Hi!
Hier nog een trotse eigenaar van een Xbox 360 + Media Center PC
Ik ben erg blij met de samenwerking van deze beide apparaten, maar er zijn toch nog een paar kleine dingen waar ik niet uit kom, en hopelijk de mensen hier op het forum mij mee kunnen helpen.
1. Wanneer ik naar Online Spotlight probeer te gaan op mijn Xbox 360 doet ie even zijn best, en komt dan met "unable to load the page //microsoft.........................................." En gaat ie terug naar het hoofdscherm
2. Wanneer ik My webmedia open op mijn 360 krijg ik alleen een zwart scherm..........hij hangt dan niet want met de "back" button op mijn remote kom ik weer in het hoofdscherm.
3. Ik heb een map op mijn computer waar ik allemaal gametrailer neer zet enzo, deze map kon ik ook benaderen in MC op mijn Xbox 360 (beter te oordelen over graphics van een game wanneer je het op je TV afspeelt waar je ook de game zou spelen dan op je PC monitor'tje). Maar ik heb nu sinds kort dat als ik op mijn Xbox 360 naar die map ga, dat ie dan al die filmpjes niet meer ziet! Hij denkt dus dat de map leeg is! Terwijl ik op mijn PC de bestanden nog steeds zie staan!
Dit heb ik inmiddels op kunnen lossen door op mijn PC naar mijn media player te gaan en daar bij Tools-->options-->file types alle file formaten aan te vinken
En de laatste:
4. Mijn Media Center PC staat ingesteld om zo af en toe te gaan slapen (mag ie ook eens ) (In Stand By stand dus) Wanneer ik nu sthuis kom, en mijn PC weer opstart en mijn Xbox 360 laat proberen contact te maken, is dit helaas niet mogelijk. Ik moet dan eerst mijn PC helemaal opnieuw op laten starten, en dan kan ik weer verbinding maken.........dit kan zeer irritant zijn. Zeker als je PC dan net een film aan het opnemen is ofzo, en je hem eigelijk eerst opnieuw moet opstarten voordat je weer bij je bestanden kan komen.
Ook inmiddels opgelost. Het probleem bleek te komen doordat windows mijn netwerk kaart uitschakeld ofzo dit is te verhelpen door "device manager-->eigenschappen netwerk kaart-->power managment en dan daar het vinkje weg halen bij "allow the computer to turn of this device to save power"
Heeft iemand van jullie enig idee waardoor deze zaken zich voordoen, en wat ik kan doen om het te verbeteren???
Het zijn opzich een paar kleine puntjes (het grootste gedeelte werkt perfect) maar zou erg prettig zijn als jullie mij hier toch vanaf kunnen helpen!
Alvast bedankt, Groeten, Javdalen.
Laatst bewerkt: 16 feb 2006