1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    die krijg je niet op je xbox .. je moet de videos streamen via XP Media Center zoals in de turtorial beschreven
     
  2. Fad3

    Fad3 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    dat lukt me dus ook niet, krijg die dingen niet bij mijn programma's ... snap er geen kl**t van:)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat is de enige manier .. dus nog een keer doen :eek:
     
  4. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    als je ondertitels wilt moet je die erin branden...
    dat kan oa met winavi video converter
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan ook gewoon vobsub gebruiken en de .srt of .vob subtitle files in dezelfde dir te plaatsen als die van de film die je wilt kijken en dan hoort ie ze toch automatisch te pakken. Weet niet of dat met het streamen ook werkt, ben der zelf nog niet mee bezig geweest ;)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    met streamen werkt dat dus niet
     
  7. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    @FARDO

    ik wil net lost kijken xvid 5.1 maar hij begint niet bij het begin en stopt heel snel weer. Weet jij wat dat kan zijn? (en het 5.1 komt ook niet over.)
     
  8. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht kan je pc het niet on the fly encoden. Of je hebt verkeerde codecs...

    Wat betreft geluid dit komt omdat in de tutorial je ergens selecteerd als output stereo geluid. Ik heb dat op een plaatje gezien en dat lijkt mij de oorzaak maar hang me er niet aan op. :)
     
  9. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb al on the fly ge-encode en dat ging goed en fardo kon mij vertellen dat 5.1 ook mogelijk was.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb niet stereo selecteren ... maar 5.1 ... je hebt dan echter wel een super pc nodig voor het encoderen
     
  11. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    waar moet ik dat dan selecteren?:confused:
     
  12. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is pas een mooie universele afstandsbediening van Logitech. Speciaal ontworpen voor bediening MCE en Xbox 360.

    Logitech Harmony Advanced Universal Remote for Xbox 360

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    1] Special Xbox buttons
    Convenient Y, X, A, and B buttons bring a new level of Xbox functionality to your remote.

    [​IMG]
    2] Single-button control
    The Harmony Remote provides simple, intuitive control of even the most elaborate entertainment system.

    [​IMG]
    3] Help button
    One touch leads you through simple troubleshooting to solve your problem.

    [​IMG]
    4] Fully backlit keypad
    Backlighting makes the buttons and interactive display glow brightly for easy use in the dark.

    [​IMG]
    5] Interactive display
    Easy-to-read interactive display keeps you in control and informed of what's going on.

    [​IMG]
    5] Learning port
    Just point your original remote at the Learning Port to capture and use any infrared command with the Harmony Remote.

    o.a.
    # Use the special Xbox buttons. The Harmony 360 includes convenient Y, X, A, and B buttons and media center controls for your Xbox gaming.
    # Control your devices: past, present and future! The Harmony 360 gives you full control of up to 12 devices. The Logitech database contains over 2,500 manufacturers and over 80,000 IR devices — everything from HDTVs to PVRs, DVD players to VCRs, and game consoles to lighting controls! The database is updated daily, so it's guaranteed to work with all models and manufacturers.
    # Set it up in a snap! The Harmony Set-up Wizard does the programming, so you don't have to. Just connect your remote to your computer and answer a few questions about how you currently use your audio/video and entertainment components. Logitech's patented Smart State Technology does the rest.
    # Control your entire home entertainment system with just one button. Choose the "Play Xbox" activity and the Harmony Remote will power on your TV, Xbox 360, stereo receiver, set all the inputs, and even press "Play!"

    HOMEPAGE
    REVIEW

    Helaas (nog?) niet verkrijgbaar in NL..maar als ie komt dan haal ik hem_O_
     
  13. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik wil windows service pack 2 installeren en als hij klaar is met het configureren geeft hij aan dat de toegang gewijgerd is
    weten jullie waar dit aan kan liggen?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    staat ook al ergens in deze thread. Ik denk dat ik hem ook ga halen ... maar ik vind 100 euro nog wel erg prijzig
     
  15. bond007_be

    bond007_be Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    volgende setup heb ik

    [​IMG]

    probleem is dat de MEDIA connect heel af en toe werkt

    en een nieuwe installatie van XP MCE , die vind na het invullen van de 8 cijferige code de XBOX360 niet .

    terwijl de firewall disabled is.

    zien jullie iets verkeerd aan de opstelling ?

    msn: jimjanssen@msn.com

    thanx in advance
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Bond007 Be .... zet dhcp op enabled

    dmz moet je xbox ip zijn (niet je pc!)

    Ze worden opgenomen op de PC ... je Xbox 360 HDD komt hier niet voor aan de pas .
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2006
  17. bond007_be

    bond007_be Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0

    die portforwarding is dat een MUST of kan dat ook zonder ?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kan zonder .. tenzij het niet werkt ... hangt van je probleem af
     
  19. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    ok even vraagje over eigenwijze media center extender.

    Ik heb ooit een map toegevoegd vervolgens besloten dat ik deze toch weg wou halen en verwijderen. Nou dat menu werkt goed maar hij verwijderd niet!! De nummers blijven staan. Dus maar weer een map officieel toegevoegd (dezelfde) en nu staat alles er dubbel in!! Ik wil gewoon eigenlijk weer met een schone lijst beginnen... Maar weet niet hoe ik dat moet bewerkstelligen aangezien hij wel braaf me keuzes laat doen maar ze niet uitvoert. Eigenwijs ding...
     
  20. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag Fardo,

    Waarom zou je je Xbox360 in een DMZ willen plaatsen?
    Een DMZ is er alleen voor bedoeld als je een bepaald segment/onderdeel van je netwerk rechtstreeks aan de buitenwereld (lees internet) wilt kenbaar maken. Wat je doet als je je Xbox360 in een DMZ plaats is hem toegankelijk maken op alle IP/UDP poorten voor de buitenwereld.

    Dit zelfde is het geval voor mensen die alle poorten op hun router open zetten die in een bepaalde lijst hier circuleren voor te kunnen werken met MediaCenter, dit is niet nodig! In een intern LAN zit geen firewall, de firewall regelt het verkeer van je Lan naar de buitenwereld en van de buitenwereld naar je Lan en niet van LAN naar LAN.

    Wat wel weer het geval is dat je eventueel de firewall van WindowsXP moet configuren om deze poorten door te laten want deze Firewall draait op de PC zelf en blokkeerd dus al het inkomende verkeer ook van je LAN!!

    Dus mensen, zet niet zomaar alles open op je router maar alleen het noodzakelijke, zodra ik straks thuis ben zal ik wel even laten weten welke poorten MOETEN open staan op je Router/Firewall op goed te kunnen connecteren met XboxLive en dit zijn maar 3 of 4 poorten. Voor Media Center etc hoef je niets op je Router/Firewall aan te passen maar op de WindowsXP Firewall of welke software je dan ook gebruikt op je PC.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina