurlijk
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Eindelijk iemand die het begrijpt!
     
  17. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Pfff er zit ook een class bij die door muren kan kijken? Dat vind ik zo oneerlijk, ook met UAV op CoD maar daar heb je perks voor.

    Hopelijk kan je dat maar paar seconden doen.
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Klopt inderdaad, zelfde als wanneer je een beta voor een game krijgt, dan voel je je toch meer bevoorrecht en ben je positiever over een game dan wanneer je alleen een demo net als iedereen te spelen krijgt.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Van alle goede dingen ben ik dit vergeten te melden. Want ik heb in al die uren dat ik gespeeld heb geen enkele lag of disconnect gehad. Het werkt echt super. Ik ga de party lobby in, invite vrienden of gelijk de hele friendslist als je dat wilt en je zoekt een game. Het werkt echt uitstekend, serieus. Heel erg blij mee.
     
  20. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Kijk, ik zeg je eerlijk. Als de beta goed was geweest, had ik 'm zeker gehaald.

    Ik had echt gehoopt dat deze game mij zou verrassen en mijn verwachting in deze game was ook hoog . Trailers zagen er gruwelijk uit enzo. De verhaallijn in het midden oosten sprak mij ook aan. Ik hou zowieso van Moderne Oorlogsvoering.

    Maar helaas ben ik zeer teleurgesteld geraakt in de beta zoals velen die ik ken. Dat was de beslissing om 'm uiteindelijk niet te kopen. Ik heb al genoeg miskopen gehad.
     

Deel Deze Pagina