Vista ultimate MCE <-> xbox360 werkt, alleen krijg ik een slecht resultaat voor mijn netwerk prestatie test wordt dit door netwerksnelheid of door processor kracht bepaalt of beide?
Wat heb ik verder nodig om mijn gedownloade DVD's af te spelen in net zo"n kwaliteit als mijn DVD speler??
Alvast bedankt voor de moeite!
Edit1: Laat maar heb zelf even de moeite genomen dit en andere (officiele) forums door te lezen ervaringen/oplossingen/bug etc transcode welles/nietes dit zo en dat zus en een beetje van dit en beetje van dat.
maw heb het zojuist de connectie met mijn xbox gedeinstalleerd dit gedoe is namelijk voor "technofielen en niet voor mensen die willen dat deze combi goed en in een keer werkt. succes ermee ! freubelse
Edit2: uueh..... nog een naggie over geslapen (ben namelijk zelf een "technofiel" IT spec.) dus toch maar verder gefreubeld en wat blijkt het werkt !!!!!!!!! met transcode360 en nog goed ook, afentoe een hapering maar mijn pc specs zijn niet geweldig. Beeld is zeer goed,ondertiteling is goed, geluid was stereo dus nog even checken waarom dat is. Eenmaal in Media Center "Afbeeldingen en Video's"op mijn Xbox 360 kies ik voor de film die ik wil zien druk op de blauwe X kies voor "meer.." en dan "transcode" en Voila!
Laatst bewerkt: 27 mrt 2007