Nou bij mij werkt het nog steeds niet.. Ik het het bestand van Xbox.com gedownload en geinstalleerd. In dat installatieprogramma op de pc vraagt hij dan om de setupcode, en die voer ik in. Het beeld van mn tv word dan zwart met het mediacenter logo, en op mn pc komt nog te staan 'connecting' en 'creating user account'. Maar dan komt er een error op het pc scherm:
Setup error
A problem occured during setup. Please run setup again. If the problem persists, contact your computer manufacturer for assistance.
En even later op de 360:
No Media Center PC Found
The Xbox 360 cannot connect to the Media Center PC. A connection between the Xbox 360 and the PC is required. Make sure the Media Center PC is turned on and connected to the network. For more information go to the Media Center PC and open the Media Center Extender Help.
Ik kan via het Media menu op de 360 wel muziek en fotos van m'n pc streamen, dus verbinding heeft hij wel:{
Mijn 360 heeft verbinding via het internet via een multipcmodem, waar dus ook mijn pc is ingeplugd. Het besturingssysteem van mijn PC is wel Windows Media Center 2002 Service Pack 2, kan het daar aan liggen? De softwareversie van het media center programma is wel weer Windows XP Media Center 2005 Update Rollup 2.
Moet ik poorten openzetten op mijn modem? Ligt het aan mijn windows versie? Ligt het aan de firewall? Hopelijk kan iemand mij helpen
Laatst bewerkt: 6 dec 2005