1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peterzelf1

peterzelf1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank jullie wel........ik heb nu nog een klein beetje hoop ;-).....morgenavond komt een kennis met:
    - een switch, om dan de connectie opnieuw te testen i.p.v. met de router
    - een laptop, om dan het netwerk te testen i.p.v. met de Xbox 360
    - partition magic, zodat ik eindelijk een D partitie heb, alle data veilig kan stellen en dan (als bovenstaande 2 punten niets opleveren) veilig de PC kan herinstalleren

Nogmaals bedankt voor jullie hulp en ik houd jullie op de hoogte, wie weet hebben jullie iets aan mijn ervaring.

Groet, P

Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  2. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gasten, heb ff een vraag. Heb nu op mijn laptop Media Center staan. Nu wil ik die koppelen met mijn Xbox 360. Ik denk alleen dat mijn huidige opstelling dit niet toe laat.

Mijn modem is verbonden met mijn router. Vanuit mijn router gaat hij mn hoofd-pc in. Vanuit deze pc gaat ie naar een hub. Vanuit die hub gaat ie naar mijn Xbox 360.

Mijn laptop is direct verbonden met mijn router.

Kan dit, of moet ik mijn 360 ook direct verbinden met mijn router?

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    waarom gaat ie van de hoofd pc naar een hub? en niet van een hub naar een hub .. zo krijg je minder snel last van problemen .. het kan wel maar het is niet de beste manier :eek:

4. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet de 360 idd direct op je router via ICS kan ook, maar via een hub is denk ik niet mogelijk.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    via een hub kan ook ... maar deze situatie is een netwerk zooitje ... of je gebruikt een router ... of je gebruikt ics ... maar niet beide :eek:

6. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, het is idd ook een zootje. Alleen de router staat beneden, en mijn xbox boven. Ik kan geen kabel helemaal van boven naar mijn router, wil niet meer lukken. Dus moet ik ergen mijn signaal vandaan halen. Aagezien hij uit mijn pc komt en naar een hub gaat, dacht ik... handig, gebruik ik voor mijn xbox ICS. Alleen is het nou mogelijk om contact te leggen, en zo ja, hoe. Want op een of andere manier vindt hij hem niet. Ik moet naar www.microsoft.com/pcsetup. Ik heb hem alleen Media Center helemaal draaien op mijn laptop, dus lijkt mij dat hij het moet doen. Ik ben geen prof hierin, dus vergeef domme opmerkingen :D

Of kan ik beter mijn laptop ook aan de hub hangen ???

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    koop een tweede hub .... zet deze tussen pc en kabel naar boven ... en dan ehb je een beter netwerk ... geen ics meer

dan heb je ook geen probleem meer met connecten. omdat je maar 1 netwerk hebt ...

8. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Pfff. Gaat me weer wat kosten, en voor een student als ik hoop ik dat het goedkoper kan :D Maar wel bedankt voor de hulp/het advies. Ik ga nu maar ff kijken of ik het op een of andere wonderlijke wijze toch nog aan de praat kan krijgen :D

9. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,
    Ik heb naar mijn probleem gezocht op dit forum maar zonder resultaat.

Ik heb een pc met mediacenter en een xbox360.
    Ik heb windows media connect en tevens Xbox 360 Media Setup geinstalleerd, wel de nederlandse setup versie daar de engelse telkens een foutmelding gaf.

Het werkte goed, totdat ik, na het weer een keer opstarten van mijn pc op de xbox360 de volgende melding kreeg:

"the media extender cannot connect to the mediacenterpc.
    For ectender to connect, fast user switching must be turned on.
    Go to media pc and turn on fast user switching".

Nou ik heb in de options gekeken op mijn mediacenter pc en werkelijk geen fast user switching of wat daar op lijkt gevonden.

Zie ik nu wat over het hoofd??

Bvd voor het meedenken_O_

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je netwerk vol doet niet aan de eisen of je computer vol doet niet aan de eisen .. je hebt een snelle pc nodig voor media center ... (maar ik neem aan dat je een originele media center pc hebt) .. dan kan het aan een traag netwerk liggen

11. peterzelf1

peterzelf1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar configuratie scherm, gebruikersaccounts, "De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden" en dan vervolgens "Snel naar andere gebruiker overschakelen" aanvinken!

Hopelijk werkt het dan weer.

Groet, P

12. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Computer eisen zeer goed, geen orginele mediacenter software(backup werkt prima) en het netwerk perfect:)

13. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn dank is zeer groot_O_
    Ik ben weer een blij mens, zo simpel en zo'n resultaat............top

Bedankt:D

14. peterzelf1

peterzelf1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Fardo,

Kennis is geweest...hing de switch tussen de WMC PC en de Xbox 360 ipv de router en het liep als een trein!!! Prachtig (de Xbox mist alleen wat codecs om films af te spelen)..........nu zal ik echter de router weer terug moeten hangen en ben bang dat ie het dan gewoon weer vertikt....pffffffff wat is dat toch met die router

Groet, P

15. Urtica

Urtica Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand?:'-(

16. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook last van:)

17. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke plugins gebruiken jullie allemaal voor jullie WMC? Lijkt me wel leuk en handig om die hier allemaal neer te zetten zodat anderen ze ook kunnen gebruiken!

18. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu Windows Media Connect geinstalleerd op mijn computer, maar wat moet ik nu op mijn 360 doen om het te laten werken?

Ik kan nergens een tutorial of iets anders vinden...

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Weet iemand hoe je windos media-center filmpjes op breedbeeld zet? (thx)

20. maximus79

maximus79 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als je 360 op breedbeeld ingesteld staat moet hij dat daar ook doen.....bij mij tenminste.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina