1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ben ik niet helemaal met je eens, Modern combat en bad company waren dan wel geen 'hoofd' BF releases maar wel degelijk echte Battlefield games

en als je dan ziet hoe MW3 nog gehakt maakte van de concurrentie qua sales (en BlopsII word NOG meer van verwacht) dan denk ik dat het qua afhaak nog wel meevalt (of wie weet, misschien trekken ze nog steeds ook gewoon heel veel nieuwe spelers aan. Install base groeit immers nog steeds)

Ik heb MW3 2 avonden gespeeld en was echt even klaar met CoD maar heb nu ook Blops II weer in de tas zitten

Heb een jaar met plezier BF3 gespeeld en ga de nieuwe DLC ook nog wel checken maar dat CoD een aflopende zaak is geloof ik niet meer zo sterk als dat ik dat vorig jaar deed.

Wat ik wel zeker weet is dat ik volgend jaar als BF4 uitkomt vrij zeker dat meer ga spelen dan M4 :+

2. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond MW3 ook een tegenvaller maar dat is meer door verkeerde keuzes en lag compensation, ik vind Black Ops 2 weer erg lekker spelen.

Niveau van de games ligt altijd erg hoog.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nou ja ik moet wel zeggen dat GRFS me wel echt zwaar en zwaar tegenviel. Dat kon online gewoon echt niet wat zij ons voor probeerden te schotelen. Dus dat zo'n spel meteen de budgetbak in gaat vind ik wel terecht.

Maar het is wel waar, als je uberhaupt mee wilt doen om de bovenste 5 plekken heb je al een BF of een Halo nodig (of een Minecraft :+)

En ja, ondanks dat ik BF3 <3 zit ik nu as we speak ook de SP van Codblops door te spelen. Want ook al heb ik er altijd spijt van en kom ik er altijd een beetje misselijk vandaan ga ik soms toch ook wel eens door de Mc Drive :+

Laatst bewerkt: 13 nov 2012
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    niet massaal , maar als hij ook maar enigzins in de buurt komt van de eerste speelt mijn halve friendslist hem gegarandeerd :+

En om even helemaal offtopic te gaan, ik heb nu een paar levels van de CodblopsII sp gespeeld en ik snap de positieve reviews echt niet.

het is gewoon lelijk en f*cking stupid. Begrijp me niet verkeerd, f*cking stupid kan geweldig zijn als het a la Bulletstorm is, maar bij CoD proberen ze het bloedserieus te brengen en het gaat echt helemaal nergens over..

Benieuwd of de MP me wel kan boeien

Laatst bewerkt: 13 nov 2012
  5. xFearz

xFearz Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt of de game me niet aanspreekt veel bugs ect ect.

6. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ik vond GRFS echt heel vet hoor en deze titel MOH Warfighter ook maargoed iedereen heeft zijn eigen smaak ik vind COD leuk af en toe maar grafisch is het echt bagger het lijkt wel alsof die game al 3jaar stilstaat vanaf MW1

7. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Dat is geen 3 jaar maar 5

8. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213

met een nieuwe rainbow six, stap ik van elke game af.. deel 2 staat toch wel in top5 allertijden.

9. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Dacht ik ga effe een potje Black Ops 2 spelen, met al die positieve reviews moet het je toch wel wegblazen. In vergelijking met MoH, vind ik CoD in de sp grafisch niet echt beter dan MoH.

Hierna wilde ik de mp checken, maar kan geen eens online gamen. Servers not available, dacht dat er klachten waren over MoH ivm bugs, maar helemaal niet online kunnen komen slaat echt alles. Eerste ervaringen met CoD zijn dus weer zwaar negatief.

10. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker wel beter, de textures zijn vele malen beter dan die van MoH en het draait ook nog eens op 60 fps.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    textures beter in BO? Heb je dat level in Afghanistan al gespeeld? Vlakkere belichting en onscherpere textures heb ik sinds 2002 niet meer gezien :+

12. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je eens dat level in Somaliƫ proberen van Medal of Honor: Warfighter.

13. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Goh een game die er zo uit ziet op 60fps laten draaien wat een prestatie....:x

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zelfde laken een pak? Ben gewoon verwend door Halo 4 denk ik :+

15. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is altijd beter dan een game met slechtere textures die nog geeneens op 30 draait.

16. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Sorry maar cod fanboy.... textures in cod zijn echt bagger.... maar goed waarschijnlijk geen je bril af tijdens het spelen of juist je roze bril op... of misschien ook een lap voor 1 oog zoals Snake Plissken?

Gameplay zou super zijn voor mensen die van totale chaos houden en snelheid etc.... Maar dat je aan geeft dat cod goede textures heeft?

Sorry maar dat is echt niet het geval... ze zijn er misschien wel maar van een heel laag en slecht niveau... Wat logisch is omdat de game weer gemaakt is op een engine die zijn langste tijd echt heeft gehad :)

17. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is prettig om afgeschreven te worden op als fanboy als je gewoon de feiten beschrijft.
    Ik heb genoeg klachten over Black Ops 2 als je even de BO2 topic checked.

Ik heb nooit gezegd dat ik de textures goed vind, maar ik vind ze zeker een stuk beter dan die van Medal of Honor.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vanavond verder gegaan met de campaign en in de hoop het uit te spelen, maar dat is nog niet gebeurd. Ik vind de campaign dan ook echt alles behalve kort aanvoelen. Ik begrijp de kritiek van reviews ook echt niet, want ik vind de campaign juist erg sterk eerlijk gezegd. Guns blijven zo magistraal aanvoelen, alleen al om die reden zou ik niet eens meer terugkunnen naar CoD. Of die achterlijk snelle gameplay van CoD alleen al. Nee hoor, geef mij dan maar iets wat veel realistischer aanvoelt.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De reviews waren veel teveel gefocused op de SP. Alleen IGN heeft een apart MP review gedaan. En daar kreeg die een 7.5 dacht ik.

20. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer word nog steeds geplaagd door de bugs en slechte keuzes in de game.
    De support voor de game is ook waardeloos op het moment en je merkt gewoon dat EA er niet veel moeite meer in wilt steken.

Het helpt ook niet dat er maar 8 maps zijn in de game, want de maps veranderen niet zo drastisch per mode als sommige je deden geloven voordat de game uitkwam.
    Het verschil tussen Rush en Conquest in Battlefield is veel groter en die game kwam met 9 maps.

Ik kan me wel vinden in de zesjes die sommige reviews geven, zoals Gamespot.

Deel Deze Pagina