Dude, waarom post je hier nog? Het is al 30 pagina's uidelijk dat je de game kut vindt en niet gaat kopen. Prima, ieder zijn ding. Maar laat iedereen lekker zn eigen mening vormen en over de game praten zoals zij dat willen ... Je gedraagt je als een 8 jarig jongentje, and it's getting annoying. So piss off!
Heb hem gister ook binnen gekregen, heel eventjes gespeeld en vond het wel leuk hoor. Multiplayer nog niet gedaan, maar lijkt mij gewoon een leuke shooter. Cod bo2 heb ik ook besteld maar modern warfare 3 was ik na paar dagen al klaar mee. Dus ben benieuwd welk spel me het langste boeit
Respecteer jij eens de mening van je mede-members. Het is duidelijk dat je in de topic enkel en alleen komt om te bashen en reacties uit te lokken. Dit is je laatste waarschuwing.
Eens. Echt zwaar overdreven al die negatieve reviews. Speelt heerlijk. MP is echt leuk. SP is ook gewoon goed en lijkt gewoon op al die andere. Had niet anders gedacht en dus geen tegenvaller voor me. Headphone op en de SP is lekker intens. Vermaak me er prima mee. Nu hopen dat de MP niet al te snel uitsterft.
Als iemand hier interesse heeft in enkel de SP, mijn multiplayer disc is beschadigd en ik ga een nieuwe halen. Dan heb ik dus 2x de SP disc. Laat maar weten via pm! Ja, de multiplayer is zooo vet
Ik heb problemen met het opstarten vcan warfighter op me xbox! hebben meer mensen dat? alles laad goed tot ik in het scherm kom voor singleplayer, multiplayer etc. dan kies ik voor multi[player en dan loopt alles vast! wel kan ik weer terug naar me xbox scherm maar spel wil maar niet naar multiplayer modus laden! Kent iemand het probleem?
Probeer het is met de andere DVD. Er is 1 dvd voor sp, en 1 voor mp. En als je dat al wist, denk ik dat ie kapot is ff terug naar de winkel..
Hoe langer ik dit spel online speel des te beter ik h'm gaat vinden en ik vond h'm in het begin al niet slecht. Hoop wel dat ze snel met de patch komen om de laatste dingetjes glad te strijken, dan in december alweer nieuwe maps... MoH gaat mij de komende tijd wel bezig houden
Wat mij opvalt is dat je tegenstanders (of de namen ervan) vrij snel door de muren heen ziet, hoe komt dit? Want waarschijnlijk zien mensen dit dus ook bij mij. Wat kan ik hier tegen doen? Mn class is al helemaal stealth.
Nah opzich begrijp ik het wel. Ze willen de boel gezellig houden, maar mijn geduld was even op met die ene knakker. Waar ik wel van blijf balen in dit soort shooters is dat je nog steeds mensen echt vol lood moet pompen en dat ze dan zelfs nog steeds rustig doorlopen. Ik denk dat headshots toch echt de enige manier is om snel van ze af te zijn, maar de hoeveelheid kogels die mensen online kunnen verdragen is soms best gestoord.
Same here. Ik ben echt verbaasd over hoe snel sommige mensen mij doodschieten. Gebeurd regelmatig nu dat ik gewoon rondloop en BAM ineens dood. Terwijl ik echt een magazijn en meer moet legen op iemand, denk echt dat ik meer voor de koppies moet gaan Ik zag op Youtube toevallig deze video staan en dacht...ach laten we eens kijken. De hele video lang is hij eigenlijk alleen maar positief. Dat de campaign echt zijn momenten heeft en dat de multiplayer zeker wel vermakelijk is. Dan ineens op het eind lijkt het erop neer te komen dat het allemaal maar weinig uitmaakt en boem...hij krijgt een 6. En dat is dan een review....ja precies. [yt]EdiWc-NDGHU[/yt]
Ligt denk ik aan je wapen dat je zo snel dood gaat en zij niet. Ik had precies hetzelfde, totdat ik overstapte op een ander wapen (Assault class). En dat merkte ik ook echt! Begon ineens killstreaks te halen enzo. Ik raad aan om de G3 te proberen, hoewel die weinig ammo heeft. De M4V1 doet het ook wel goed! Ik ben benieuwd naar de TAC-50 sniper, de schijnt te kunnen 1 shot killen en unlock je bij lvl 39... Ben nu 36