1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Dit heb ik ook. Soms reageert hij wel gewoon goed en andere keren moet je een paar keer drukken.
     
  2. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel irritant ja , haalt de snelheid er wel een beetje uit.

    Dat van de tegenstanders moeilijk zien heb ik ook..ze raken vind ik ook nog lastig.
    Heb het gevoel dat ze mij vrij simpel neer krijgen maar ik hun des te moeilijker.

    Nog maar ff oefenen.
     
  3. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ben Bad Company 2 fan, maar de single player van moh vond ik echt een tegenvaller.
    Alleen de multiplayer vind ik leuk. Maar de multiplayer is niet zo goed als als die van Bad Company 2.
     
  4. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens zeg, vooral in kandahar map, plus het feit dat er geen killcam is. Er zijn namelijk behoorlijk wat campers soms erg frustrerend. Maar het blijft een topper, die niet uit mijn xbox gaat tot BFBF vietnam, SICKED!
     
  5. regtur

    regtur Save the last humans..

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteravond de game even twee uur gespeeld. Eerst een uur singleplayer en daarna een uur online team assault.

    Wat mij als eerste opviel is dat de eerste cutscene de eerste 20 seconden stotterde (op PlayStation 3 ), ik weet niet of dit ook op de XBOX 360 is, maar ik vond het een beetje slordig. Daarnaast kwam voor mij de gameplay nogal stroef op gang. Ik mis een beetje tempo. Voor de rest viel het mij visueel niet tegen, maar het is zeker geen vooruistrevende game op grafisch gebied. Het geluid is 1 van de beste dingen aan de singleplayer ervaring. Kortom best te pruimen.

    De multiplayer is een totaal ander verhaal. Ik heb iets van 6 potjes team assault gespeeld en het viel zeker niet tegen. De gameplay is vlot, wisselend en heeft een hoog doorspeelgehalte. Zeker toen ik naar twee potjes mijn eerste upgrades kon instellen voor mijn wapens. Daarnaast op PSN geen last van lag of cheaters, voor zover die er (al) zijn.

    De game biedt zeker nog meer, de verhaallijn van singleplayer is best interessant, maar komt voor mij niet zo goed uit de verf als ik graag zou zien (tot nu toe). De multiplayer zie ik mijzelf nog wel een poosje spelen.
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het level met de sneeuwscooters had ik wel een enorme lag :mad:
    Verder liep de singleplayer prima.
     
  7. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook nog een mode vrijspelen die moeilijker is dan hard?
     
  8. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    game vanmiddag ontvangen, vind hem toch wel leuk :+ Wel alleen MP gedaan. Zo maar is ff sp'en!
     
  9. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee.
     
  10. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm jammer want hard is best wel easy..
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt idd , heb wel 1 stukje gehad waar ik wel 15 keer dood ging maar verder erg simpel allemaal.
     
  12. regtur

    regtur Save the last humans..

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je dat in-game of met de cutscene/scripted events?
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ingame tijdens het rijden.
     
  14. regtur

    regtur Save the last humans..

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik hoop dat ze dit probleem dan gaan patchen als het bij meerdere mensen voorkomt en aan blijft houden.
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten wel meer foutjes in hoor , in het laatste level heb ik 4x de checkpoint moeten laden omdat het spel niet doorging.

    Is ook op andere fora al voorbij gekomen.
     
  16. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Of je komt even 10 euro te kort om MOH te halen:+
    Kak! nog 2 weekjes wachten
     
  17. The_xbox

    The_xbox Bulykin! наш герой

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren gekocht! Nice game , vooral multi:thumbs:player
     
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Als ik te dicht op een lichaam sta (bijvoorbeeld wanneer ik mijn mes gebruik) ga ik er tevens dwars doorheen. En zo heb ik nog wel meer foutjes waargenomen, en dat terwijl ik net de eerste missie gehad heb.

    Speel overigens op Hard, zonder dat ik een groot shooter speler ben, dus ben benieuwd of ik nog echt lastige momenten ga krijgen. Eerste missie was in ieder geval erg makkelijk, je gaat niet snel dood en de vijand spot je soms erg laat.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Zitten zeker lastige missies in. Net iets gedaan in de lucht en een op de grond van grote afstand. Ga niet zeggen wat het inhoud, maar kut is het wel. 8)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Dubbelpost, maar:

    Deel 2
    Met dank aan de mister oppertopic. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina