1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook 2002 hoor...

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    als je een pc met mediacenter hebt worden dan de functie ook uitgebreider om foto,s dan vanaf de media center naar mijn xbox te bekijken of blijft dat dan ongewijzigd! en is de optie die je dan meer krijgt alleen video te streamen of krijg je ook echt meer!

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan dan ook via media center je foto's bekijken is iets uitgebreider ...

4. MoonieB

MoonieB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook MCE 2005, maar inderdaad: staat ook Versie 2002 bij Systeemeigenschappen.

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    maar blijven de functies vanaf de xbox dan gelijk? of zijn die ook beter dan?

6. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    wat doet dat hdtvpump?

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Media center is een andere ervaring is eigenlijk niet met elkaar te vergelijken ... Media Center is zeker de moiete waard .. Ik gebruik MCE nu om tv te kijken en om deze op pauze te zetten

@Boefje .TS files afspelen op je MCE!

8. Urtica

Urtica Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt iedereen, dan ligt het daar dus niet aan. Iemand een idee wat er dan fout gaat bij mij (zie eerdere post)? Ik vind het vooral vaag dat ik wel muziek en fotos kan bekijken via het media menu, maar dat de media center functie dus niet werkt..

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    media word aangestuurd via media connect 2.0 ... media center door het progje wat je op de media center moet installeren ... heb je de media center setup goed uitgevoerd?

10. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    En gelukt? Net Lost Season 2 Episode 9 What Kate Did gekeken in HD via de Xbox, werkte perfect :) Alleen kon ik op den duur op pauze drukken wat ik wilde maar werkte dat niet meer ofzo, geen idee waar dat door kwam maarja lekker boeiend, Transport Streams werken en dat is echt briljant :) Was 50% reden voor mij om de Xbox 360 aan te schaffen en ben blij dat het ook daadwerkelijk werkt!! :D

11. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ga eens naar extra - computer en dan naar media center. Daar staat waarsch. dat je Xbox al geconnect is met een MCE PC. Druk op disconnect, ga naar het mediablad, en dan Media Center en doe dat gedeelte opnieuw. Toen werkte het bij mij wel, je hebt precies dezelfde symptonen als die ik eerst had dus wie weet werkt het!

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    is MCE 2005 het aanschaffen waard als je niet geintreserd bent in TV maar wel foto /video!

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik kan niet meer zonder

14. Urtica

Urtica Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want die stopt er dus op het einde mee. Nadat ik die 8-cijferige code heb ingevoerd word het beeld van mijn tv zwart en verschijnt het media center logo. Op mijn pc komt te staan: 'connecting' en 'creating user account'. Maar dan komt er een error:

Setup error
    A problem occured during setup. Please run setup again. If the problem persists, contact your computer manufacturer for assistance.

Ik krijg in mijn taakbalk wel een uitroepteken van Media Center dat er een Xbox 360 is gevonden:

En media extender recource monitor geeft soms ook activiteit aan:

@ LaZZ: Nee werkt jammer genoeg ook niet

15. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon downloaden dat media center ik download het nu ook :cool:

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je ook een nieuwe video input gekocht? Om daadwerkelijk tv te kunnen kijken? en ben niet zo zelfverzekerd van jezelf een illigale WMC kan voor heel wat problemen zorgen voor je 360/pc

17. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    tsja, zonder TV vraag ik het me af...dan is media connect ook wel OK.

echter kijk nog eens goed naar de toegevoegde waarde van die TV-functie, want dat is echt fantastisch hoor...

series automatisch opnemen via de digi-gids (zoals bij mij, Lost, CSI, Gamekings) en lekker op je gemak kijken...

ik kan inderdaad ook niet meer zonder!

18. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FARDO
    kan je xbox360 zien of je een iligale media center hebt

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Weet ik niet ... ik heb een legale versie (maar je moet wel updates van ms downloaden en op de site word van ms word wel gecheckt of het een legale versie is)

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb vanmiddag ook MCE 2005 gekocht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina