1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat ik zo zie is CoD meer mainsteam dan deze titel. Dat kan natuurlijk ook een verklaring zijn dat er veel mensen die game spelen. Daarnaast willen een aantal mensen er nu weer inkomen voordat de volgende CoD eraan komt.
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Over welke game heb je het dan? Dat mensen COD veel spelen of MOH?
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    CoD. MoH weet ik niet of die veel gespeeld wordt.

    Daarnaast was BC2 ook geen slechte geen. Eerder het tegendeel. Het is daarom ook niet raar dat die niet in de budgetbak is gekomen toch?
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja oke. Maar MOH is toch ook niet slecht als ik het zo lees. Oke, de SP is te kort maar wel vermakelijk. En de MP is ook erg leuk als ik het zo lees...

    Bij mij begint de twijfel in ieder geval toe te slaan...
     
  5. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermaak me er wel mee tot blackops komt en dan kan ik af en toe afwisselen.

    Verveelt het tenminste niet.
     
  6. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb de beta van dit spel een tijdje terug gespeeld, en vond 'm zelf ook tegenvallen.

    Ik koop wel deze spel als ie twee tientjes kost ofzo. Ik wacht nog even op COD: Black Ops. Nog een paar weekjes.
     
  7. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Als blackops net zo zuigt als mw2 die gameplay dan heb ik het snel gezien.

    dan gaan ik moh wel spelen.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Betekend nog niet dat hij beter is dan CoD ;) Ze kunnen ook beide zuigen en dan moet je er toch 1 spelen bij gebrek aan beter :)
     
  9. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ongeveer 70 games dus dat is niet noodzakelijk.

    Maar 1 van die 2 nieuwe shooters zal me vast wel bevallen anders gaan ze de xbazaar op.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2010
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de code die bij het spel komt ook loskopen?
     
  11. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk op marketplace net als dat vip gedoe van bc2.

    Zal denk ik ook 1200 punten kosten :{
     
  12. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een topgame, vermaak mij echt met de multiplayer. 2350 is mijn skill, iets van 500e van de wereld. Zal lastig worden om mijn skill naar 2500 te krijgen.
     
  13. Bangsat

    Bangsat Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Als je het spel hebt gekocht. Kan je ingame naar de store gaan en daar staat het dan aangegeven om een code te kopen:thumbs:
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik vind het verwarrend, er zijn een aantal die vinden de game (mp) geweldig terwijl een meerderheid(?) de game niet zo geslaagd vinden.

    Ik krijg de indruk dat vooral BC2 gasten deze Moh (mp) meestal wel goed vinden, terwijl de gasten die toch al op het MW2&BlackOps zitten niet overtuigd worden en dus snel uitkijken naar BlackOps.

    Ik zit nog te dubben over aanschaf. Full price wil ik meestal wel weten dat ik hem leuk ga vinden. Ben een BC2 gamer trouwens veel meer dan MW2 dus ik heb het idee dat ik MoH MP wel leuk zal vinden.

    Jammer dat er geen MP demo is, dat zou het wat makkelijker maken
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik denk er helemaal hetzelfde over als jouw, ben zelf ook meer een BF2 gamer en Moh lijkt me een goede game. Maarjah, ik heb alleen de beta op de PC kunnen proberen, ik wil toch echt een mp demo spelen voordat ik +-45 euro ga neerleggen voor deze game op de xbox. Anders koop ik hem over een half jaar wel een keer :+
     
  16. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd, Battlefield fans vinden het een goed spel en die Cod fans vinden het normaal of tegenvallen.
    Ik ben een Battlefield fan, maar zit te twijfelen.
    Ik denk namelijk dat als Cod uitkomt, MoH in de kast beland omdat bijna iedereen cod heeft en gaat spelen.
     
  17. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een dikke game, en zal deze naast cod die ik ook ga halen zal spelen.
    Beetje afwisselen dus :)
     
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Gelukkig zien veel van mijn vrienden ook in dat de CoD gameplay al lang niet meer is wat het is geweest en slaan hem dit jaar over. MoH is een waardige vervanger, dus voorlopig kan ik wel even vooruit in teamverband.
     
  19. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    mijn snelle conclusie. ga niet teveel typen via telefoon.

    Singel player: slecht, grafisch lelijk, domme ai.
    Multiplayer: coole gameplay, grafisch beter dan de singel player, af en toe onduidelijk wat de bedoeling is. Aangezien ik hardcore speel. En je naar 1 modus hebt die rouleert. wel tof on te doen.
     
  20. Rogjoy

    Rogjoy Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij misschien vertellen, waarom sommige lui al een monsterscore hebben met multiplayer, terwijl de game nog maar een dag in de winkel ligt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina