1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm je kan mce 2005 wel downloaden ... maar je hardware moet deze ook ondersteunen ... tevens heb je alle updates nodig

2. gn!uz

gn!uz Logic is overrated!

Leuk Bevonden:
    0
    Ga zo dadelijk even sjekken of de 360 iets kan met de nieuwste beta van Vista (5270) MCE. Die ziet er ERG lekker uit!

3. TorLux

TorLux Nerd with a Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond weer verder gepruts...
    en...
    ik kan zeggen dat het werkt _O_

Vraag me alleen niet wat ik gedaan heb....
    was het namelijk zo zat, dat ik geheel windows opnieuw installed heb...

Kortom, fresh install van windows media centre edition, dan alle updates, dan de xboxsetup --> en hij vroeg dit keer wel om de code!!

kortom, het werkt nu...

het statisch zetten van de ip adressen ging niet echt...opzich kan je op de xbox kiezen voor statisch, echter kan je dan wel op live komen, maar als je mediecentre op de xbox opstart, dan meld ie dat je netwerkinstellingen niet goed staan....

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    die wil ik ook wel eens testen .. kan je screenshots posten :) ...

Ik heb touwens mijn probleem opgelost door de registry te hacken... Ik heb het volgende gedaan ... start regedit en zoek op postpadding ... dit is default opname tijd na afloop van het programma .. als je dan naar decimal gaat zie je 240 staan = 4 minuten ... ik heb deze aangepast naar 900 en nu neemt hij dus 15 minuten langer op

5. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    man! Die 5270 heb ik nog niet gezien. Heb je ergens screens gezien?
    Ik hoor graag je bevindingen, want dan ga ik er ook mee aan de slag...

6. TorLux

TorLux Nerd with a Gun

Leuk Bevonden:
    0
    als ik het nieuws goed volg, zit in de laatste beta van vista nog geen extender software, en kan je de koppeling met je xbox360 wel vergeten...

mocht het wel lukken, willen we het graag weten :cool:

7. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jippie mce is binnen, installeren maar :)

8. Urtica

Urtica Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft even geduurd, maar ik heb het dan toch eindelijk aan de praat gekregen op mijn 360. Poorten openzetten heeft ook niet gewerkt, maar ik heb gewoon mijn hele PC geformatteerd en alles opnieuw geinstalleerd, en toen werkte het:cool: Denk dat er toch gewoon een instelling verkeerd stond, maar het werkt nu in ieder geval! Iedereen bedankt die me heeft geprobeerd te helpen:)

9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Hebben jullie allemaal Media Center 2005 aangeschaft om via je 360 film te kunnen kijken...??
    Je kunt dat geld toch beter in je zak houden totdat Vista uitkomt (denk ik dan, duurt slechts nog een paar maanden...)

edit: niet dat ik over jullie budgetten kan en mag beslissen maar ik wacht toch liever nog fftjes....

10. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem niet gekocht ;)
    maar vista ook niet hoor :D

11. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mja mja, ik snap het ook niet waarom men dat doet, ik heb het mediacenter spul een beetje zitten proberen en het grootste nadeel vind ik nog dat je GEEN avi/divx kan streamen, wat overigens zo ongeveer het enige is waarvoor ik (een minder legale versie)mediacenter geinstalleerd heb. en dat valt bar tegen:mad:, het tv tuner gebeuren vind ik ook niet ideaal(tenzij je alles tegelijk wil zien en dus van alles altijd opneemt), ik bedoel waarom, terwijl je ook gewoon tv kan kijken met je tv....

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja een Media center pc is niet voor iedereen weg gelegd ... Ik vind het ideaal ... vooral omdat ik nu af ben van reclames en zelf kan bepalen wanneer ik een bepaald programma bekijk :) ... smaken verschillen gewoon ... ik ben zeer tevreden met mijn uitgave toen der tijd

13. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het draaid allemaal inmiddels, maar via wireless-g is het gewoon veel te traag allemaal. Nu maar lekker aan het kabels trekken geslagen en dan zou het allemaal een stuk beter moeten gaan ;) Tis wel erg leuk speelgoed.

14. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je de liedjes die je van een cd ript worden gecomprimeerd ?
    Anders zit uw HD toch al vol na de 10de album ...

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    word wel gecomprimeerd .. maar als je een mediacenter pc hebt kan je beter je muziek streamen ... Ik heb nog geen een cd op mijn xbox 360 gezet ... toch heb ik de beschikking tot mijn hele muziek collectie

Laatst bewerkt: 23 dec 2005
  16. gn!uz

Leuk Bevonden:
    0
    Hier wat screenies van Vista build 5270. Heb wat met MCE geknoeid.. Het begint er echt weer erg gelikt uit te zien.. Ben helemaal weg van de nieuwe opbouw.. Het is nog niet mogelijk te connecten met de 360. Dit is de december build. Vanaf januari zou een nieuwe CTP build moeten verschijnen die 100% feature complete is.

http://www.winsupersite.com/showcase/winvista_5270_gallery_04.asp
    (o.a. 2 screenies van MCE)

17. gn!uz

Leuk Bevonden:
    0
  18. marco3key

marco3key Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al drivers in de mediacenter die werken met de mce versie heb het nog niet geprobeerdt dit is wel de beste ctp build die ik tot nu toe draai had in de vorige build veel problemen en ruim 260 bug`s aangemeld....

greests marco

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Jij bent ook iemand van het eerste uur met dit soort dingen heb ik het idee...

Ik bedoelde meer de mensen die nu nog een MCE2005 aan gaan schaffen terwijl er halverwege volgend jaar een OS uitkomt waat het allemaal standaard inzit.

Maar goed, er zijn dus verschillende wegen die naar Rome leiden begrijp ik ook hierO-)

Hmmmmmmmmm........... let's see........................................ :9

20. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ff iets.
    Als ik msn op de 360, dan kan ik als ik op Y druk typen, maar hoe moet ik dat verzenden? Met A gaat de tekst weg, maar wordt niet verzonden en de rest van de knoppen werkt ook niet... Berichten ontvangen doet ie wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina