Weet iemand of het alleen met vista kan om je 360 te koppelen aan windows media center? Ik heb namelijk xp
Ik zit ff met het volgende: X-doos is aangesloten op PC (Vista Home Premium 64bits). Via X-doos werkt Media-Center goed...kan alles bekijken, opnemen, muziek en foto's bekijken en luisteren...behalve AVI...Hij heeft de laatste december-update binnen. Als ik via mediacenter een AVI-film op wil halen doet hij niets...x-doos loopt vast...resteert alleen uitzetten. Ik krijg verder geen foutmeldingen. Mijn PC is sterk genoeg (E6600@ 3Ghz, 2 GB intern, 8800GTS/640MB)...ffdsow staat ook op mijn PC...netwerktest geeft aan dat alles 100% is.. Iemand een idee?
Heeft iemand misschien enig idee? Windows firewall staat uit, poorten staan open. Alle windows updates geïnstalleerd, media streamen gaat prima. Mijn pc vind de 360 extender en andersom, maar de uiteindelijke connectie werkt niet. Vreemd hoor!
vermoedelijk ligt het aan je router of aan je vista setup. of poorten open gooien op je router of een verse installatie van Vista. Ik denk dat het in jouw geval een nieuwe installatie van vista wordt
Het simpelweg opnieuw installeren van mijn OS lijkt me wat overdreven, zeker gezien het feit dat de laptop nog geen week oud is en dus het OS er pas net op staat . Nog maar eens m'n routersetup inkijken. Bedankt iig.
Misschien is het al gezegd, maar in de startpagina staat het sowieso niet. Ik wil heel graag sub's op m'n 360 hebben. Ik weet hoe het op m'n pc moet, maar op de 360 werkt het blijkbaar zo niet. Hoorde wel dat er een manier was met TVerity oid? Zou iemand de moeite willen nemen om een kort tuutje te schrijven? Lijkt me ook wel handig om dat in de startpost te hebben
In de thread van Tversity staat het toch? De turtorial? Bij een fabrieks installatie gaat het vaak mis eerste wat ik doe als ik een nieuwe laptop krijg ... een verse installatie
Flink er op los gegoogled, maar kan niet veel tot niks vinden. Gebruik een Apple OSX Mini, en wil dus graag films en dergelijke streamen op de 360. Kan dit met Windows Media Center? Of is die niet compatible met Apple?
als je apple osx mini draait niet ... Windows Media Center is een apart windows OS. ... Je kan wel connect360 gebuiken http://www.apple.com/downloads/macosx/home_learning/connect360.html
Kan ik films streamen naar mijn X360 van af mijn Windows XP PC? Wat voor kabels heb ik hiervoor nodig ?
ja dat kan. Een netwerk dmv utp kabel. Je zal zelf toch eerst wat research moeten doen. en dan terugkomen met vragen wat er niet lukt er staan wat tutorials op dit forum en verder info genoeg.
of een programma dat films kan delen (windows media connect, tversity, windows media player) 3 klikjes op je pc en je 360 leest alles wat er op je pc staat..