1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. ThApocalypse

    ThApocalypse Final Fantasy

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    op de WMC op de PC werkt het wel allemaal gewoon
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit met een probleempje. Ik heb allemaal episodes van Naruto, ze gebruiken echter een codec. Welke weet ikniet precies, maar wanneer ik deze file aanklik in windows media center op de 360 krijg ik

    De video kan niet worden afgespeeld
    Het bestandstype wordt niet herkend en kan niet worden afgespeeld.De juiste codec, is niet geinstalleerd of het bestand is beschadigd.


    Iemand enig idee?

    Op mijn laptop in media center heb ik geen enkel probleem met de video afspelen. Hoe kan ik dit oplossen zodat dit af te spelen is op de 360'?
    --

    Transcode 360 moet ik gebruiken zo te zien. Maar ook daar krijg ik lekker allemaal errors mee. Ik heb het net geinstalleerd,moest toen rebooten en toen kreeg ik een fijne error,.

    [​IMG]


    En als ik dan op de laptop in WMC bij de file transcode klik krijg ik een error dat ie niet kan transcoden omdat de doelcomputer de toegang actief geweigerd heeft. ......
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2008
  3. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje met de verbinding tussen mijn 360 en PC. Hij heeft het altijd gedaan, maar vandaag opeens niet. Internet doet het gewoon, en ik kan gewoon op Live. Als ik een media connenction test doe loopt het spaak bij de PC selected. Ik gebruik een kabelverbinding tussen xbox en router en een wireless verbinding tussen PC en router. Ik kom net van de telefoon af met de helpdesk, en die zeggen dat het waarschijnlijk aan mn poorten ligt, die zouden spontaan gesloten zijn. Nu wordt ik pas maandag teruggebeld door hun technicus, maar ik vroeg me af of iemand mij hier kon helpen zodat het vandaag alweer werkt.

    Ik heb trouwens Vista
     
  4. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik gebruik een Apple OSX en probeer via een ingebakken functie @ VLC-player x264/.mkv bestanden te converteren in WMV, zodat ik deze op de externe hdd kan zetten om vervolgens via de 360 te bekijken.

    Ik heb de volgende opties bij het converten, welke moet ik aanvinken ivm hd/5.1 gedoe en dergelijke?

    Codec - WMV 1of2?
    Welke bitrate etcc..

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat heef apple OSX met mediacenter XP/Vista te maken? ~:
     
  6. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks. Daarom mag een heuze mod hem voor mij verplaatsen naar het juiste gedeelte.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    antwoord is: je kan beide proberen 1 of 2 .. het heeft met persoonlijke smaak te maken
     
  8. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nogsteeds niet geholpen door de helpdesk, door verschillende storingnen die ze de afgelopen dagen hebben gehad. Anyone?
     
  9. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, en welke bitrate hoort daarbij? En welke codec audio, als ik 5.1 wil behouden?
     
  10. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op dit moment met de volgende vraag:

    Op mijn PC heb ik een map met allerlei films staan (AVI's). Slechts een gedeelte wordt door mijn x-doos herkend..dat wil zeggen dat er sommige films wel tussen staan en andere niet...dat is dus vraag 1..

    Tweede vraag: Als ik de AVI's op mijn PC afspeel loopt alles vloeiend...kijk ik via de x-doos dan zijn er enkele films tussen die continue haperen (schokkend beeld). Alles is aangesloten op UTP dus aan een te lage upload richting de xbox ligt het niet. Alle verbindingen staan open, fire-wall is correct ingesteld etctetc...iemand een idee? Lijkt wel of de xbox het niet aankan..maar dan alleen bij sommige AVI's..

    Alvast bedankt voor eventuele reacties of oplossingen.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Niet alle smaken avi's (codecs worden ondersteund) Daarom is het lastig om divx te ondersteunen er zijn verschillende soorten

    Je hebt een snellere pc nodig om het goed te kunnen streamen (vermoedelijk ligt het aan het gehuegen). Aan je netwerk kan het namelijk niet liggen. Aan je Xbox kan het niet liggen, want dat is slechts een ontvanger van data. Kan trouwens ook aan de avi liggen (andere codec etc)
     
  12. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me vreemd..ik draai op een E6600 Core2Duo (op 3Ghz) met 4GB intern geheugen..dus wellicht dan toch de avi(?)[/
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2008
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het zal dan inderdaad aan de avi liggen ja
     
  14. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal wel es gaan encoden...wellicht off-topic : welk proggie denk je dat het beste werkt om om te zetten naar avi's die playable zijn op de 360?...en het liefst hollands...gratis dus }:]
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik heb even een vraag.

    Bij ons thuis zit de Xbox direct op de router aangesloten en heb ik met mijn laptop draadloos internet. Is het dus m.b.v. de OP mogelijk om Family Guy afleveringen van mijn laptop direct te streamen naar mijn Xbox?

    Ik heb eventueel nog een UTP kabel liggen hier, die kan ik van mijn laptop direct naar de xbox doen of als het echt moet naar de router (liever naar de xbox want de router staat beneden).

    Ik heb de MCE al geinstalleerd dus dat komt wel goed maar was benieuwd of het ook mogelijk was d.m.v. draadloos internet :)
     
  16. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vaag probleem.

    Ik wil via transcode mn bleach afleveringen bekijken op me xbox.

    Maar elke keer als ik bij de map komt waar zo 9 bestanden in zitten, zegt die steeds dat er een connection error is en dat er een time out is tussen mn pc en xbox.

    Edit: hij laad dan lang en dan krijg ik de error (ook als ik naar andere mappen wil van muziek bijvoorbeeld)

    Edit2: ik heb ze in amparte mappen gezet en nu lukt het wel (ook al laad het erg lang), maar soms slaat die gewoon hele stukken over :confused:
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2008
  17. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraagje. Aangezien mn engels niet zo goed en ik van engelstalige films hou vroeg ik me af hoe ik via mn 360 gestreamde films (.avi) met subs kan kijken.

    voor de duidelijkheid: Ik heb Windows XP
     
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    nee
     
  19. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    is het ook niet mogelijk via een 1-of-andere omwg ofzo????
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me ff helpen?

    Ik heb family guys afleveringen op men laptop staan en op de xbox zie ik ze ook maar kan ze niet afspelen, ik heb hier niet de juiste codec voor.

    Is er ergens een codecpack te downloaden o.i.d.?

    Bvd :D
     

Deel Deze Pagina