1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ok transcode 360 is dus kut....
    je ik kan met mijn computer met 2.8ghz niet eens een 720p filmpje kijken:mad:, dan hapert die helemaal, is er wat aan te doen of heb ik gewoon pech(het is een divx)
     
  2. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm volgens mij is transcode gewoon een simpelere manier om die workaround te gebruiken... En aangezien je realtime encode daarmee heb je een monster pc om 720p te encoden. Nu weet ik niet op wat voor settings alles staat ingesteld uiteraard. Maar ik vermoed dat je gewoon te weinig cpu power hebt omdat realtime te doen. Encode hem gewoon eens zelf in windows media encoder en speel hem dan af (dus niet realtime)
     
  3. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt mij niet om met mn xbox verbinding te maken met mn pc, de xbox kan em niet vinden. Ik heb windows media connect gedownload en geinstalleerd, maar toch lukt t niet:confused:
     
  4. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een vraagje, divx is toch eigenlijk mpeg4 is het dan niet mogelijk om hem zonder te encoden daarin te veranderen:)?

    *hoopt, maar varwacht van niet:+
     
  5. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb dus Media Center op m'n computer, en heb een Xbox 360.

    Ik wil dus Media Center op mijn Xbox 360 krijgen, maar telkens lukt 't niet.. In die setup voer ik die 8 cijfers in, en daarna als ie probeert te connecten zegt ie 'McAfee Firewall detected', ofja.. iets in die richting, kortom: Firewall blokkeert het.

    Ik vind dit erg vaag, aangezien ik alle oplossingen ervoor geprobeerd heb (de desbetreffende poorten openzetten enz) en toch blijft ie die fout maar herhalen.. :unsure:

    Oja, ik heb dus op mijn computer een draadloos USB adaptertje die dus verbinding maakt met de router beneden.. en ik heb dus een LAN kabel tussen mijn Xbox 360 en PC gelegd, maar telkens kan ik er niet op omdat ie 't IP adres niet kan vernieuwen/vinden..

    Kan iemand me hiermee helpen, of zijn er mensen met dezelfde 'onprettige' ervaring?

    Oftewel.. Fardo, waar beeeennnn jeee?! 8)

    Bij voorbaat dank,

    Feodor.
     
  6. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet zeker maar ik meen zelfs dat het mpeg 2 is. En nee zo werkt het inderdaad helaas niet... Ze gebruiken een afwijkend algoritme en daarvoor heb je gewoon die codec nodig. Maar volgens mij is divx mpeg 2 en is xvid dan mpeg 4 ofzo...

    Anyway... zonder encoden lukt dat inderdaad niet.
     
  7. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    damned, maar dan kan ik hem tog beter in mpeg-4 encoden vanwege beter kwaliteit/grootte verhouding
     
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand hier aub antwoord op geven? xD

    Ik moet 't vandaag geregeld hebben..

    Enne, weet er toevallig iemand hoe je je verbinding op Internet Delen zet?
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Sluit de Xbox360 aan op de PC.
    1. Ga naar Mijn Netwerklocaties.
    2. Netwerkverbindingen weergeven.
    3. Selecteer vervolgens de draadloze- en Interne Netwerkkaart.
    4. Klik op rechtermuisknop en kies voor Verbindingsbrug maken.
     
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Melbuuln, thnx voor de reactie, maar als ik dat doe krijg ik dit:

    [​IMG]

    Wat moet ik doen om 't goed te krijgen? xD
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Doen wat er staat , 2 netverbindingen kiezen.
    Bij netwerkverbindingen staat als het goed 2 verbindinegn.
    1. Het draadloze netwerk (USB-adapter).
    2. De normale LAN -verbinding op het moderboard of PCI-kaart.

    Je moet beide verbindingen selecteren met Ctrl ingedrukt houden.
    Als beide blauw gekleurd zijn moet je de rechtermuisknop in drukken en kiezen voor Netwerkbrug maken.
     
  12. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik heb 't gedaan en er schijnt een verbindingsbrug te zijn, maar ik kom nu niet op xbox live.. :{
     
  13. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Router en ICS werkt toch niet??
     
  14. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    |:-
     
  15. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Media Center volledig aan de gang. Werkt super.

    Wat me alleen erg tegenvalt is dat als ik mijn MP3s afspeel via de Music Player ik geen Equalizer/Volume(regelaar) heb. Ik heb mijn Xbox dmv een optische kabel aangesloten op mijn versterker. Als ik audio-bestanden afspeel via mijn DVD/CD speler klinken de bestanden/MP3s prima, maar als ik die zelfde bestanden afspeel via de Music Player van de 360 klinkt het een beetje blikkerig, weinig bass en weinig middentonen.


    Wat kan ik hieraan doen.....?
     
  16. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je '' ICS'' verbinding hebt met xbox360, kun je dan geen gebruik maken van Media Center ?
    Moet je dan per se een router hebben?
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2006
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    met ics verbinding kan je gewoon gebruik maken van de media center functies
     
  18. RealApprentice

    RealApprentice Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een xbox360 met een M$ wireless adapter maar krijg eea niet an de praat met mijn lnksys wrt54gx ver 2 router (de wireless met srx). Op een of andere manier krijgt de xbox360 geen ip-adres ondanks dat het netwerk gevonden wordt er ook verbinding wordt gemaakt

    Als ik de xbox360 met een kabl aan de router koppel werkt eea wel.

    Heeft iemand een idee?
     
  19. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, sorry, misschien moet je hem forwarden? Ik ga zo ook proberen om op live te komen met een wireless adapter. Hopelijk lukt het..
     
  20. Tommilio

    Tommilio Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles is aangesloten. Pc ben ik media center aan het installeren daarna krijg ik meteen dat ie de xbox360 gaat machtigen. Dit lukt meestal niet maar zo nu en dan wel. Geen idee waardoor overigens. Maar goed is dit wel gelukt dan is hij meteen klaar programma is geinstalleerd zonder dat hij de code vraagt die de xbox aangeeft die je moet invullen. Hier gaat het dan dus ook mis, want nu doet hij dus alsof er nog niks gebeurd is.

    Maar als ik naar pictures bv ga kan ik mijn pc wel vinden, terwijl bij media center dit fout loopt.

    Heb nu net weer de hele installatie op pc doorgelopen is gelukt maar wederom vraagt hij niet naar de code.....xbox nog aanstaan en die zit op dat laatste scherm van ga naar www.xbox.com/pcsetup om daar te downloaden en te installeren......
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina