1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik zou er alleen voor zorgen dat je wel de mogelijkheid hebt om terug te brengen als hij je echt tegenvalt. Zonder een demo is het altijd een gok, een gok die ik gewaagd heb en het pakte goed uit voor me, maar toch he :)
     
  2. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Tof, post heeft hem niet gebracht.

    TV helemaal voor mij vandaag en komt het spel niet opdagen.

    Hij was verdomme gisteren 's morgens al verstuurd. :mad:

    edit: is het mogelijk dat die met busje komt? omdat ik ook een ander pakketje krijg vandaag.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2012
  3. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey allemaal, ik heb nu al zeker 8 uur de multiplayer gespeeld en wilde wat first impressions achter laten hier. Dus lees dit ff als je benieuwd bent naar de mp van MoH, maar tis alleen maar mijn eigen mening!
    Laat ik beginnen met de menu's, het eerste wat je eigenlijk ziet als je opstart. Moet toegeven, de eerste keren snap je er niks van. Maar zelfs ik had het daarna vrij snel door... Dan begin je dus een game, na laadtijd vergelijkbaar met BF3 en kan je nog even je soldier/wapen tweaken. Ik koos trouwens in het hoofdmenu de Poolse GROM soldier met assault rifle, incl. een vizier erop. Geen zorgen, de rest van de soldiers die je niet kiest, unlock je automatisch.

    Maar terug naar het laden van een game: Je moet na elk potje 1 minuut wachten in een scherm waar je je score/ribbons/scoreboard ziet. Daarna pas gaat de volgende match laden (wtf, waarom niet tegelijk, 2x zo snel). En als de match eenmaal geladen is kan je je soldier kiezen en gun customizen. Maar wacht even!! Ik heb maar 10 seconden om die gun te customizen. Terwijl ik eerst 2 minuten naar een scherm met niet al te boeiende info zit te staren.. Beetje jammer dit. Had ik beter kunnen verzinnen, maar dit zijn we gewend van BF en MoH.

    De geluiden zijn wel leuk, maar je moet echt zorgen dat je volume vol aanstaat. Heb later op de avond een koptelefoon opgezet, toen hoorde ik plotseling mensen "Medic" roepen, en "Grenaaaade". Het is ook wel flink overdreven geluid, wat ook disorienterend overkomt.. Daarmee bedoel ik dat er bijv. een enemy recht in je base loopt en mensen neer gaat maaien, terwijl niemand door heeft dat hij 5 meter achter je zit. Maja, BF3/MoH zijn nooit goed geweest in close-quarters. Ik vind het ook een beetje irritant dat het knifen een animatie is. Dat wil je toch zsm voorbij hebben!! Je krijgt qua geluid in ieder geval alleen het idee waar je enemy zich bevindt, maar het is niet als bij CoD dat je met behulp van voetstappen/afgevuurde schoten de vijand kan localiseren. Nee dat zeker niet. Kogelinslagen/afvuren klinkt wel goed hoor, maar mij trekt meer de niet-hollywood style, namelijk de CoD-geluiden. Ach, ik kan er zeker mee leven.

    Volgende punt, de gameplay. Jaja, het speelt wel lekker weg moet ik zeggen. Voor mij voelde combat mission (en ook vaak tdm) aan als een soort singleplayer missie van een nieuwe Ghost Recon. Probeer je in te leven in wat een echte marine zou doen, dan heb je zeker meer kans op kills en blijf je ook langer in leven. Nadeeltje, de grenades. Heb al aantal keren gehad dat ik op iemand schiet vanuit cover. Hij vuurt terug, verdwijnt achter zijn cover en BOEM, ik wordt gekilled door zijn perfect gegooide nade. Dit kan je frustratie gaan opwekken.. Maarja.. Hitboxes zijn wel oke, je ziet ook de hp van de enemy die je net heeft gekilled in een soort killcam. Ja leuk hoor. Het is echt een regelrechte BF3 kloon, maar dan gefocused op kleine gebieden en zonder vehicles. Nog een nadeel: Ik lag achter een auto, zie ik van onderen 2 benen van een enemy. Wat bleek, ik kon helemaal niet onder de auto door schieten, zat een onzichtbare muur voor, terwijl wij elkaar zagen en op elkaar schoten.. En dit gebeurt ook bij andere obstakels. Net die 10 centimeter erboven zit nog een onzichtbaar schild ofzo. wtf:+

    Wat mij ook opviel en wat wel belangrijk is, de levels en het design daarvan. Nouja, ik vond die van MoH 1 leuker. Mega grote maps, denk aan airfield en die woestijn map. Die zie je niet terug in dit spel. Is vooral close quarters met ruimtes van 1 tot 20 meter tussen de verschillende kanten. Is er ruimte voor snipers? Muah.. Muah.. Je kan werkelijk op zowat niks klimmen. Alles lijkt statisch man, wtf! Met veel moeite heb ik mij een muurtje op weten te springen (maar blijf halverwege tegen onzichtbare muur steken), waarvan ik wel een goeie sniperpositie had. Dus oke, het kan wel maar je moet goed zoeken naar een campspot. Vergeet het, je wordt hard geowned als sniper en je kan beter de eerste 10 uur gewoon assault/spec-ops spelen om de levels te leren kennen..
    Nu verder met de levels. Niet veel goeds over te zeggen. Design is oke. Maar het is gewoon zo van, oke je hebt 3 wegen om naar A te komen, hiertussen hebben we allemaal huizen en obstakels geplaatst, zodat het niet lineair lijkt. Zo is het precies!

    De teamdeath match mode lijkt ook gewoon dezelfde maps te hebben, iets wat bij MoH1 wel anders was. Gewoon Combat Mission maps, ctrl+C/ ctrl+V in TDM mode, knip de helft eraf en hoera we hebben maps voor TDM.
    Killstreaks/unlocks, ik snap hier nog geen snars van, het is volkomen onduidelijk wanneer je iets unlockt en het hele design ervan is bedacht door een paar gamedesigners van lik-me-vestje. Zelfde gasten die het menu en de layout hebben bedacht in MoH1 en BF3, neem ik aan. Ik had 1 killstreak voor de sniper af en toe, soort mortier dat je neerzet en dan heb je een soort bommetje die je amper kan sturen.. Daarover kan ik alleen zeggen, oefenen, oefenen en dan lukt het..

    Kortom, de graphics zijn prima, echt niet lelijk.. De geluiden zijn ook leuk, maar overdreven en diorienterend (Op een niet-realistische manier). Het menu en alles eromheen is ronduit slecht, vanwege de steile leercurve en belachelijke manier van laden tussen de maps door. Er is echt niet over nagedacht, echt niet. De gameplay is tof, maar je moet wel van BF3 houden in een jasje dat geen vehicles heeft en puur is gefocused op kleinschalige infanterie-gevechten. Dit is waar MoH wel in uitblinkt moet ik zeggen.
    Mijn advies is, kiddies onder de 18, koop CoD. Ben je 18 of ouder, dan kan je over de fouten in deze game heen kijken en genieten van een toffe, lastige, realistische, spannende shooter. Have fun! (oja en dit is enkel mijn mening he, ik probeer dit niemand op te leggen.)
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2012
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Wie zegt dat ik hem ga kopen? :+

    Dit is sowieso een dure maand geworden dus doe nu even rustig aan :+
     
  5. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je eerst geïnteresseerd was namelijk.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat mij opvalt is dat het qua graphics een mix is. Het eerste level van de campaign is schitterend, dit laat zien dat Danger Close naar mijn mening beter is met nacht maps qua lighting dan DICE met BF3, want daar vond ik de nachtmaps niet heel mooi. Maar in alle andere maps mist die belichting en dit heeft DICE weer veel beter. Het lijkt bijna alsof ze niet genoeg tijd hadden, maar dat EA persé wilde dat ie af zou zijn op de desbetreffende datum om nog snel voor CoD uit te komen.
     
  7. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel blij dat de belichting niet zo overdreven is als in BF3, als daar iemand met een zaklamp in je gezicht schijnt of je kijkt in de richting van de zon zie gelijk niets meer.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2012
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25

    Kiddies onder de 18 koop cod? Redelijke review wel jammer dat je een sneer uit moet delen dat cod alleen voor de jeugd is. (speel zelf geen cod, dus bashen cod fanboy heeft geen zin) Hoe oud ben je zelf als ik vragen mag?

    Die fouten die jij benoemd maken de game toch juist niet realistisch? Als jij achter/onder een auto ligt je ziet iemand zijn benen wil je hem toch vol in zijn poten kunnen knallen? Game zie ik dan ook als een product wat snel is afgemaakt om geld te kunnen verdienen voor BF4. Maar dat is natuurlijk mijn mening!
     
