1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, CoD fans ga maar terug naar jullie thread 8)

MoH in de moderne tijd, kan een flop worden of het kan natuurlijk _O_ worden. Ik hoop het 2e :D

2. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Kom op man, MoH was de eerste game die de met het Omaha beach level, pure ownage. Hoop dat beide franchises gewoon naast elkaar kunnen bestaand zonder noobies die altijd een side moeten kiezen, het is geen Star Wars...

3. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Medal of honor heb ik altijd leuk gevonden.Moet alleen nog Airborne hebben.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jullie vergeten dat COD alles jatte van MH. ;)

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zei ik ook al, maar niemand luistert. :+ CoD is heilig he.
    Een game met 1 held... oh noes, CoD is ook de enige game die dat heeft gedaan he. 8)

Buiten die triljoen andere games natuurlijk.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind hem op Sam lijken en niet op Soap.

7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    De makers van de eerste MoH zijn nu het groote Infinity Ward. Dus is het eigenlijk niet gejat ;)

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet ik. Maar we moeten het even makkelijk houden voor de 14 jarige COD fans. ;)

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ach, zo kun je wel bezig blijven. ;) Bijna iedere game jat wel iets van een andere succesvolle franchise.

Als de games goed zijn hoor je mij niet klagen.
    Saints Row zou ook een rip-off zijn van GTA, en daar heb ik meer plezier aan beleefd dan aan GTA IV.

Forza jat van Gran Turismo. Maar dat maakt Forza er niet minder goed op.
    enz. enz.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    COD jat van Maze war maar daar hoor je niemand over

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik bedoel dan natuurlijk wel puur alleen in het Oorlog-shooter genre, zeg maar.
    MOH had nooit een held, COD 1 2 en 3 ook niet, pas bij COD4 begon dat. Dat bedoel ik.
    Geen ramp verder...maar valt me gewoon op.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Cool, Medal of Honor veel gespeeld vroeger. Frontlines was een van mijn favorieten.

13. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Als ik eerlijk moet zijn hoop ik op een kloon van MW 1 & 2. Dan weten we tenminste zeker dat we met een goede game te maken hebben. En dat ze dan verschillende aspecten jatten? Who cares.

De enige echte nieuwe games van de afgelopen jaren die weinig tot niets hebben gejat zijn Gears of War & Assassin's Creed volgens mij. Gears of War kreeg ook een soortgelijke game (Dark Sector?) & Ubisoft ging verder met soortgelijke games maken wat leek op Assassin's Creed (Mirror's Edge, Prince of Persia?).

14. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteindelijk is MOH weer aan het "stelen" van Wolfenstein. Maar daar hoor je niemand over. Als een game leuk is om te spelen wat maakt het dan nog uit dat het van een game is "gestolen"?

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Meet the Real Life Hero Behind Medal of Honor in Afghanistan

It sure seems Modern Warfare 2 (and its gobs of money) is the inspiration behind EA's announcement today of their new Medal of Honor game. We know little about the title at this point other than it takes place in Afghanistan and features a bearded man. Just who is this bearded man? Here's who:

Meet "Cowboy," a United States Special Forces officer and Medal of Honor Man's monozygotic twin. This particular picture
    , taken in August 24, 2002, is part of a series run by Life Magazine at the beginning of the War in Afghanistan. The snapshots showcase the man's every day routine: pumping iron, combing suspects and chasing women on his four-wheeler.

Curious if similarities pertain to more than the cover art? We are too. Is this the story of "Cowboy," or do EA's artists simply see him as a sort of visual launch pad, someone whose outsider look sums up their game's attitude? We might know come Saturday when the first full trailer airs on Spike's Video Game Awards 2009. Hopefully someone bothers to invite the guy, though I can't imagine dropping a soldier into a hall of C-list celebrities is the best way to say, "Thanks for your service."​

16. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    _O_ Dat vind ik echt stoer. Hopelijk is het net zo'n personage als Dizzy, van Gears of War. Echt iemand met karakter.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    fixed your post :D

Ik ben eigenlijk alleen maar benieuwd hoe deze serie zich nu moet gaan verhouden tot Battlefield. Aangezien de ontwikkelaar voor het multiplayer gedeelte dezelfde studio is.

18. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een game om in de gaten te houden.
    Ik heb alleen Medal of Honor: Airbourne, maar qua besturing en gameplay vind ik die nogal twijfelachtig.

Het is wel een gave game, maar de besturing werkt zo omslachtig. Waarschijnlijk een kwestie van wennen, maar het haalde wel iet wat de snelheid uit de game vond ik.

Ik ben ieder geval wel blij dat ze de WW II setting hebben laten vallen, wat dat heb ik wel een beetje gezien.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Baardmans ziet er wel badass uit zeg. _O_

20. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    van mij mogen ze een remake maken van allied assault.. beetje mappen erbij pleuren en klaar!

@ hierboven: medal of honor airborne is een flop !:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina