1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de cijfers van diverse sites nogal ver uit elkaar liggen, vreemd. Bovendien wordt er wel erg vaak verwezen naar COD. Een hoog cijfer voor MOH is aannemelijker dan een zes die bijvoorbeeld IGN gaf.
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik wacht ook op mail van hen.
     
  3. ToxicTrojan

    ToxicTrojan Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    same here
     
  4. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatste 4 pagina's is BIG FAIL lol :lol:
     
  5. Bohses

    Bohses Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m ook, embargo is er af vertelde de gast van FRS. Hij zei ook dat ik er snel bij was.

    Zeker geen bonnetjes meer nodig eh...


    Nu alleen me RROD ff fixen... Gehehe
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Misschien een algemeen gespot topic? :+
     
  7. Ximun

    Ximun Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    zyn er mensen die samen een leuk potje willen knallen met elkaar?:) gewoon voor fun?

    Add me arneyzo18

    Groetjes
     
  8. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al iets te melden over de MP of SP? Ik kan pas over twee uur beginnen met gamen, damn
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    meerdere pagina's gespot vol sarcasme en dan wordt het nog eens afgemaakt met een mafkees die even dik gedrukt moet verkondigen dat hij speel maatjes zoekt. Ik denk dat dit niveau typerend is voor dit spel:lol:
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Pre order bij gamemania opgehaald. Woehoe. TIER 1 versie. Zeer gelimiteerd
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Daar heb je gelijk in.
    Dat de singleplayer kort is en verre van vernieuwend prima daar kan ik mee leven , maar de multiplayer die bijna) niks nieuws doet en een te kort aan maps en gametypes heeft vind ik zeer matig te noemen.

    http://www.gamerankings.com/xbox360/980769-medal-of-honor/index.html
     
  12. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is 18 plus hoor dus jij mag het nog niet spelen xD
     
  13. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    EPIC fail, blijf aan je grappen werken.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-(
    :F:

    Gevoelige zieltjes, we zitten in een periode waarin de markt al verzadigd is als 't aan komt op dit soort shooters. MOHA is sinds allied assault gewoon niet meer van goede kwaliteit. Daarna probeerden ze zich steeds aan te passen aan andere games om vervolgens een eigen draai eraan te geven. Ik ben in MW1 en MW2 al in het Midden Oosten geweest. In Blackops kan het ook weer, waarom zou ik dan ook nog eens in MOHA naar Afghanistan gaan in een game met een SP mode van 4 uur en een MP die niet veel gespeeld zal worden omdat de meesten nog MW2 of BFBC2 spelen?
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Bad Company 2 had dit probleem ook. Erg weinig mappen om online te spelen, na een paar keer goed gamen heb je het allang gezien.
     
  16. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Grapje hoor kerel maar ja zoals bij alle shooters heb je er van die hobbits tussen zitten. O-)
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    No problem, mijn opmerking is ook enigszins kinderachtig. Snap ik zelf ook wel. Het is meer dat ik het gewoon jammer vind dat MOHA niet meer is wat het was. De echte comeback moet imo nog steeds plaats vinden. Want wat heb ik vroeger genoten van MOHAA _O_
     
  18. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb me anders met de 4 standaard mappen van bfbc2 meer vermaakt dan met mw2! En vrij snel na de release waren het al 6 maps, en nu geloof ik een stuk of 8 die allemaal stuk voor stuk groter zijn dan de call of duty maps bij elkaar. Vind beide games leuk maar geef toch de voorkeur aan dice als het om mp shooters gaat. (Vooral bf2 op de pc was erg vet :))
     
  19. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    My alliance is with the DICE fraction, must destroy COD fanboys lololol111
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vandaag ff gespeeld, vond er weinig aan. Niks vernieuwends, graphics waren ook niet echt geweldig en het voelde allemaal meer als een stap achteruit dan een 2010 game.
    Sowieso speelde het niet lekker, het speelt toch net iets te stroef voor een game als dit, met BC2 ging het nog maar voor zo een game is het nog's veel storender.

    Beetje jammer, je zou toch denken dat ze met al die klachten over de BETA echt er iets aan gedaan hebben 8) Mja het blijft een EA game...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina