1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik eigenlijk ondertiteling krijgen in een hd film?
    IK heb 1 grote .ts bestand.
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mensen ik wil ook mijn X360 als Media Center Extender gaan gebruiken, heb alleen vrij weinig idee waar ik precies op moet letten :eek:

    Natuurlijk heb ik een PC nodig waar Windows Media Center Edition op zit, nu kwam ik deze desktop van Dell tegen en daar zit Media Center op bij aankoop....tevens is deze PC ook Windows Vista Ready.

    Een draadloze router hebben wij hier thuis al, de X360 staat op mijn kamer....wat heb ik nog meer nodig behalve deze Media Center PC ?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je router moet Dual Band zijn als je deze goed met Media Center wilt gebruiken. Hij moet zowel A + B/G ondersteunen. Verder heb je een tv aansluiting, maar je bent nu al ready to go :)
     
  4. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    is het iemand al gelukt om h.264,.mov of matroska bestanden af te spelen dit lukt me namelijk niet en het moet volgens mij wel kunnen
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Officieel kan het niet... Je moet gebruik gaan makenvan een third party oplossing ... check de oplossing welke www.runtime360.com geeft.

    Windows Media Center Extender ondersteund alleen .Wmv, .Wma, .mp3 en live TV en tv opnamens
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij voldoet onze router wel aan die eisen, is namelijk een vrij nieuw model....

    Om TV te kijken via de PC moet ik ook een TV kaart hebben geloof ik ? Enig idee waar ik precies op moet letten ?
     
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje?
    is het mogelijk om windows media bestanden zoals bv; reviews van gametrailers dan te bekijken op je xbox360 via die media extender?
     
  8. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    mediacenter compatibiliteit, ik heb er een die dat niet is(heb hem ook al wel heel lang)

    ja, zolang het windows media is

    nee:mad:, maar ik krijg mkv(met h264) ook op mijn pc niet draaiend, het loopt dan echt heel kut
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2006
  9. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet hij dual band hebben? Er wordt 1 van de 3 'standaarden' gekozen. Een A router is volgens mij hier in Nederland vrij moeilijk te vinden en wordt vrijwel alleen in Amerika gebruikt. A werkt ongeveer hetzelfde als G alleen de golflengte is anders dacht ik. :)
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja bedankt voor jullie reacties tot zover. Heb voorlopig toch ff geen geld voor een eigen PC maar ik ben gewoon wat aan het orienteren :)
     
  11. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst werkte mijn Media centre extender uitstekend. Ik streamde veel HD films in zowel 1080i als 720p probleemloos. Op een gegeven moment liep media extender op me 360 dus alleen maar vast. Dus wilde ik alles opniew instaleren. Ik heb ook op www.xbox.com/pcsetup opnieuw zitten downloaden. Media connect werkte ook even niet meer, wat het gelukkig nu wel weer doet. Maar ik krijg het hele instalatieproces van de media extender niet maar aan de praat. Hij instaleert netjes elke ker media connect, maar doet dan net alsof doe klaar is.

    Nu wilde ik via configuratiescherm alles erafgooien, maar media center extender kan ik er niet afgooien, waqnt dan krijg ik een scherm met setup error:
    Setup cannot be run as a stand-alone application

    Wie kan mij helpen. Ik had eerst ook al moeite met de instalatie afgelopen november. Maar ik heb dus SP2 en rollup 2...

    Ik wil dus gewoon media centre extender goed kunnen verwijderen!
     
  12. dennis .r

    dennis .r Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    wie kan mij helpen om sopcast pplive enz enz op de x360 tekrijgen en dan op tv kijken

    live streams ......

    hallo

    /Mod xbw.nl is geen chat box.. dus niet onnodig omhoog spammen ... als iemand het weet word je geholpen .. je kan ook bijvoorbeeld de thread door lezen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2006
  13. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat leuk dat de thread die ik ooit ns begonnen ben zo huge is...

    Effe een leuke update: Er is een nieuwe beta van Microsoft Vista uitgebracht voor testers. Deze build 5472.5 ondersteund voor het eerst alle XBOX360's van alle regio's. M.a.w. het is voor het eerst mogelijk om de nieuwe Mediacenter van Windows Vista via de Media Extender op de XBOX 360 te gebruiken.. Het is natuurlijk nog een beta maar de verbeteringen zijn enorm!

    Niet vragen hoe je aan de beta komt...
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat is erg goed nieuws .. ik ga denk ik deze week maar eens de Beta installeren ... Ik heb deze nog liggen :)
     
  15. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraag ik heb hier een video ts map met verschillenden bestandstypen
    (bup,ifo,vob) maar hoe kan ik deze streamen naar m'n 360??
    Wat is het beste wat ik kan doen om hem om te zetten naar een ander bestand?Ik wil absoluut dat de kwaliteit hetzelfde blijft!
    Wat is nou het beste proggie hiervoor?
     
  16. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    daarmee krijg je de beste kwaliteit, als je hem op dvd brand en dan vervolgens in je 360 stopt:)
     
  17. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik wil hem juist niet branden;)
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Maar het zijn dvd bestanden. Anders kan je ze niet eens op de normale manier afspelen (dus met behoudt van menu etc)
     
  19. TiNuSsssss

    TiNuSsssss Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er een tooltje is om images van dvd s (die dus op je pc staan) via media center op je xdoos360 te spelen?
    Ik heb al geprobeert om de image te mounten in bijv deamon tools en dan te spelen maar dit alles werkt niet. Erg vreemd als je het mij vraagt want wtf heeft het dan voor zin, dan kan je net zo goed het boeltje fikken en rechtstreeks in je xdoos spelen.
    Iemand enig idee?

    Thnx in advance
    Tinus
     
  20. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees mijn vorige berichten ...ik zit ook met dat probleem!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina