1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    www.runtime360.com

2. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    5sec en hij is gestreamed!\o/
    Geweldig!
    thx Fardo dit wordt nooit meer branden!

3. TiNuSsssss

TiNuSsssss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Njah die heb ik al een keer geprobeert maar kreeg het niet aan de gang, nog maar is poging wagen dan

Laatst bewerkt: 24 jul 2006
  4. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super simpel ga naar de map toe dan druk je op info (afstandsbediening)
    en dan de optie (meer) ok drukken en hij doet het!

5. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *Haalt uit naar laptop waar vorige week vista van af gehaald is..*

6. TiNuSsssss

TiNuSsssss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het zonder afstandsbediening hehehe dus maybe dat dat het probleem is
    [Edit] OK het werkt nu, maar absoluut niet naar behoren. Hij loopt heel schokkerig en is zo dus niet naar te kijken.
    Iemand enig idee wat dat zijn kan? bvd[/edit]

Laatst bewerkt: 24 jul 2006
  7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hoe ben je verbonden met je netwerk .. dit lijkt een data probleem ... dus slechte netwerk verbinding

8. TiNuSsssss

TiNuSsssss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nergens last van met bijv divx of xvid bestanden. Ik zit gewoon via utp rechtstreeks op m n router/modem verbonden en heb verder nooit connectie problemen. Als ik ping heb ik gewoon hele vlotte replies dus ik denk persoonlijk dat het probleem in de Transcodedr zit.
    Verder heel blij met het tooltje, zelfs subtitles werkt bij xvidjes. Dus de xvid player kan mooi op marktplaats_0/

9. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb sinds vorige week ook Media Center draaien, samen met mijn 360. Die verbinding loopt helemaal perfect. Kan al allerlei films streamen. Ook sommige 720p game-trailers.

Maaarr... .avi films sowieso nog niet. .TS films wel, maar alleen elk los .TS bestand, hij draait ze niet aaneengesloten af. Ik heb ook transcode 360 draaien, maar nog niet op info en ok gedrukt op mijn mediacenter afstandbediening. Zou ik daarmee die plugin activeren en het wel laten werken? Volgens mij moet hij al geactiveerd zijn, anders zouden .TS bestanden sowieso niet afgespeeld moeten worden, toch?

En hoe kan ik evt ondertitels bij die films krijgen? Met een los bestand of met een programma ze erin bakken?

Ik heb heel wat pagina's teruggelezen in deze draad. Veel onduidelijkheden. Is er niet ergens op het internet 1 bron met heel veel info aangaande de koppeling MCE/360 + HD films afspelen?

Alvast dank!

10. TiNuSsssss

TiNuSsssss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik smijt gewoon het .sub of .srt bestandje van de subtitles in dezelfde map als mijn filmbestand (.avi .mpg etc) En dan werkt het gewoon meteen.
    Heb vandaag dan ook m n divx player op marktplaats gezet heheh
    All heil Xbox 360!!!

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Speak of the devil..... Zit ik vanavond op het balkon van mn nieuwe appartement een "thuis MCE, Xbox360, aangesloten op schotel reciever" plan te maken en dacht ik ook aan een makkelijke bron waarin helder uitleg gegeven word hierover.....

Is het misschien niet nuttig om eens een grote, duidelijke en mooie starttpost te maken en te beginnen met een nieuwe thread??

Tegenwoordig zijn er volgens mij steeds meer mensen die een thuisnetwerk aanleggen en ik weet dat ik en (ik denk) Marius hier erg mee geholpen zijn \o/

Mijn bijdragen zal zijn dat als ik het eenmaal snap in de komende thread hulp zal blijven bieden :b:

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Helaas is het nog niet mogelijk om HD films te streamen

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    HD films zijn wel te streamen, alleen ligt het aan het format...

14. ericr

ericr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Transport streams (.ts files) en ook WMV HD files zijn gewoon te streamen naar je Xbox360. Doe het regelmatig, hoeft ook geen transcoding plaats te vinden.

Je hebt wel een bedrade verbinding nodig, ook van je router naar de Xbox360. Met de Wireless adapter haal ik niet altijd genoeg bandbreedte om HD-streams te kunnen verwerken.

15. TiNuSsssss

TiNuSsssss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal leuk en aardig, heb nog steeds geen oplossing voor mijn probleem. DVD s haperen als een idioot en het heeft absoluut niets met m n netwerk verbinding te maken. Iemand ervaring met de instel mogelijkheden binnen transcode 360?

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan het helaas niet aanpassen ... Heb je wel een pc die geschikt is voor media center? Misschien is het een hardware probleem

17. TiNuSsssss

TiNuSsssss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al het andere werkt perfect dus zou niet weten wat dat ermee te maken heeft ouwe mede-ITer.
    Heb zat geheugen (2GB) en m n CPU moet dit allemaal makkelijk aankunnen.
    Je kan in Transcode namelijk wel iets doen met cache en buffer. Heb daar al beetje mee zitten pielen maar merk niet echt verschil.

Laatst bewerkt: 26 jul 2006
  18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Geheugen is niet het probleem ... de vraag is alleen of je PC snel genoeg is .. ik denk het wel ... maar als deze niet geschikt is voor het on the fly coderen dan heb je een probleem ... Heb je andere codecs op je PC geinstalleerd ... deze kunnen ook problemen geven .. zie voor de zekerheid de sugesties op de site vn runtime360 ...

19. TiNuSsssss

TiNuSsssss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Njah heb daar zitten kijken, onder andere in het forum maar daar heb je ook niks aan. Het is verder ook geen ramp want dvd zet ik toch eerst op een dvd rw eerst. Ben allang blij dat xvid e.d. werkt maar het had leuk geweest als dit ook werkte.
    Je weet hoe dat gaat heh, je wil het dan gewoon aan de praat hebben al is het misschien helemaal niet van belang hehehe ;)

20. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen, ik hoop niet een al te veel te acherhaalde vraag...
    Toch stel ik m....

Heeft iemand een linkje hoe ik me 360 op me laptop aansluit en wat ik er dan allemaal mee kan?

Gtzz Mike

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina