1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Daar staat dus niks :confused: Terwijl ik wel geïsntalleerd en toen opnieuw opgestart heb...

Waar ik wel achter kwam was dat ik dat scherm op de xbox360, met dat nummer wat je in zou moeten voeren, er niet op had staan (vergeten)

Probeer het wel ff. Blijkbaar toch niks geïsntalleerd dus... hoe raar ook

2. TiNuSsssss

TiNuSsssss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo moet je dus nooit iets uninstallen.
    Als jij gewoon lekker zooi weg gaat zitten smijten uit je program files folder dan blijft de helft gewoon staan in je registry etc

Configuratiescherm/software is de manier!
    Klik daar op media connect ed en klik verwijderen.

succes.

PS er moet echt een keer een duidelijkere post gemaakt worden wat nou media center is want 90% zit vragen te stellen terwijl ze media center xpo niet installed hebben als OS.
    Suggestie: flikker deze hele thread weg en maak een nieuwe startpost!

3. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ikkûh wel MCE 2005 heb :p

Alleen dat klote connect werkt nog niet. Morgen maar weer eens proberen...

(eerst xbox360 weer in elkaar zetten:+)

4. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Als je t via program files doet heb je toch ook een uninstal mapje (als je je mapje opent van de software die je wilt deleten)

Jou manier is ook een goede optie, maar zoals ik m zei kan toch net zo..?

5. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Eindelijk gelukt, bleek een ander installatie bestand nodig te hebben (andere taal) Dus www.xbox.com/pcsetup spreekt neit altijd de waarheid 8)

Kan zelfs hd filmpjes streamen :D (iig de samples vd ms site, dolphins 1080p etc) Zonder 802.11a te hebben (wel g)

Laatst bewerkt: 30 jul 2006
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heeft iemand met Vista Windows media connect aan de praat gekregen .. zo ja hoe?

7. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit probleem alleen bij 1080i/p formaat WMVHD video bestanden :mad:
    Weet iemand meschien hoe je dit op kan lossen.

PS geen lagere resolutie bederft de kwalietijt alleen maar.

Ja dat filmpje heb ik volledig :D

Laat maar ben der al achter gekomen als je op X drukt krijg je opties om onderandere het beeld formaat te veranderen :)

Laatst bewerkt: 31 jul 2006
  8. mr_moore

mr_moore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En de ondertitels dan?

Hoe heb jij het ondertitel probleem dan opgelost :confused: ?

Thanks

_0/

9. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    wie kan mij helpen?

Ik kan mij 360 niet connecten met de MCE pc. Hiervoor werkte alles goed, pas toen ik mediacenter opnieuw had geinstalleerd werkte het niet meer.
    Ik heb alles al geprobeerd. Ik gebruik orange livebox en daarin heb ik alle mogelijke port die MC gebruikt geforward. Ook in McAfee firewall, zelfs als ik deze uitzet werkt het niet. In de dashboard mijn pc gedisconnect, werkt ook niet.
    Nadat ik de 8 cijferige code invoer staat er setup code controleren en vervolgens een bericht dat de xbxo360 niet gevonden is..

Het vreemde is dat Windows Media Connect wel gewoon werkt. En als ik in de 360 dashboard op test Media druk dan werken alle connecties. Alleen NAT staat op moderate.
    Dus waar kan het aan liggen? |:-

Laatst bewerkt: 1 aug 2006
  10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  11. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ja dat heb ik allemaal gedaan.
    als ik op www.xbox.nl/pcsetup klik staat er:

Dus dat zit volgens mij wel goed.

En wat er mis gaat heb ik boven mij vermeld. Alles gaat goed totdat ik de 8cijferige code moet invoergen. Die heb ik 100% zeker tientallen keren goed ingevoerd. Dan staat er setup code controleren en vervolgens dus kan niet connecten met de xbox360

Laatst bewerkt: 1 aug 2006
  12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm wat doe je na dat je de code hebt ingevuld? ga je dan naar je xbox of druk je op next op de pc?

13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik doe alles volgens het stappenplan. Dus doe eerst alles op de xbox totdat er staat dat ik het scherm open moet laten staan. Vervolgens installeer ik de extender.

Ik begrijp er niks van. Windows Media Connect werkt gewoon....

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    windows connect werkt anders dan media center ... ehm .. als je de extender installeert en je hebt de code ingevoerd dan moet je op de pc next drukken (is dan op je xbox 360 de code al veranderd?)

Laatst bewerkt: 2 aug 2006
  15. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    wat bedoel je met pc net drukken?
    En de 360 code veranderd niet, blijft steeds hetzelfde.
    Ik had net even een experiment gedaan en een verkeerde code ingetoets. Toen kreeg ik de melding dat er een xbox was gevonden maar de code niet overeenstemde. Dus hij vind hem wel, alleen steeds het probleem met die verdomde setup code.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben bang dat je opnieuw media center moet installeren op je pc. Kijken of een schone installatie wel werkt .. je kan ook een factory reset op je xbox 360 proberen ... maar ik denk dat het aan je pc ligt

17. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ja factory settings had ik al geprobeerd, wilde ook niet werken. Ik denk dat ik iid even MC opnieuw installeer.
    Iig bedankt voor de hulp :b:

18. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik hier goed zit... Ik heb Windos media center met me 360 gekoppeld, alles werkt goed op 1 ding na, als ik een videobestand op me 360 wil gaan kijken, zegt de 360 dat hij het neit kan afspelen vanwege prestatieproblemen met het thuisnetwerk. k heb al dat netwerkprestatiebeheer voor media center extender uitgevoerd, en daar zegt hij ook dat de prestatieproblemen niet goed zijn, en dat er een aantal factoren de oorzaak ervan kunnen zijn, maar van al die factoren noemt hij er maar 1, en dat is draadloos internet. en ik heb gewoon kabel. Weet iemand wat het probleem is, heb ik gewoon slecht internet?:eek:

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hoe ziet je setup er precies uit? heb je je kabel al vervangen?

20. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Over welk setup heb je het, en bedoel je mijn internetKabel?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina