1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Melee juist niet.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik denk het nu dus ook als ik het zo zie. Tis gewoon bijna precies hetzelfde! Heb BC2 nog liggen en nog te weinig gespeeld, dus geen behoefte aan MoH.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Toch zul je er een heel ander gevoel bij hebben dan die game. ;)
    Ben het altijd gewend met EA shooters dat het gevoel toch net even anders is.

    Neem vooral de omgevingen en het soort missies maar. Misschien dat de game een beetje op BFB2 lijkt, maar kopen ga ik hem zeker. :)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Moest je nog wat doen voor die beta of is ie vanaf de 21e voor iedereen beschikbaar?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Las op de GT forum dat ie alleen voor de US is? Ongetwijfeld weer dom gelul van iemand.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoe bedoel je dat? De MP van MoH wordt ook gemaakt door DiCE en het lijkt wat mij betreft gewoon op een iets kleinschaliger re-skin van BFBC met wat grafische tweaks hier en daar en minder grain filter...

    Ik ga hem alsnog wel kopen maar ik had gehoopt dat ze ietsje meer de close combat arcade kant van COD op zouden gaan.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik denk dat dit gewoon meer een mix van close and ranged combat is. Op die manier zou het mij nog steeds een ander gevoel geven dan alleen maar BF. ;)

    Bovendien heeft MOH altijd een eigen indentiteit gehad, net als COD. Games waren misschien lang niet zo goed, maar het heeft bij heel veel gamers toch een vaste waarde gebracht. In het shooter genre is het dan ook een van de grootste series en dat bereik je natuurlijk niet zomaar. ;)
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Call of Medal word gewoon de EA versie van CoD dus, ze wilde al heel graag die markt overnemen maar om gewoon klakkeloos een bijna cop

    Anders check je dit filmpje nog's van 11 min MP gameplay, afgezien van de HuD is het eigenlijk gewoon CoD met BC2 voertuigen, beetje nep imo.
     
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb atm een kapotte geluidkaart:+, maar is het geluid wel te vergelijken met BFBC2? Dat zou voor mij in ieder geval een pluspunt zijn:D
     
  12. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    wow valt dat ffe tegen, het is idd gewoon battlefield met een andere naam! waar de hell zijn ze mee bezig?
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Is het jullie wel opgevallen dat we nog lang niet alles gezien hebben van de game? Laat staan spelend. Lekker makkelijk oordelen. Eerst maar eens wat meer zien op de E3 en misschien een demo afwachten en dan zien we wel verder. ;)
     
  14. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Het spelen zal straks misschien leuk zijn maar het valt me nu gewoon heel erg tegen dat ze zoveel hebben gekopieerd ipv. eigen dingen gebruiken. erg jammer.
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Van de 11 min. gameplay kan je toch makkelijk zien waar dit heen gaat ? Het is gewoon BF alleen dan closecombat. Laten we hopen dat het op 60 fps loopt.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vraag me af hoeveel verschil er uiteindelijk zal zijn tussen de MP en SP aangezien dat door 2 verschillende devs (+engines) wordt gedaan...
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb de footage bekeken en het is net iets sneller als BC2 maar nogsteeds frustrerend traag in mijn ogen, ook heb ik geen sprint gezien? Grafische ziet de game er erg goed uit.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt inderdaad wel wat op BC2 maar dat boeit me niet zoveel eigenlijk, beter goed gejat dan slecht verzonnen zullen we maar zeggen.
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, het is van dezelfde maker als BF BC2, dus dan is het logisch dat het erop lijkt. Ik ga iig niet oordelen voordat ik het gespeeld heb, dus kom maar op met die beta!
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb Bad Company 2 nooit kunnen kopen wegens gebrek aan geld, dus als de multiplayer BC 2 lijkt zal dat voor mij geen nadeel zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina