1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

Komt nog wel. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Daar mag je het hier helaas niet over hebben. :)

2. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kannie wachtenO-):D

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556

Help XD

Ik werk via router gebruik kabel internet.

Staat van kijk op www.xbox.com/pcsetup , dat doe ik en dan installeer ik het en dan krijg ik die fout melding.

Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  4. Michinho

Michinho xßøX gÅm£® 300+er

Leuk Bevonden:
    0
    als je het via imageshack doet moet je wel de (met hoofd letters kiezen) en da...e"]~EDIT/ want niemand ziet hem nu :)[/COLOR]

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    xD i know i know, maar ik moet eigenlijk gewoon antwoord op m`n vraag,

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    staat duidelijk bij dat je de laatste versie van de .net framework moet installeren ... kijk even op microsoft.com

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Kk ikga het ff opzoeke :)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Thanks, ff kijke of het nu werkt :D

Ik heb nu op de xbox nog steeds dat scherm van check: www.xbox.com/pcsetup

Alles geinstalleerd, maar waar moet ik nu die code invoeren :confused:.?

Staat er ook ergens een exacte guide hoe en wat het moet :) ?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Installing Windows Media Connect and Windows Media Center Extender on Windows XP Media Center Edition 2005

Click the “Start” button on your Desktop
    Click “Control Panel”
    Click “Administrative Tools”
    Click “Services”
    Scroll down to “Fast User Switching”
    Right click on it, and select “Properties”
    If it is not set to “Automatic” start, change the startup type to “Automatic”
    If the service is not started, click “Start”
    Close the “Services” window, and any windows opened while using it
    Click the back button on the top left of the screen
    Select “User Accounts”
    Select “Change the way users log on and off”
    Ensure “Fast User Switching is enabled”
    Close any windows you opened while following steps 1 through 13
    Visit Xbox.com’s PC Setup page to determine the download you need for Media Center Extender
    If the page was able to determine the update you need click “Next”, otherwise skip to step 6
    Click “Save”
    Click “Browse”
    Select your Desktop
    Wait until the file is done downloading, then go to step 10
    Access the Add or Remove Programs men
    Scroll down until all the way until you see “Windows XP Media Center Edition 2005”
    If you see “Update Rollup 2 for Windows XP Media Center Edition 2005” download the light version otherwise chose the full version.
    Turn on your Xbox 360 without a disc in the drive, or by using the eject button adjacent to the DVD tray and ensure it is on the first tab of the Xbox 360 dashboard
    Go to the “Media” tab, and select “Media Center”
    Double click the setup icon for the installer version you downloaded
    Wait for the files to finish extracting
    Click “Next” (note you can use the Alt-Tab key combination on your keyboard to navigate between the installer and this FAQ)
    Choose whether or not to accept or decline the agreement, you will not be able to continue if you decline
    Click “Next”
    The installer will go through an assortment of installation status screens, when it displays “Settings” along with a message below it, click “Next”
    The screen will display a status screen, once that has passed click “Next”
    On your Xbox 360, press the “A” button on your controller while selecting the “Media Center” icon
    If you are prompted about a slow Network Connection select “Continue” and press the “A” button on your controller, and although this error may just seem like an annoyance it is correct. You may want to consider upgrading to an 802.11a network.
    Enter the setup key displayed on the Xbox 360 into the corresponding boxes on the Xbox 360 Media Center Extender setup screen, and click “Next”
    On your Xbox 360, promptly press “Continue” after the previous step
    Both the Xbox 360, and the Xbox 360 Media Center Extender Setup screens will display status screens, once these pass your Xbox 360 should connect to your Media Center PC
    Click “Next” after the status screen
    Setup will now setup shared folders for Windows Media Connect, you can click “Find Music Later” and click “Next” should you choose not to wait
    Setup will now take you through a network performance tuner, follow the step-by-step instructions on-screen
    Once the network performance tuner is finished, click “Finish” or the “More Suggestions” button if you would like to learn more about improving your network performance
    Click “Ok”, which will restart your computer
    If you have specific folders you would like to make available to the Xbox 360 continue, otherwise omit the rest of this section
    Startup your computer, and logon if you haven’t done so already
    Click the “Start” button on your Desktop
    Hover over “All Programs”, and go to “Windows Media Connect”
    Click the “Sharing” button
    Click “Add”
    Click “Browse” and choose the folder you would like to share
    Enter a name to describe the folder
    Choose if you would like to make the media available to only the Xbox 360, specific other devices, or all devices on your home network
    Repeat steps 48 through 51 for each folder you would like to add

11. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist ook eindelijk een keertje mce besteld met bijbehorende tv kaart, kan ik leuk een beetje spelen zo tijdens de kerstvakantie. Hopelijk leveren ze een beetje vlot dan kan ik snel aan de slag.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Toppie Tipex! .. je zult er geen spijt van krijgen ...
    Ik heb ook even een N00b vraag. Ik heb de optie advanced recording niet?? Heb ik wat verkeerd ingesteld of moet ik een uopdate installeren ... Ik ben er namelijk achter gekomen dat sommige programma's langer zijn dan in de gids gemeld (Baantjer en dat ik dan de laatste 10 minuten mis) als standaard waarde kan ik slecht 4 minuten opgeven. Hebben jullie een idee hoe ik dit kan oplossen?

Advanced recording settings

Media Center will use your default recording settings when it records your programs. However, you can customize recording settings for new recordings when you schedule them. To set up custom settings for a show when you schedule it to record, use Advanced Record:

• On the Media Center Start menu, select My TV.
    • On the My TV page, select Guide.
    • On the Guide page, select the TV show you want to record.
    • On the Program Info page, select Advanced Record
    Ik mis dus advanced record ... hebben jullie dit ook? Of heb ik iets niet goed gedaan ... en zo ja hoe kan ik dit oplossen

Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  13. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    lukt dit: ?

Allereerst kun je in de instellingen aangeven hoeveel eerder het opnemen moet beginnen en hoeveel later het opnemen moet stoppen, Dit geldt dan voor alle opnamen.
    Het probleem hierbij is dat het slechts enkele minuten betreft, dus daar heb je niet altijd wat aan, want de eindtijden willen wel een anders zijn.
    De aanpassingen kunnen doorgevoerd worden in Instellingen, TV, Recorder, Standaardinstellingen voor opnamen.
    Het aanpassen van een individuele eindtijd (specifiek voor dat programma) gaat als volgt:
    Selecteer allereerst het programma dat je wilt opnemen en druk op opnemen.
    Ga naar mijn tv en klik op de oppname die geprogrammeerd staat voor opname,
    klik dan op de opname-instellingen en kies voor stoppen xxx-minuten later.
    Sla vervolgens de gegevens op.
    Hiermee kun je een eindtijd vel vele minuten later aangeven, zodat de volledige opname gegarandeerd is.

en anders staan hier nog wat handige tips:

http://www.degroeneknop.nl/forum/index.php/topic,288.0.html

Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Kan iemand me precies vertellen wat ik allemaal moet installeren / downloade?

Srry, ik snap er niet veel meer van :confused:.

15. BrokenTable

BrokenTable ehh?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het hele draadje maar eens doorgelezen en als mijn hardware ondersteunt wordt, http://www.degroeneknop.nl/ zou me moeten helpen dan ga ik ook de PVR-500 en MCE aanschaffen. Maar 1 vraagje: maakt het nog uit of het een NL of UK versie is of hebben ze beide dezelfde functionaliteit (ga ik wel van uit, maar je weet maar nooit).

Zijn er, of komen er, daarnaast TV-kaarten die bijv. Digitenne ondersteunen od digitale TV via de kabel (dat schijnt hier ook eindelijk eens door te gaan komen in Schiedam)

16. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan digitenne al gebruiken (decoder aansluiten) en zelfs zappen via mce is mogelijk met de infrarood-aansluitingen welke worden meegeleverd met de mce-remote. echter, het is OF digitenne OF gewone antenne-input, ik heb een versatel decoder en antenne-coax, maar dat kan je niet combineren (ook niet met 2 tv-kaarten)

17. BrokenTable

BrokenTable ehh?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet helemaal hou dat werkt dan (het zappen wel). Gaat de decoder dan op de composite aansluiting van de PVR-500? En waarom is het dan niet mogelijk om het normale antenne signaal te krijgen? Of wordt de decoder via de RF-out aangesloten?

18. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    via component inderdaad, maar je kan maar een input kiezen, de logica kan ik ook niet volgen, maar het is door MS bevestigt. het kan niet.

ik dacht, ok met 1 kaart, 2e kaart er in en werken, maar zelfs dat kan niet

19. BrokenTable

BrokenTable ehh?

Leuk Bevonden:
    0
    Het is dan niet anders, helaas :-(. Kaart + MCE iig besteld, heb ik in de kerstvakantie weer wat te doen (al verveel ik me met de 360 sowieso niet :) )

20. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    key

het is me gelukt, heb windows xp media center 200 edition op mijn pc gezet, daarna software gedownload voor de setup van xbox 360. Ik heb de setup key zoals gevraagd opgeschreven, maar er word hier niet om gevraagd om hem in te voeren. Moet ik deze key als nog ergens invoeren en waar:confused: Want als ik media center selecteer met mijn controller geeft die dus weer die setup-key.

Ik heb KPN digitale tv, zijn er hier ook tv-kaarten voor? Of heeft iemand dit ook please help.

thnx.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina