1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

  1. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog niet door de map heen gevallen op de PS3 maar ik vind wel dat de framerate vaak inzakt.
     
  2. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, waarom post je hier nog? Het is al 30 pagina's uidelijk dat je de game kut vindt en niet gaat kopen. Prima, ieder zijn ding. Maar laat iedereen lekker zn eigen mening vormen en over de game praten zoals zij dat willen ... Je gedraagt je als een 8 jarig jongentje, and it's getting annoying. So piss off!
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    LoL, is dit je tweede account?
     
  4. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb hem gister ook binnen gekregen, heel eventjes gespeeld en vond het wel leuk hoor. Multiplayer nog niet gedaan, maar lijkt mij gewoon een leuke shooter. Cod bo2 heb ik ook besteld maar modern warfare 3 was ik na paar dagen al klaar mee. Dus ben benieuwd welk spel me het langste boeit :)
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Respecteer jij eens de mening van je mede-members.

    Het is duidelijk dat je in de topic enkel en alleen komt om te bashen en reacties uit te lokken. Dit is je laatste waarschuwing.
     
  6. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Eens. Echt zwaar overdreven al die negatieve reviews. Speelt heerlijk. MP is echt leuk. SP is ook gewoon goed en lijkt gewoon op al die andere. Had niet anders gedacht en dus geen tegenvaller voor me. Headphone op en de SP is lekker intens.

    Vermaak me er prima mee. Nu hopen dat de MP niet al te snel uitsterft.
     
  7. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand hier interesse heeft in enkel de SP, mijn multiplayer disc is beschadigd en ik ga een nieuwe halen. Dan heb ik dus 2x de SP disc. Laat maar weten via pm! Ja, de multiplayer is zooo vet :)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    /Mod Nee.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2012
  9. Don Sloos

    Don Sloos Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb problemen met het opstarten vcan warfighter op me xbox! hebben meer mensen dat? alles laad goed tot ik in het scherm kom voor singleplayer, multiplayer etc. dan kies ik voor multi[player en dan loopt alles vast! wel kan ik weer terug naar me xbox scherm maar spel wil maar niet naar multiplayer modus laden!

    Kent iemand het probleem?
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Je gaat geen 50 euro neerleggen voor een singleplayer van 5 uur neem ik aan.
     
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg grafische artifacts vanmiddag, op een consolegame =(
     
  12. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het is met de andere DVD. Er is 1 dvd voor sp, en 1 voor mp. En als je dat al wist, denk ik dat ie kapot is ff terug naar de winkel..
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Hoe langer ik dit spel online speel des te beter ik h'm gaat vinden en ik vond h'm in het begin al niet slecht. Hoop wel dat ze snel met de patch komen om de laatste dingetjes glad te strijken, dan in december alweer nieuwe maps... MoH gaat mij de komende tijd wel bezig houden :)
     
  14. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Wat mij opvalt is dat je tegenstanders (of de namen ervan) vrij snel door de muren heen ziet, hoe komt dit? Want waarschijnlijk zien mensen dit dus ook bij mij. Wat kan ik hier tegen doen? Mn class is al helemaal stealth.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2012
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Mods zijn ook weer gezellig.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Nah opzich begrijp ik het wel. Ze willen de boel gezellig houden, maar mijn geduld was even op met die ene knakker.

    Waar ik wel van blijf balen in dit soort shooters is dat je nog steeds mensen echt vol lood moet pompen en dat ze dan zelfs nog steeds rustig doorlopen. Ik denk dat headshots toch echt de enige manier is om snel van ze af te zijn, maar de hoeveelheid kogels die mensen online kunnen verdragen is soms best gestoord.
     
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Heb bij MoH toch meer het idee dat ik eerder het loodje leg, dan in andere shooters
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Same here. Ik ben echt verbaasd over hoe snel sommige mensen mij doodschieten. Gebeurd regelmatig nu dat ik gewoon rondloop en BAM ineens dood. Terwijl ik echt een magazijn en meer moet legen op iemand, denk echt dat ik meer voor de koppies moet gaan :)


    Ik zag op Youtube toevallig deze video staan en dacht...ach laten we eens kijken. De hele video lang is hij eigenlijk alleen maar positief. Dat de campaign echt zijn momenten heeft en dat de multiplayer zeker wel vermakelijk is. Dan ineens op het eind lijkt het erop neer te komen dat het allemaal maar weinig uitmaakt en boem...hij krijgt een 6. En dat is dan een review....ja precies.

    [yt]EdiWc-NDGHU[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2012
  20. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt denk ik aan je wapen dat je zo snel dood gaat en zij niet. Ik had precies hetzelfde, totdat ik overstapte op een ander wapen (Assault class). En dat merkte ik ook echt! Begon ineens killstreaks te halen enzo. Ik raad aan om de G3 te proberen, hoewel die weinig ammo heeft. De M4V1 doet het ook wel goed! Ik ben benieuwd naar de TAC-50 sniper, de schijnt te kunnen 1 shot killen en unlock je bij lvl 39... Ben nu 36:9
     

Deel Deze Pagina