  9. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 23 jaartjes jong en heb alle cod'/BFs/MoH's met plezier gespeeld. Ben dan ook fanboy van allemaal, maar voornamelijk cod met minstens 1500 uur gameplay vanaf MW1, alles volledig geprestiged etc. Daarom vind ik ook dat ik dat mag zeggen, het is niet om te focken, maar om juist te waarschuwen dat bepaalde mensen Warfighter helemaal niet leuk zullen vinden.. Ik ben een cod kiddie van de eerste orde!

    Nee man je hebt zeker gelijk, dat soort dingen zijn idd niet realistisch. Maar gewoon de hele feeling van het spel, je wordt er gewoon ingezogen en zoals ik zei, het is alsof je een Singleplayer missie van een nieuwe Ghost Recon speelt. Vind ik leuk!
    Ben het met je eens over geld verdienen voor BF4.. Ik zei ook, het is gewoon een BF3 kloon, maar dan zonder vehicles en minder ruime maps.
    Maar dat is niks nieuws, MoH was een kloon van Bad Company imho.
    Sommige mensen prefereren gewoon MoH boven BF. En ik ben daar een van geworden:b:
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2012
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja ik prefereer vooral de kleinere maps, want qua de rest is het heel erg BF achtig. Ik ben dan ook benieuwd wie de volgende MoH zal maken, Danger Close (als EA de boel niet sluit...hangt van de sales af i guess) of wordt het DICE? DICE zou ook een uitstekende MoH kunnen neerzetten denk ik hoor, en dan krijgen we denk ik wel destructie mogelijkheden en betere lighting. Want het is duidelijk dat DICE de engine beter onder controle heeft op de meeste vlakken.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2012
  11. libaboy

    libaboy Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Die compactere maps geven de MP echt een boost imo. De reviews zijn ook gewoon absurd laag allemaal
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij heeft DiCE zelf al een shooter spelletje wat ze moeten maken en onderhouden :+

    en elke jaar een nieuwe game kan gewoon niet tenzij ze die studio 3 keer zo groot maken (en dan nog is het beter om het door verschillende studios te laten doen)
     
  13. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat doet iedereen moeilijk over de mening van een ander. Lekker belangrijk wat Oujdi van de game vind. Vorm je eigen mening en stel je verdomme niet zo aan.

    Lijkt me wel duidelijk dat MOHW niet de game is die de meeste hadden gehoopt dat het was. En dat zal je horen na release. Wtf dacht je dan ? En als jij de game zo geweldig vind. Mooi toch. Wat laat je je wijsmaken door iemand op een forum ?

    Graphics en gameplay zijn bij mij erg belangrijk, en ik vind de gameplay en graphics van MOHW gewoon het net niet. Ik had er iets meer bij verwacht. En ik dacht dat in de trailers wel te kunnen zien. Helaas niet zo. Jammer... volgende keer beter misschien als ze DICE erachter zetten.
     
  14. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij trouwens tegenvalt is dat er geen LEFTY controller-optie is. Echt heel kwalijk. Nu kan ik wel op beide manieren spelen (Enige verschil is trigger aim/fire), maar ben (zonder grappen) gehandicapt aan rechts waardoor ik minder snel kan single-shotten... In BF3 en Cod ben ik altijd lefty. Weer zoiets van, wat zijn dat voor achterlijke developers dat ze dat eruit laten? Hou rekening met anderen aub!!!
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zijn wel standaard settings idd..

    wel een specifieke control set gelijk aan BF3 maar geen Lefty opties is gewoon laksheid

    vind ook dat de colour blind optie voor de Hud er standaard in zou moeten zitten maar dat is helaas ook niet zo
     
  16. Crimiclown

    Crimiclown Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die online spelen en een buddy willen CR1M1CLOWN is mijn gamertag ik game met mic en op de xbox 360 :)
     
  17. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een link voor me naar de forums van MoH Warfighter? Wil even dat probleem over Lefty controller aankaarten, maar als ik naar Origin en EA forums ga, vind ik totaal niks. Ook via google niks. Help :confused:
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  19. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Weer een paar uurtjes gespeeld. Dit keer de Warfighter mode, daar krijg je een playlist van Team DM en Sector Control. Het was echt super hectisch net ook, granaten die explodeerden, kogels overal en ga zo maar door. Op die moment is de game echt op zijn best gewoon.
     

Deel Deze Pagina