1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoetermeer

Zoetermeer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al wel linkjes gemaakt maar kan niet vinden op xbox media center waar ik die linkjs toe kan voegen.:confused: :confused: :confused:

2. deefnl

deefnl addicted

Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook nog een vraagje als ik mediacenter benader vanaf de xbox 360 is het dan ook nog mogelijk dat ik ook nog iets anders ben aan het doen op de pc.Zeg ik ben op mijn xbox een film aan het streamen en mijn vriendin is een game aan het spelen heeft zij er last van dat ik iets doe afgezien performance.Kort gezegd heb ik zeg maar 2 beeldschermen ?

3. rorast

rorast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo beste mensen, even een vraagje.

Ik ben niet zo handig met verbinding-toestanden, het antwoord op mn vraag kan ik dan ook niet helemaal opmaken uit al deze tekst.

Hier mn vraag:

Ik heb nogal wat mp3's op mn pc staan, en ik wil deze graag 'streamen' op mn xbox360. Ik heb geen 'windows media centre', en ga daar ook geen centen voor neerleggen, ik wil het dus via 'media connect' doen op xp.
    hoe werkt dit? Het installatieproces vraagt ernaar dat ik eerst mijn pc verbind met mijn 360, als ze nou in hemelsnaam erbij vertellen hoe!?

Dus hoe verbind ik mijn pc met mijn 360, ik wil niet al die toestanden, maar gewoon de muziek van mn pc op mn 360 kunnen afspelen.
    Heb ik hier een kabel voor nodig? Een vga kabel kan niet, want die gebruik ik al om mn 360 aan de hdtv te koppelen. Moet het dan met een usb kabel ofzoiets?

alvast bedankt!

4. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je via MCE ook avi. bestaden op je 360 afspelen?

5. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien is het eens handig dat mensen voordat ze een vraag stellen in ieder geval de laatste 2 pagina's doorlezen.. Want nu krijgen we om de 3 replies dezelfde antwoorden.

Dat iemand het hele topic niet wil doorlezen kan ik begrijpen, maar de laatste paar pagina's moet toch niet zo heel moeilijk zijn.

De 360 verbindt je met de PC door middel van een netwerk.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee, je kan geen AVI's of DIVX streamen

waarom kijk je dan niet in de Media Connect thread?

Je moet de linkjes plaatsen op je pc! (Documents and settings/all users/start menu/programma's/bureau accesoires/media center/ media center) dan moet je pc's ze kunnen vinden .. Bij mij is het gelukt :)

de Media Ceneter Extender ondersteund geen KX Radio ... maar je kan wel mp3's streamen van af jouw pc

Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  7. deefnl

deefnl addicted

Leuk Bevonden:
    0
    hoi iedereen

ik snap hoe het allemaal werkt met instaleren en delen ik ben aan het denken om een mediacenter aan te schaffen maar ik weet alleen niet zeker of ik nu op een pcscherm kan gamen en dan via de xbox een film te streamen.ik hoop dat jullie me dit kunnen uitleggen

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat is mogelijk .. echter hangt het wel af van de kracht van je pc af ... en hoeveel processor capacitiet de game nodig heeft ... maar een game als Sims 2 zal wel geen problemen geven ... Ik heb op de achtergrond ook allemaal programma''s draaien :)

9. deefnl

deefnl addicted

Leuk Bevonden:
    0
    te gek ik heb een krachtige pc dus dit gaat geen probleem worden bedankt voor het antwoord fardo ga na het werk een mediacenter halen _O_

10. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    is het mogelijk om custom ondertitels af te spelen onder je wmv's?

ik heb een aantal tv-series (prison break is een aanrader!) en daar heb ik .srt bestanden bij. ik heb de xvid's keurig omgezet naar wmv en die spelen mooi af op de xbox.

kan ik de subtitels er ook bij krijgen, of moet ik die dan gaan injecteren in de wmv's? (en hoe moet dat?)

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee dat kan niet

12. Thron

Thron Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fardo schreef;
    Ja...|:- maar ik wil snappen waarom het niet werkt, en wel op de pc... en waarom je b.v. wel een werkende link naar radio 538 kan maken.

Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit komt door een andere manier van streamen ...verder heb ik nog niet echt met radio streams gespeeld :eek:

14. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    jammer, heeft iemand wel een idee hoe je die srt's dan kan injecteren in de wmv/avi-bestanden?

15. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    wmc

ik wil wmc installeren en heb deze link gebruikt om wmc te kunnen installeren; http://www.xbox.com/nl-NL/pcsetup/alldownloads.htm en heb gekozen voor service pack 2. ik heb hem laten uitpakken op mijn bureaublad en als ik dan setup aanklik dan doet deze helemaal nix. wie kan mij helpen zou wel leuk zijn als het gaat lukken want dit is toch wel een leuke bijkomstigheid.
    is er mischien iemand die mij dat progje kan toesturen of zoiets?

thnx._O_

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    heb je wel windows XP media center 2005? dat is een apart OS

17. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    tv-kaart

ok dan, moet ik die maar ff aanschaffen;) ,
    Fardo kan jij mij mischien helpen bij het kiezen van een tv-kaart? ik heb net ff een review over tv-kaarten gelezen op tweakers.net. Je heb natuurlijk hele dure maar ook kaarten van 6 tientjes. wat is genoeg icm de 360 te werken?_0/

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Een goede tv-kaart die ook door MCE wordt ondersteund is de Hauppage PVR-150 deze koste bij Funprice € 59
    De Hauppage PVR-500 heeft 2 tuners en kost € 129
    ** Dit zijn OEM kaarten en worden zonder software en Afstandbediening geleverd.

Koop geen Pinnacle 110i.
    Volgens de doos en de site is deze kaart ook geschikt voor MCE2005.
    Maar in werkelijkheid is alleen de meegeleverde software geschikt voor MCE2005 , je kan alleen tv kijken via deze software.

Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  19. Djack

Djack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ZO je bent echt dom jonge!! Hoeveel keer is al niet gezegd dat je geen avi kan afspelen

20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit met een probleem. Ik heb de media center extender setup files gedownload, maar als ik die probeer te installeren krijg ik de melding: xboxmcefull-enu.exe is not a valid win32 application.
    Ik heb windows XP 2005 mediacenter edition

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina