De xbox start dus wel de media center op? Hij geeft geen foutmelding dat hij je pc neit kan vinden?
Als hij het nog niet doet, moet je ff zorgen dat je pc niet op het netwerk zit (dus even uit zetten/netwerkkabel eruit halen). Probeer dan met je xbox het media center op te starten. Hij zal dan zeggen dat hij geen verbinding kan krijgen oid. Onderin komt te staan dat je een nieuwe verbinding kan maken door op het gele
knopje te drukken van je controller. Volg wederom de aanwijzingnen die er verschijnen. Laat je xbox op het scherm staan waarbij de code wordt weergegeven. Ga nu naar je pc, zet hem weer aan/netwerk kabel er weer in
. Je zou via configuratiescherm-->software en dan het media center extender weer kunnen verwijderen en vervolgens opnieuw weer te installeren. Op een gegeven moment gaat hij tijdens je installatie de xbox op het netwerk zoeken nadat je je code hebt ingevoerd op je pc. Dan zie je vanzelf dat de xbox het media center gedeelte opstart. Dan moet alles werken.
Muziek/plaatjes/films toevoegen:
Om muziek/plaatjes/films toe te voegen ga je configuratiescherm-->media connect. Vervolgens kun je mappen toevoegen waar de files staan die je toe wil voegen. Ik heb alle mapjes verwijdert die in 'media connect' staan en alleen 'mijn afbeeldingen', 'mijn muziek' en 'mijn video's' laten staan. Vervolgens heb ik in de betreffende mappen van 'mijn afbeeldingen' en 'mijn video's' in de map 'mijn documenten' een snelkoppeling toegevoegd naar de mappen waar ik mijn afbeeldingen en films heb staan. Dit werkt perfect.
Ik heb alleen nog wat problemen met de map 'mijn muziek' via een snelkoppeling herkent hij de verwijzing op de een of andere manier niet. En ook de betreffende files zelf in de map 'mijn muziek' zetten doet het de ene keer wel en de andere keer niet....:{ Maar goed, daar meot je maar een beetje mee klooien. De muziek is niet mijn voornaamste prioriteit
Via media connect zou je ook de verschillende mappen toe kunnen voegen, maar ik vind zelf het werken met snelkoppelingen wel fijn werken.
Zo, nu moet je er volgens mij uitkomen als je bovenstaande lap tekst
volgt
Klik om te vergroten...