1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hoe heb je je xbox aangesloten?

2. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Man nu is media center bij mij helemaal compleet heb een media center comptable tv tunner in mijn pc :) Waneer alles goed is afgesteld neemd media center zelfs de bediening van al je apparaten over :D

Gemak dient de mens hoef nu alleen de programmas die ik vooraf wil zien in de de gids van media center aan te geefen en ik kijkt ze vervolgens in mijn eigen tijt. Zwaar bruut gewoon8)

Laatst bewerkt: 7 aug 2006
  3. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox 360 met een kabel op het internet aangeslote, en die kabel gaat vana de modem een router in, vanaf de router in een splitter, en daarvanaf naar me xbox/xbox 360 en 2 computers.

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Heren met kennis van Media Center en hopelijk schotelantenne...

Ik wil in mijn woonkamer mn lcd aangesloten hebben op mn 360 en schotel ontvanger (2 tuners erin).
    Op de slaapkamer komt een andere tv met misschien een 2e 360 puur voor de media extender activiteiten....
    Op de 2e slaapkamer mn media center PC die ik via de router aansluit op mn 2 xboxen.

Wat heb ik volgens jullie nu precies nodig om dit voor elkaar te krijgen?
    Ikzelf zit te denken om mijn pc met dual tuner aan te sluiten op mijn schotelontvanger.
    Zo kan er vanuit de woonkamer en slaapkamer via de 360's toch tv gekeken worden (live, streaming of opnemen) toch??
    Alles bedraad aansluiten via mn speedtouch router en dan ben ik er denk ik.......

Tips? Adviezen?? :thumbs:

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je moet op je media center pc je antenne aansluiten ... je hebt een pittige computer nodig en een goede tuner kaart nodig 2 tuners voor 2 tv.

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks: P4, CPU 2,80 GHz, kloksnelheid 2,79 GHz met 512 MB geheugen voldoende denk je?:)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    512 mb geheugen is te weinig ... die zou je moeten upgraden ... als je een dual tuner wilt gebruiken... tevens moet je kijken of er voor sateliet tuners een oplossing is ... Kracht van je grafische kaart is ook van belang

je hebt denk ik 2 van deze nodig: http://www.twinhan.com/product_satellite_1.asp

8. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks \o/
    We gaan weer verder "ontdekken" :)

Hmmm: Microsoft XP Mediacenter MCE 2005 ondersteunt geen TV kaarten met een CI slot
    Bron Satshop.nl

Laatst bewerkt: 8 aug 2006
  9. remcofr

remcofr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geripte video bestanden (met dvdshrink), kan je die streamen?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    met de tool van runtime360.com kan je media bestanden streamen

11. remcofr

remcofr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil het streamen vanaf mijn mediacenter beneden naar de nog aante schaffen xbox 360, heb je daar een speciale router voor nodig en gaat het werken?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Een gewone router is voldoende ... als je het draadloos wilt streamen dan heb je een dual band A/G router nodig ... om geen signaal verlies te hebben ... verder werkt het gewoon prima

13. remcofr

remcofr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn films geript met dvdshrink, dit zijn mpeg files geworden dat gaat goed?

14. remcofr

remcofr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is een goede router? ik heb nu een Draadloze Pre-N router van belkin

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de pre-n router van belkin is volgens mij goed. .. de mpeg files kunnen goed gestreamed worden met runtime360.com

16. remcofr

remcofr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Fardo,

misschien een domme vraag... ik heb mijn media center beneden staan en mijn toekomstige xbox boven... kan je dan de films streamen van een externe netwerk hd naar het mediacenter beneden en de xbox 360 boven??

remco

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm goede vraag .. daar weet ik niet direct een antwoord op ... volgens mij wel, als de externe HDD in het netwerk gezien wordt als onderdeel van de Windows Media Center pc

18. remcofr

remcofr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, nog een vraagje ;-) is het moeilijk om de xbox aante sluiten op een mediacenter??

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit is alleen mogelijk met een amerikaanse xbox. De extender software is alleen voor een us xbox gelanceerd en werkt niet echt soepel ...

20. remcofr

remcofr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry ik bedoel de xbox 360

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina