1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen: steek eens een netwerk kabel in je laptop en kijk of hij het dan wel doet ;)
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    nee heb ik niet, heb gehoord dat ik een tv kaart nodig heb maar dat ik het niet kan aansluiten aan een laptop
     
  3. boatfreak

    boatfreak Guest

    kan ik dit ook doen zonder windows service pack 2? want die kan niet op deze pc worden geinstalleer namelijk...
     
  4. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had op mijn computer service pack 1 en je hebt perse service pack 2 nodig. Dat kwam tenminste bij mij te staan, en ik kon ook geen sp2 installeren. Dus je hebt wel sp2 nodig
     
  5. TiNuSsssss

    TiNuSsssss Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Done that, same probs.
    Snap er geen klote van. Ik kan laptop gewoon pingen vanaf andere pc. Klopt het dat je xbox nooit reply geeft als je die pinged??
     
  6. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan toch geen 2 pc's verbinden met je 360, mischien ff op new setup drukken
     
  7. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik meen dat ik dat ergens gelezen heb dat je je xbox inderdaad niet kan pingen. Maar ik ben hier niet zeker van. Ik kan het zelf niet proberen aangezien ik niet in de buurt ben van mijn 360...
     
  8. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb eindelijk windows media center op me PC (alles aangesloten op de Xbox 360 alles loopt perfect) totdat ik naar msn ga op de Xbox 360, en ik typ wat, kan ik niet op enter drukken ofzo zodat de ander het kan zien, als ik op A druk gaat die tekst juist weg, weet iemand wat ik fout doe?!?
     
  9. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk een ander knopje als 'enter' gebruiken? Ik heb alleen geen idee welke :x Als je een usb toetsenbord hebt, kan je die proberen op je 360 aan te sluiten, volgens mijmoet dat wel werken voor msn.
     
  10. GoGo22

    GoGo22 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Kent er iemand hier een Forum of een Tutorial met hoe ik HD films kan stream vanaf me pc naar me Xbox 360 met Windows Media Center?

    Ik had ook in dit forum gelezen dat Linksys routers problemen gaven? is dit probleem ook al opgelost met de nieuwe firmware ? of is er nog geen nieuwe firmware ?
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de pc opnieuw geinstalleerd en alles (windos media center) en krijg steeds een fout.

    Hoe krijg ik de xbox precies in het netwerk etc want ik heb helemaal geen verstand op dit gebied.

    Vreemde is eigenlijk voordat ik het opnieuw had geinstalleerd dee die het perfect maar nu kan ik de installatie niet complete.

    Vreemde is dat er staat dat ik Media center 2002 heb en ik deel 2005 heb geinstalleerd. (de pc volgens deze computer geeft 2002 aan en windos media center zelf geeft deel 2005 aan)
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  12. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Media Center proberen te installeren maar detecteerd dat ik geen 'officiƫle' versie heb van windows XP. Wat ook waar is. Ik zou SP2 ontbreken maar staat er wel degelijk op. Mag natuurlijk niet klagen ;)
     
  13. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je even verteld welke fout je krijgt kunnen we misschien helpen....;)
    Over die jaartallen komt omdat XP zelf in 2002 gemaakt is en Media center in 2005 uitgekomen is. Het zijn in feite 2 verschillende programma's vandaar (denk ik) de 2 verschillende jaartallen.
    Als je media center hebt, dan heb je toch automatisch een nieuwe XP? Dan zou je je 'minder legale' XP er af kunnen gooien en media center op een lege hardeschijf installeren. :)
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  14. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg ik het voor mekaar dat hij .ts bestanden automatish aan een stuk door achter elkaar afspeelt?
     
  15. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  16. TiNuSsssss

    TiNuSsssss Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    MSN?!
    dat is ook alleen met media center zeker?!
     
  17. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, je meot eerst verbinding hebben met een mediacenter pc voordat je msn kan gebruiken ;)
     
  18. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe XP? Ik heb alleen het programma Media Center gedownload en proberen te installeren. Ik kan even niet volgen wat jij bedoeld.
     
  19. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorzover ik weet kan je mediacenter niet apart krijgen. Het zijn wel 2 cd's maar volgens mij zijn die met lekaar verbonden door middel van de key. Dus je kan ze niet uitwisselen met andere XP cd's.

    Doet je media center gedeelte het wel?
     
  20. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Helaas is het gewoon messenger i.p.v. msn messenger
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina