Ik zou Ghost recon kopen, ik heb het laatst nog gespeeld en de singleplayer is vrij lang maar als je daar al snel op uitgekeken bent heb je altijd nog die 50 quick missions. Bij mohf ben ik gestopt bij de 5e missie omdat het zo eentonig wordt.
Allemaal korte missions waarmee je een soort sterren mee kunt verdienen. En je kunt ook nieuwe wapens unlocken.
oh, oke, want bij GR op pc had je ook quik missions alleen dan de gewone SP missies, maar dan bijv. firefight of zo
ik had hem laatst bij dimension plus volgens mij ff gespeeld (gr op de ps2) en ik vond die besturing echt bagger...en ik zag een enemy en was meteen dood...khad geen zin meer om door te spelen
goede controls? misschien wel maar wel belachelijk dat je de sensitivity van de muis niet kan instellen( zei een vriend van mij)
HAHAHAHAHA, das echt onzin, allemaal korte missies. niet vertalen hoor het zijn gewoon dezelfde missies als in de campaign alleen nu heb je lvl selection
dit is toch zinloos, onze mening vragen, jij moet die game spelen, niet wij... maar ik zou voor ghost recon gaan.