Pfff... wat een knulligheid weer zeg. Ik dacht dat je met MCE gewoon vanalles af kunt spelen op de 360 maar dat viel weer grof tegen... Zelfs die internet zenders die al voorgeinstalleerd zijn op mediacenter spelen niet
HDtvpump werkt hier ook niet, ik kan geen .ts bestanden afspelen. Transcode is echt een draak van een programma en ik ben al lang blij dat ik het weer heb kunnen
uninstallen
HD x264 files transcoderen gaat toch ten koste vd kwaliteit dus daarvoor is het ook geen goede oplossing. Dat transcode heeft voor mij ook geen zin; langzame computer en als ik een video kijk moet die nog wel gewoon gebruikt kunnen worden. Avi's kijk ik op mn tv wel via mn mp3 speler.
Ik kan nu wel eindelijk HD videos afspelen door de tip van melmic hierboven om .ts bestanden in DVR-MS om te zetten. Gewoon zoals het hoort de 360 het werk laten doen!
Alleen dat Videoredo werkt voor mij niet helemaal lekker dus ik doe het met TSConverter van DVBPortal, super simpel programmaatje en het werkt perfect. Dit is ook het enige programmaatje dat ik nu nog nodig heb
Dus ook geen rare decoders en troep meer want ik vertrouw al die zooi niet. Wel jammer dat x264 niet op de 360 speelt, ook zou ik wel graag dvd's vanaf de pc willen spelen maargoed...
Enige vraag is of ik er op de een of andere manier ook subs bij kan krijgen of bij de .ts in kan bakken oid?
Klik om te vergroten...