1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vaag dit is gewoon COD 4.5. Heel raar.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maandag dus de beta voor iedereen te downloaden?
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Yep,

    BC2 zag er voor het release zoooo BAD-ASS uit, totdat ik de demo speelde.

    Wat was ik teleurgesteld zeg, opa's met een rollator gingen nog sneller dan ik.

    Medal of Honor ziet er erg goed uit, hopelijk zit er wel een beetje snelheid in.
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik raak met elke trailer toch wel steeds meer geinteresseerd in deze MoH. Ben erg benieuwd naar de demo
     
  5. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor, maar BFBC2 kan behoooorlijk hard gaan. Je hebt ook standaard unlimited sprint (goed gevonden trouwens).

    Volgens mij ligt het er gewoon aan het feit dat explosies e.d. in BF vrij overweldigend zijn (met name in heluid _O_) en dat mensen daarom langzaam aan van cover naar cover moven. Maar in BF kan je juist ook heel goed rushen (vooral met assault + M416 IMO).
     
  6. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ging net even kijken of ik al een beta key kon opvragen en toen kwam ik dit bericht tegen.
    Ben wel beetje teleurgesteld want ik wou hem eigenlijk vandaag even proberen. Hopelijk lukt het ze wel om hem volgende week online te zetten. :)
     
  7. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dat met de beta..? Ik heb BFBC2 kan ik dan ook de beta spelen van MoH??
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Vraag ik mezelf ook af :)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Godver. Waarom alleen voor de PS3 en PC? :mad:
     
  10. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    wel balen zeg, ik heb BC2 niet dus dan kan ik de beta niet krijgen tenzij ik het spel pre-order. beetje krom, ik wil hem spelen om te zien of ik hem wil hebben.

    BC2 vond ik er ook gaaf uit zien, maar idd na die demo pfffffff wat een schijtspel als je COD normaal speelt.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Bad Company I was daarin ook beter en bovendien waren de maps veel epischer. Ook het gevoel van echt oorlog voeren was daar veel sterker aanwezig in de MP. In BC II zit je met drukker bezette en vollere maps waar je voertuigen eigenlijks geen reet waard zijn vergeleken met het vorige deel. ;)
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Als je BC2/preordert dan krijg je toegang tot de early-beta hè, er komt daarna volgens mij nog een open beta.
     
  13. Momus

    Momus Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de BETA spelen als je alleen BFBC 2 gekocht hebt?
     
  14. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoals ik het heb begrepen krijg je alleen bij een pre-order toegang tot de beta. BF:BC2 zorgt er alleen voor dat je 4 dagen eerder mag beginnen. Zo was ik vandaag ook van plan om te beginnen maar dat is dus uitgesteld voor de Xbox 360 versie. Ik verwacht overigens wel dat er (later) nog andere mogelijkheden komen om in de beta te komen want dit is natuurlijk slechte marketing om mogelijke kopers te verplichten om te preorderen.
     
  15. Momus

    Momus Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus met die VIP-Code kan je de BETA spelen? Gewoon invoeren bij Redeem Code?
     
  16. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, VIP code zorgt er alleen voor dat je eerder mag beginnen. Om de beta echt te mogen spelen moet je hem eerst hebben gepreorderd. Dan krijg je van de winkel een code die je op MedalOfHonor.com moet invoeren waarna je een token krijgt die je op XBL kan gebruiken.
     
  17. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij niet, heb het nergens kunnen vinden. hoop het wel want het ziet er net als BC2 uit maar dan net wat vlotter en dat is precies wat bij mij BC@ de das omdeed. veels te langzaam alsof je in slow motion speelt en dan die eindeloze stukken rennen na je spawn om uit eindelijk iemand neer te kunnen knallen.
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan heb je het waarschijnlijk weinig kans gegeven. Ik vond de BC2 demo geen reet aan, maar heb het toch gekocht en vond/vind het vele malen intenser, spannender en leuker dan MW2.

    Ik dacht dat de beta voor Medal Of Honor voor iedereen zou zijn, maar dat pre orders hem eerder konden spelen?
     
  19. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, misschien wel, maar ik ga niet 50 euro voor een spel neerleggen waar ik de demo niks van vond om te kijken of hij toch bevalt.
    maar er is nou eenmaal een groot verschil tussen vaste cod spelers en BC spelers. daarom hoop ik dat MoH er tussen ligt.

    mischien dat ik BC2 kan lenen van iemand. ROTTERDAMMERSSS iemand? :D
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat het om de VIP code die gelinkt is aan je account. Dus dan heb je er als nog niet veel aan om 'm van iemand te lenen, of je moet 1200 MS Points neerleggen:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina