1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar als je tijdens de installatie van MCE kiest voor 'upgraden' dan moet hij als het goed is alleen de windows bestanden veranderen en laat hij de bestanden die niets met windows te maken heeft gewoon staan.

    Ik heb het zelf nog nooit gedaan, ik doe altijd een clean installatie, maar volgens mij moet het goed gaan.

    Hebben jullie zo'n groot huis dat je ouders je moeten bellen? 8) 8) :+

    Vet man een media center pc, laat je pa nog maar even wachten dan kan jij hem instellen voor het streamen met de 360 :+
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan Windows Media Center niet upgraden .. dit moet een schone installatie zijn .. dus je bestanden blijven niet bestaan ... tenzij je ze op een andere schijf hebt geinstalleerd
     
  3. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah weer wat geleerd :) Is dit ook het geval als je bijvoorbeeld XP opnieuw wilt installeren als je al XP hebt geinstalleerd? Dus alleen XP 'verversen'?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee die kan je er gewoon overheen zetten ... maar ik raad wel een schone insallatie aan ... hij blijft dan nog steeds vervuild
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Neuh, maar we hebben een interne verbinding naar boven en naar de garage (a.k.a. Chillroom a.k.a. mijn hok 8)).

    Gister heeft mn pa er de hele tijd achter gezeten, maar die is nu naar zn werk, en ik ben vrij *)
     
  6. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had zegmaar eerst toen ik het ging installen gewoon in veilige modus program files leeggegooid, en daarnaa de winxpmce als bootcd geinstalleerd
    en daarna de oude windows instalatie weggegooit. en de boot.ini gefixt met msconfig
     
  7. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Op dit forum praten we over legale spullen.
    Gebruik voortaan aub ook interpunctie en gebruik ABN, je post was niet leesbaar. Ook is het niet nodig om je vraag in 2 topics te stellen, zeker niet als het over illegale dingen gaat
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2006
  8. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien waneer Windows Vista uitkomt?
     
  9. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    volgend jaar pas :{
     
  10. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    maar de mensen die hem echt willen die kunnen hem al krijgen;)
     
  11. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik ga de nieuwe beta installeren( nr 3 volgensmij ), en ik weet dat daar ook het mediacenter programma bijzit. Werkt die ook al of moet ik echt wachten tot Vista 'echt' uit komt?
     
  12. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    bij dat "upgrade advisor" programmatje staat dat je ook een extender kan gebruiken volgens mij
     
  13. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Bedankt!
     
  14. marco3key

    marco3key Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Beta twee van vista is nu public en ja er zit mediacenter in ,alleen 1 probleempje mensen met een USA XBOX 360 kunnen m testen bij andere regio`s is mediacenter uitgeschakeld zodat deze niet gaat werken.Pas bij de beta 3 kunnen wij m ook gaan testen ...


    greets marco3key_0/
     
  15. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Naar alle waarschijnlijkheid komt er gewoon een patch voor Beta2 denk ik, Beta3 is vaak al de Release Candidate en wordt pas een paar maanden voor de uiteindelijke versie gereleased en ik denk dat ze het in Europa voor die tijd al getest willen hebben.
     
  16. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    der zit niet heel veel verschil tussen ntsc en pal xboxen
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt maar de vista checkt wel of je een ntsc xbox 360 hebt of een pal..als je een pal hebt is het no go
     
  18. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weet ik, maar doelde erop dat niet persee de pal versie ook grondig getest moet worden
     
  19. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    ntsc Xbox en pal wat is dat en hoe weet je welke je hebt
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wij hebben een pal xbox 360 (europese)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina