1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    euhm ben zelf ook niet zo'n expert op dit gebied, heb hierboven ook nog een onbeantwoorde vraag staan..maar dat terzijde.

toen ik media connect opende stond daar me xbox al. alleen was die nog niet allowed (stond in het rood) en die moest ik dus allowe (nu groen)

2. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ohh op die manier.... hmmm vreemd zal nog eens proberen straks:)

krijg het nog niet voor elkaar:mad:

Laatst bewerkt: 4 dec 2005
  3. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het eindelijk werkend... Had mijn router naar de eeuwige jachtvelden geholpen gisteren, maar met de nieuwe router werkt het perfect..

Nu alleen de volgende vraag.. Mijn muziek en foto's staan niet in de gebruikelijke mappen maar op een andere schijf in de MCE PC, hoe kan ik dit nou sharen??

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Met Media connect (voor de xbox 360 sharing) en je moet de folders instellen in media center zelf (dus op je pc)

5. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    het is me nu eindelijk gelkt op me pc die media connect te instaleren, bij mij werkte overigens allen de update rollup 2, http://media.teamxbox.com/xbox-hardware/ss/1/1133402293.jpgmaar op me xbox kreeg ik een setup key, waarbij gezegd werd die op te schrijven, en na de instalatieop me pc blijft die dit weergeven en gaat me xbox niet verder dan ínstall PC software......

Dit scherm ben ik nieteens tegengekomen bij de instalatie:
    http://media.teamxbox.com/xbox-hardware/ss/1/1133402293.jpg

ben nu dus iest verder maar nou?!

Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  6. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word hier niet echt wijzer van, even om al mijn onzekerheid uit de lucht te helpen. Kun je kleine filmpjes (avi, mpg formaat) afspelen op je xbox360 met windows media connect? of moet je daar echt media center voor hebben?

7. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Maar de folders die standaard aangegeven worden in Media Connect krijg ik niet aangepast.. En als ik een nieuwe folder aanmaak zie ik deze niet op de Xbox

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  9. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje...elke keer als ik m'n media extender wil installeren geeft de setup op het eind een Setup Error. Hij zeg dan dat sommige bestanden niet geïnstalleerd konden worden en dat de setup niet is afgerond.

Kan iemand mij misschien helpen :confused:

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm wat is de exacte foutmelding? Je hebt wel Windows XP Media Center als OS?

11. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik.

Dit is wat er exact staat:
    Setup Error

A problem occured during setup. Please run setup again. If problem presists, contact your computer manufacture for assistance.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dan heb je waarsschijnlijk service pack 2 nog niet op je pc geinstalleerd? Heb je je pc wel in de steup modus gezet van xbox 360 connectivity?

www.xbox.com/pcsetup

13. cwille

cwille ---------

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee?

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heb je service pack 2 van media center 2005 al geinstalleerd?

15. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
  16. cwille

cwille ---------

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet thuis, maar ik weet het bijna zeker van wel. Ik zal het nog laten weten. In ieder geval bedankt voor je hulp alvast!

17. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    @ fardo, die weet zowat alles hier:p

als je media center 2005 hebt (is een progje toch?:p) en dat installeert dan kun je wel video bestanden streamen van je pc naar je 360?

of moet je dan nog wat aanschaffen?

18. cwille

cwille ---------

Leuk Bevonden:
    0
    Windows XP media center edition 2005 is een versie van windows. Een besturingssysteem dus. Het programmaatje om je Xbox360 aan je windows XP media center edition 2005 pc te koppelen kan je vinden op www.xbox.com/pcsetup

19. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe koppel je je 360 aan je pc? gaat dit via internet of is hier nog een kabel oid voor nodig?

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Media Center 2005 is een OS (operating systeem) Deze kan je alleen kopen als je de juiste hardware hebt ... niet alle hardware word door MCE 2005 ondersteund

Via een router of via ICS

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina