1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Tja zelfde engine sowieso maarja het is iid wel een hele duidelijke kopie van BC2, zoveel is gewoon precies hetzelfde dat het er een beetje goedkoop doet uitzien.

    Mja binnenkort lekker zelf de beta proberen, ben best benieuwd hoe goed/slecht ie nou eigenlijk is.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hij valt mij persoonlijk niet tegen, ik hoorde van mensen op een andere forum dat het precies MW2 is. En een kennis zei gisteren zelfs dat het zo erg was dat IW bijna Dice zou kunnen aanklagen, nah dat gaat me echt te ver. Ik vind het helemaal niet persé extreem veel op MW2 lijken. Puur omdat het zo'n soort gebied uit MW2 is? Nah. Verder voelt ie precies aan zoals BC2 en dat vind ik prima. Nee, hij valt mij echt niks tegen eigenlijk. Vind alleen die hele korte 'pauze' wanneer iemand je sloopt wel vervelend.

    Verder vind ik de geluiden heel nice, als je schiet klinkt dat echt heerlijk. Beter dan Bad Company 2 vind ik persoonlijk, er zit meer kracht in het geluid. Het bloed effect op het scherm ziet er dan wel weer wat cheap uit.

    Ik zag mensen rondlopen met shotguns enzo, die unlock je gewoon door flink te spelen? Als ik bij equipment (zoiets) kijk kan ik niks veranderen aan mijn guns.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2010
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    2de klas = shotguns. Ik ben even de naam kwijt, maar het is de 2de/middelste klasse die shotguns krijgt.
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Goddank zijn het geen secondaries:)
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, onbegrijpelijk dat ze dat in MW2 wel zijn...
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb nu ongeveer 2 uurtjes ofzo de beta op de pc gespeeld.
    Die 'missie' gamemode vind ik wel erg leuk!

    En dit spel werkt dus ook met unlockables, wat alleen niet helemaal goed uitgewerkt is.
    Door een hogere rank te hebben en dus meer unlockables ben je overduidelijk in het voordeel.
    Zo erg zelfs dat het met standaardwapens best lastig is kills te krijgen(nu ben ik geen ster in FPSen op de pc, maar ik sta wel vaak m'n mannetje en in de meeste games heb ik altijd een positieve k/d).
    Zo heb je in het begin, als je de klasse sniper neemt, niet eens een fucking scope op je rifle zitten. Alleen een Red dot sight.
    Ook lijkt de hit detection nog niet helemaal 100% zuiver te zijn.
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    LE Blog

    [yt]5Spz8mXd11A[/yt]

    Je krijgt dus direct toegang tot de shotguns en de MP7 is alleen beschikbaar voor LE eigenaren. Had iets boeienders verwacht eigenlijk...
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel erg karig hoor...
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    PC Beta even gespeeld, vind het helemaal niks. Het is gewoon CoD MW1, maar dan slechter. Bij MW pak je het op en speelt het meteen lekker weg, maar bij MoH niks van dat, het is allemaal te stroef en het loopt gewoon niet lekker. De 'vibe' zit er niet in. Hopelijk fixen ze dat voor de release nog, maar ik denk dat dat er niet in zit. Het is duidelijk dat DICE erachter zit, typisch die Battlefield stroefheid die er in zit in plaats van de CoD geoliede actie.
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Als ik dit zo lees hoop ik dat ze niets fixen, ik zit dus echt niet te wachten op een shooter met net zo hoog arcade gehalte als CoD.
     
  11. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Same here. BFBC(2) > COD :thumbs:
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook hier sluit ik mij daar volledig bij aan:)
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Maps zijn wel kleiner dan BC2 en de snelheid is iets hoger. Dat baseer ik trouwens op de TDM uit de beta.
     
  14. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nog niet gespeeld maar uit wat ik allemaal heb opgevangen is het een cross-over tussen BFBC2 en MW2 die meer naar Battlefield neigt dan naar COD.
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Jups jups, daar vind ik me goed in. Ik vind het idd een mix van de twee, maar het neigt iets meer naar BC2. Ik vind het unlock gebeuren wel erg jammer. Zoals eerder gezegd is de eerste sniper niet een 'echte sniper' (geen eens een scope) en voelen de wapens slap aan. Althans de eerste die je krijgt. Zo krijg je, zoals Flix volgens mij al zei, oneerlijkheid en hebben mensen die meer unlocks hebben een groot voordeel. Echter doet de secondary pistooltje het uitstekend :D.
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb nooit gezegd dat ik arcade wil. Ik zeg dat ik het soepel wil hebben en niet zo stroperig als het nu is.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    +1 voor een spel wat toch vooral op een heel competitieve multiplayer gericht is vind ik eigenlijk dat er altijd gestreefd moet worden naar 60 fps (ook voor input updates). Dat is de voornaamste reden dat ik toch altijd weer terug kom bij COD.

    BF, Killzone, Flashpoint en al die andere shooters voelen in verhouding langzaam aan qua response. Dus het gaat er niet om dat je heel hard kan rennen en makkelijk moet kunnen aimen (liever niet juist) maar om dat je het gevoel hebt dat wat jij doet DIRECT op het scherm te zien is.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er in die nieuwste trailer wel verdomd nice uit zeg, duidelijk veel beter dan de beta ook hoor. Dat valt me echt op.
     
  19. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke nieuwe trailer? :9
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Sja.. ik weet het niet met deze game.
    De wapens voelen een beetje aan als plastic pistooltjes die je vroeger op de kermis won.
    Met name dan de M24 Bolt action rifle. Als je een nieuwe huls in de kamer laad, dat geluid, dat gevoel:emo:
    Moet wel zeggen, de M16 voelt dan wel weer lekker authentiek.

    Verder kloppen er gewoon een hoop dingen niet, en ik heb niet het vertrouwen dat dit soort foutjes gefixed worden voor de release versie.

    Zo zat ik vanmiddag in een potje met Lenny, op een gegeven moment had ik 13 kills, 3 dood(lenny ook,maar toen ging hij weg). Iets later had ik 27 kills en iets van 10 dood.
    Ik eindigde gewoon met 28 kills en 21 dood ofzo.
    Verteld denk ik wel wat over de Flow v/d game, en de structuur v/d maps.
    Deze zijn gewoon totaal niet gebalanceerd(heb het dan over die missie game mode, de DM mode map vind ik dan wel chill).
    Ook is spawnkillen een grote ergernis van me in deze game.
    Was zo'n gast die had op een gegeven moment een perfecte spot op onze spawn en bleef ons maar sprayen met z'n m16 als we respawnde.
    Na 3 kills had ie z'n mortar strike die ie gebruikte, weer dood. Toen spawnde ik weer, hoppa weer headshot. En zo ben ik iets van 5 keer achter elkaar dood gegaan.
    Spawn plaatsen zijn dus zo goed als vastgesteld als verdedigend team.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina