1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Edit :

Ik heb dit maar even weg gehaald , het is niet toegestaan op dit forum .

Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, dit is een zelfgemaakte skin voor gemodde xboxen.

3. hack the box

hack the box Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo@

{Ik heb Windows media center 2005 Pc.---Netwerk kabel-xbox360}
    Firewall uit\

Now mij vraag: foto en muzic lukt wel met streamen,behalve die xbox360 media center,
    Na het schrijven van die code op me tv scerm- volg ik alles netjes.

Maar ik kom die menu niet tegen om die code op me pc in te voeren.WAT doe ik fout--Welk tool heb ik nodig?
    Bij installeren van die (XboxMCEFULL.enu) zie ik:confused:ETUP for windows home Edision of windows xp pro,''{inplaats van windows media center 2005.

Verder heb ik alles geinstalleer /XboxXPSP2-ENU/XboxMCEFULL-ENU/XboxXPSP2-ENU/. En ik heb een {Hauppauge tv kart} maar ondersteun geen WMC''Pc.
    B.V :http://www.microsoft.com/netherlands/windowsxp/mediacenter/extender/setup/ssviewer.mspx

Bedank

Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    heb je de Nederlandse versie van windows xp media center of de engelse versie? ALs je tv kaart geen WMC ondersteund ...waarom installeer je dan wmc?

5. hack the box

Leuk Bevonden:
    0
    @Fardo
    bedank voor je aanwoordt

Ik heb die nederlanse versie van Wmc pc.

Dus ik moet een =wmc PC TV kart hebben om deze leukheid te doen vanuit die xbox360-media center?

Zo jah: kan ik die goedkoopste wmc kart gebruiken ?die zonder afstandbediening-dan gebruik ik me joy pad voor? Zow dan ook kunnen?

Bedank:

Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wil je alle functionaliteiten gebruiken dan moet je inderdaad een goede TV kaart hebben... dan kan je ook tv programma's opnemen, pauzeren, etc.

Je moet de volgende setup draaien www.xbox.nl/pcsetup (dit is de nederlandse versie)

7. hack the box

Leuk Bevonden:
    0
    @fardo

ik heb die install gedaan op me PC w-media center /Maar ik kom die menu niet tegen om die{ code te voeren,} of MOET ik echt een wmc/pc TV kart hebben.

TV hoef ik niet te kijken omdat ik heb -(Satellite-Dreambox 7000s),dus geen kabel TV

Het gaat mij om die (Films,dvd,foto.muzic) en die ONLINE SPOTLIGHT

bedank

8. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraagje. Ik ga vanavond xp Pro op mijn pc installeren en zat er over te tewijfelen media centre erbij te zetten... de enige reden dat ik het zou doen is als ik dat media centre extender of hoe dat ook heet ook tijden games kan gebruiken om te streamen anders kan ik net zo goed op mijn pc afspelen.... 90graden naar rechts draaien en ik zit achter mijn pc/toetsenbord...

Kan dit dus? streamen tijdens het gamen?

alvast bedankt voor de antwoorden!

9. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    OK, ik ga dus alleen media center het besturingssysteem kopen. Ik heb geen speciale video kaart waarmee ik tv kan kijken. Mijn vraag is, kan ik dan wel gewoon via mijn 360 filmpjes en de rest streamen. En ik heb nu gewoon XP als ik dan media center er boven op instaleer ben ik dan al mijn bestanden kwijt, zoals muziek en foto's etc?

10. maximus79

maximus79 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    nog een keer proberen, heeft iemand die gametrailers plugin link? dank je._O_

11. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je hoeft geen tv-kaart te hebben. Ik heb het ook niet en het werkt perfect (alleen kan je nu dus geen tv kijken op je pc).

Windows Media Center is windows xp + media center. Als je die hebt kun je die volgens mij gewoon over je oude installatie heen installeren. Tijdens de installatie 'upgrade' kiesen en je upgrade de oude installatie. En ik denk dat je dan gewoon je bestanden behoudt, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen!!! Je kan je mp3/foto's ook op DVD branden voor de zekerheid. Dat zou ik zowiezo doen, want je als je hardeschijf kapot gaat heb je in ieder geval nog je foto's. :)

12. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het mogelijk om met media center extender 720p divx/avi videobestanden te streamen zonder al te veel gedoe?

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dat wilde ik net ook gaan vragen. Ik heb deze twee links gevonden:

mceDivX360 en Runtime360

Heeft iemand een van deze twee apps al uitgeprobeerd, of een andere app gebruikt om Divx en Xvid te streamen?

14. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die mceDivX360 is me veel te veel gedoe, maar dat transcode 360 zie ik wel zitten, maar werkt dat ook met 720p divx/avi's?

15. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die transcode 360 geprobeerd maar wanneer ik die divx selecteer op mijn xbox via transcode 360 geeft hij aan : "kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer actief heeft gewiegerd".
    Heb geen firewall aanstaan dus weet niet wat het blokkeerd, kan iemand mij vertellen wat ik fout heb staan op mijn pc?

Bvd

16. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het volgende in troubleshooting gevonden, alleen kan ik die optie's niet vinden:
    "Most likely this is because the Transcoding and Broadcast service is not running or some firewall is blocking communication with it.

You can check the status of the service via the Control Panel, Administrative Tools, Services applet. It is also worth checking the Event Viewer applet to see if there have been any errors when the service started up".

Kan iemand mij hier uitleg over geven, word nu wel echt radeloos:'-(

17. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik heb mediacenter geinstaleerd, kan contact maken met pc en als ik eenmaal in mediacenter ben dan ga ik naar video's en daar staat alleen de map: video's van administrator (ik).
    ik heb op de pc bij mediacenter de film mappen toegvoegd, maar ook bij mediaconnect, maar ze staan er gewoon niet:mad:

iemand een idee wat ik verkeerd doe?

18. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg transcode 360 niet aan de praat :{, op zich niet zo erg, want ik heb de pc ook rechtstreeks op mijn tv aan gesloten maar toch... Het zou leuk zijn als het wel werkt :p

Maak eens een snelkoppeling van je map in de map 'mijn video's' in 'mijn documenten'. Ik werk ook met snelkoppeling en werkt perfect! Geen gesodemieter met mappen toevoegen.
    Ik heb alleen 'mijn video's' toegevoegd (is al standaard toegevoegd, dus hoef je niet te veranderen.) met daarin de snelkoppelingen naar de mappen met films.

19. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm aha omdat ik mijn documenten verplaatst heb lukte het niet, maar dat is nu opgelost:)

20. peterzelf1

peterzelf1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Klein vraagje: extender werkt uitstekedn alleen als ik een gedowloade film in "Mijn Video's" zet en 'm dan wil afspelen op mijn x-box krijg ik de melding "kan niet rechtstreeks afspelen vanaf bureaublad..............weet iemand wat ik hier moet doen?

Alvast bedankt!

Groet

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina