1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet mogelijk om met Windows Media Center als O/S gewoon muziek en foto's te kunnen streamen naar je xbox? Met de gewone XP lukte me dit wel met media connect. Nu met WMC krijg ik dit programma niet meer geopend en ik zou niet weten hoe ik nu mijn muziek moet streamen. Iemand? Fardo? :9

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je hebt dan ook weer mediaconnect nodig ... maar heb je wel een goede TV kaart voor windows XP Mediacenter ... als je geen geode hardware hebt kan je beter XP blijven gebruiken ... Windows Media Center is anders crash gevoelig

Ik zou terug gaan naar de normale XP versie ..

Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  3. maximus79

maximus79 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hallo,

Ik heb het nou vandaag ook helemaal opgezet, maar is het mogelijk meer om dingen toe te voegen in online spotlight zoals een ander radio station als 538.
    edit: heb het geprobeerd met dat kladblok file maar kreeg het niet te zien in het radio mapje van mc.

@fardo:

Is het mogelijk om hdtv streams te ontvangen op me pc via internet? bv de serie lost?

Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  4. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje. Alles werkt, maar als ik muziek via de tv wil afspelen stopt de muziek telkens na een paar seconden en begint het liedje opnieuw. Op de Windows Media PC speelt de muziek wel normaal af en via de tv is het net of het continu blijft hangen. Weet iemand wat het probleem kan zijn?
    BTW welke poorten moet ik eigenlijk openzetten om optimale prestaties te krijgen van mijn WMC en hoe zet ik deze open?

Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  5. maximus79

maximus79 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemnd of je ook flac kan streamen naar je 360?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee kan niet heleaas

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee kan niet heleaas

8. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    het is even geleden, maar als ik het mij goed herinner staat er slechts een grote file in een van de mappen op de video-cd en is die met de extensie .dat (of iets dat daar op lijkt)

wanneer je die file pakt en hernoemt naar .mpeg dan moet hij hem gewoon pakken...

mocht het niet lukken, geef een seintje, dan duik ik even in mijn archief en snor wat vcd's op om het te proberen...

9. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0

Bump

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm ja alles kan je draaien... maar als je geen goede hw eb dan zou ik het niet doen .. makt alles instabieler

11. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan Fardo en de andere WMC gebruikers, hoe ordenen jullie je muziek? Bij mij is de artiestnaam op de pc gewoon hetzelfde en in WMC staat alles kris kras door elkaar, wat de overzichtelijkheid van het geheel niet ten goede komt. Toch ben ik uitermate tevreden met deze mogelijkheden van de 360! Ben de laatste dagen meer bezig met het Media Center gedeelte als met gamen.. :9

12. maximus79

maximus79 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan het toch sorteren op naam?

13. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar dan nog...mce gebruikt andere criteria bij het ordenen.
    die kijkt naar andere records in de mp3-tag.

in mediaplayer/folderstructuur ziet het er dan keurig uit, maar mce maakt er alsnog een zooi van.

ik heb mijn mappen allemaal volgens dit principe ingedeeld:
    naam artiest - naam album (waarbij verzamel-cd's als various artist)

deze indeling zou ik graag in mce terugzien, maar dat is mij tot op heden ook nog niet gelukt. (een ordinaire folderview in mce zou al een eind op de goede weg zijn)

dit is wel een handig topic http://www.thegreenbutton.com/community/shwmessage.aspx?ForumID=42&MessageID=86549&TopicPage=2

Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  14. MarcelG

MarcelG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    thanx maar op pagina 2, 3 of 4 van dit topic staat ook al een verwijzing naar dit tooltje...(inderdaad handig!)

16. MarcelG

MarcelG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps... sorry.. :eek: had gezocht op videora, maar kon geen hits vinden. _O_

17. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand al een exacte release-datum voor die logitech harmony remote?
    ik zie op wat sites februari staan, maar januari kom je ook tegen...

een full-review zou ook niet gek zijn...heb ik nog niet gevonden...

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
  19. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx!

20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een vraagje.. hoe kan ik filmpjes van mijn pc afspelen op mijn 360? Want ik heb Windows Media Connect al. Maar media center wil maar niet werken :mad: Ik krijg de hele tijd dat ik dus naar die site moet gaan en dat instaleren. Dat doe ik maar dan instaleerd i gewoon Media Connect. En die heb ik al.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina