1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    samen met een gesupporte kaart heb ik er 210 euro voor betaald

    Hauppage dual tuner (120 euro) + 90 euro = 210

    zonder kaart betaal je 150 euro voor windows XP MCE
     
  2. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Windows MCE wordt niet los verkocht (officieel) omdat het OEM is.

    Je moet er hardware bij kopen (b.v. een haupage kaart of een MCE keyboard met afstandbediening).

    Ben zelf ook erg benieuwd naar de mogelijkheden, maar draadloos streamen zal niet echt lukken qua bandbreedte. Daarom heb ik mijn MCE systeem "hard-wired" aan mijn router hangen en dat doe ik straks ook met de 360......
     
  3. PXbox

    PXbox Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen .Vob bestanden kan bekijken dan hou ik het wel bij Windows Media Connect dan vind ik Foto's en Muziek wel okeej :)!
     
  4. moederfietser

    moederfietser Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens ik heb een vraagje hierover. ik heb beneden een windows media center pc staan en boven op mijn kamer een HDTV waar dus ook mijn xbox 360 aan komt te hangen. op mijn xbox 360 komt ook live dus er is een internetverbinding getrokken naar mijn kamer. wat ik ook graag zou willen is dat ik films en dergelijke naar mijn xbox 360 kan streamen. is het mogelijk om met 1 netwerkpoort (achter in de xbox) En internet te hebben EN te streamen door middel van een router of een ander truukje? zonder dat ik mijn pc dag en nacht aan hoef te laten staan om op live te kunnen met mijn xbox?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je hebt dan idd een router nodig .. als je wilt streamen moet je pc aan staan... anders kanhij ook uit staan als je alleen gaat liven
     
  6. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Owke dan weet ik dat ook
     
  7. moederfietser

    moederfietser Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    maar werkt een router dan hetzelfde als een hub? een router verdeelt toch alleen de internetverbinding? toch niet data enzo? ja ik weet et niet hoor. kan het goed mishebben...
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee een router werkt niet het zelfde als een hub ... een router regelt je netwerk verkeer en je internet verkeer

    een hub regelt alleen je netwerk verkeer ... maar kan niet je internet verkeer regelen ... je hebt een router nodig om beide machines tegelijkertijd on-line te willen hebben (als je een meer ports router hebt .., dan fungeert deze als switch)
     
  9. PXbox

    PXbox Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel mogelijk om MP3 bestanden af te spelen toch?
     
  10. moederfietser

    moederfietser Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, zeer bedankt voor deze informatie :) dan heb ik in ieder geval geen last van gekl**t met computer aanstaan als je gaat xboxen op live.
     
  11. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Heya Fardo, waar had je je spullen besteld? Wil er ook eindelijk eens mee spelen. Niet dat ik me huidige htpc ga vervangen want zolang .ts niet ondersteund wordt door ms blijft die bestaan. Maar die tivo mogelijkheden lijken me erg leuk om mee te spelen.
     
  12. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zet ik mun filnpjes en videos op mun xbox 360 dan ?
    Of zet je ze er helemaal niet op stream je ze via je computer ?
    Of zet je ze op de HD ?
     
  13. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    http://www.multimediamachines.nl daar heb ik mijn setje vandaan.
    Ik heb ook voor de 360 mijn computer geupgrade naar MCE2005, met hauppauge pvr150 en afstandsbediening, was toen €199.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan film op je xbox 360 zetten ... je kan alleen streamen met media center xp

    @tipex .... ik had hem gevonden via tweakers ... http://www.euromaxi.nl/ <-- euromaxi
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2005
  15. PXbox

    PXbox Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke bestandstypes qua beeld worden ondersteund op de 360?
     
  16. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    en waarvoor is die record-knop op de media-afstandsbediening dan voor?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Om tv opnames te maken met je xp media center

    als je Media Center XP hebt ... wordt het media center formaat ondersteund + avi + mpeg en wmv

    (natuurlijk ook dvd's)
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2005
  18. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Het via je je MCE2005 opnemen van televisie uitzendingen.

    [edit] Te laat...
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2005
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, ik weet nog niet precies waar ik m;n xbox neer ga zetten, maar ik denk onder de tv beneden (zeg maar). En daar ligt geen draad. Daarnaast moet ik ff kijken of ik niet ergens een ethernet harde schijf kan pleuren om gemakkelijk files te "hosten". Maar ik zit dus met het dilemma van wireless/non-wireless.
     
  20. driezestig

    driezestig 1st dec your mine...

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan fardo en Offtrack

    begrijp ik het nou goed? hebben jullie alleen rond de 200 euro aan hardware components betaald om je windows xp omte toveren naar een windows mediacenter? WTF! dat wil ik ook, ik heb van beiden de linken gechecked... maar ik ben er nog steeds niet uit, welke kit jullie nou hebben besteld, want ikke wil hem ook graag bestellen, maar ik moet wel de juiste kit bestellen, willen jullie zo gedetaileerd mogelijk aangeven welke ik nou moet halen? en als er nog specifieks erbij gekocht moet worden ( wat jullie 2 niet hebben gemeld ) ook ff aangeven aub, als het niet teveel is gevraagd...

    dus nogmaals... AUB zo gedetaileerd mogelijk aangeven welke kit jullie hebben gehaald... en dan een juiste link doorgeven ( dus niet de main page van de website maar gelijk het produkt link, als dat kan ) ja sorry voor het bitchen, want meestal gaat het verkeerd met bestellen bij mij, dus heb aub geduld met deze noob, ALVAST BEDANKT VOOR DE MOEITE!!!...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina