1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TiNuSsssss

    TiNuSsssss Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb media center nu draaien maar hoe kom je aan msn dan?!
    Ik zie dat nergens hehehe
    Any help please?!
     
  2. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    wat kan je nu nog meer extra doen als je windows media connect hebt.
    Als je gewoon verbinding hebt met je windows xp kan je dan nog geen kleine filmpjes overzetten of zo.
     
  3. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    wat kan je nu nog meer extra doen als je windows media connect hebt.
    Als je gewoon verbinding hebt met je windows xp kan je dan nog geen filmpjes overzetten of zo.

    edit:
    sorry voor dubbel post
    computer loopt raar te doen.
    het is tijd voor een nieuwe, heb je windows 2000 dus kan niet een windows media connect downloaden
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2006
  4. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat gewoon in het menu van 'my video's' en 'my music' als je het media center gedeelte opstart op je 360... Kan haast niet missen.

    Nee, je kan alleen muziek en foto's streamen als je windows XP hebt. Dus je kan niks met een andere versie windows en je kan niks van je pc op je 360 zetten....
     
  5. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    ey aldmar hoe kan je dan berichten versturen met messenger ik kan type enzo. maar niet op enter drukken, moet ik een usb toetsenbord halen? En nog een vraag ik wou nog laatst een tv kaart gaan halen maar krijg ik ook zenders als veronica,ned2 en mtv?
     
  6. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee hoe je enter kan drukken. Druk gewoon al je buttons in van je controller, zit vast wel ergens een enter. Heb het zelf nog niet geprobeert en kan het hier ook niet testen, want ik ben niet in de buurt van mijn 360....

    En als je een tv kaart in je pc zet dan heb je dezelfde zenders als er op de analoge tv staan. Dus de zenders die je op je tv hebt die op de analoge kabel zit aangesloten krijg je dan ook op je pc. Alle zenders worden door de tvkaart vertaald en door middel van je netwerk naar je 360 gestreamd. Gewoon een kwestie van de coax in je pckaart steken en (automatisch) de zenders instellen en je kan kijken in het media center gedeelte van je 360 :)
     
  7. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maat maar denk dat ik op dat vlak een leek ben.
    Ik heb dus een install file gedownload van mediacenter om mijn PC in verbinding te brengen met mijn Xbox. Jij spreekt over 2 cd's? Moet ik deze dan gaan kopen ofzo?
     
  8. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan bedankt, dan ga ik zaterdag een tv kaart halen. Maar ik heb inderdaad alle knopjes geprobeerd van de controller en media remote van de Xbox 360, het zou wel vaag zijn als je wel kan typen en andere kunnen tegen jou praten maar dat je dan niks terug kan typen
     
  9. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem in de winkel koopt heb je idd 2 cd's. Maar omdat jij hem gedownload hebt zal de beveiliging er wel uit gewerkt zijn o.i.d. ;) Het lijkt mij dat microsoft er wel voor gezorgd heeft dat het uitwisselen van de mediacenter cd's met andere versie's van windows xp niet werkt.

    Maar inderdaad hier ben ik een leek in. Ik heb zelf geen gedownloade programma's O-)
    Als je typt krijg je toch zo'n toetsenbordje in beeld? Zit daar geen enter bij? Ik kan me nog vaag herinneren dat toen ik met dat msn gebeuren bezig was, het ook niet meteen werkte...

    Trouwens, persoonlijk zie ik het nut niet van tv kijken via je 360. Het beeld zal altijd slechter en minder 'stotter' vrij zijn dan dat je rechtstreeks via de kabel op je tv, tv kijkt... Het enige voordeel is dat je nu kan opnemen op je pc. Hiervoor kan je echter je pc zelf ook zo instellen dat hij op een bepaalt tijdstip een zender gaat opnemen... Ik heb dus ook geen tvkaart in mijn pc en ook geen ervaring daarmee... :)
     
  10. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij hem gewoon gekocht? Is uw Windows een originele versie?
    Want dan ga ik de media center gewoon kopen, zo moet ik geen 200€ uitgeven aan een windows. ;)
     
  11. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt jou media center dan niet? Ik dacht dat hij bij jou wel werkte?
     
  12. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik kan hem zelf niet installeren omdat zogezegd SP2 niet geïnstalleerd is.
    Op de X360 werkte deze wel (wat logisch is) maar verbinding met PC lukt niet omwille dat media center ontbreekt op PC.
     
  13. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha, om media center op je pc te installeren heb je hoe dan ook 2 cd's nodig en je zal heel windows opnieuw moeten installeren. 1 cd is windows xp prof(incl SP2) en de 2e cd is het media center gedeelte. De cd's moet je tijdens de installatie van windows wisselen. Daarom vond ik het ook vreemd dat je media center apart had. :)

    Hmmz, blijk ik achteraf toch nog niet zo'n leek te zijn 8) :+
     
  14. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF? Heel opnieuw installeren?
    Dit lijkt mij toch vreemd, veronderstel dat Media center toch 'standalone' te installeren is? :confused:
     
  15. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is dus niet zo ;) Het is een compleet 'nieuwe' versie van Windows XP. Vandaar dat het 'Windows XP Media Center Editie' (Het is dus gewoon Windows XP maar dan met media center erbij, waar de toevoeging 'Media Center Editie' dan ook voor staat) heet en ook zo duur is. Officieel kan je het niet eens los kopen in de winkel maar mag het alleen geleverd bij nieuwe pc's.
     
  16. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ben ik mee...
    Maar waarom staat er dan in media center van de X360 dat je die kunt gaan downloaden? Is ook niet echt duidelijk dan.

    Alvast bedankt voor uw uitleg.
     
  17. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de windows media extender gaan downloaden bij xbox.com
     
  18. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat EgYoWns al zegt; Je moet de windows media center extender downloaden. Dit is weer een apart programma dat er voor zorgt dat je 360 kan communiceren met je pc. Dit is dus niet Media Center zelf.

    Geen dank hoor, daar is dit forum uiteindelijk toch voor?! :) :)
     
  19. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel t'is dus de extender die ik heb gedownload maar die doet moeilijk bij installatie omwille van mijn windows (die niet officiëel is). Ik zou SP2 ontbreken, wat niet het geval is.
     
  20. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor windows XP heb je weer een aparte, andere extender nodig dan bij windows media center...

    Voor de goede versie van de extender ga je naar deze site Daar kies je welke windows je hebt (in jou geval dus windows xp service pack 2) Vervolgens installeer je het bestand wat je net hebt gedownload, je stelt het in en dan kan je foto's en music streamen (geen video's)

    Misschien 'ziet' de extender dat je windows niet legaal is en wil hij daarom niet installeren....:{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina