1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Mogelijkheden 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door IJsman, 1 jan 2006.

1. IJsman

IJsman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kusjes voor alle fanboys, en iedereen die mij en zichzelf te serieus neemt.

Fardo, ik snap je punt, maar divX kan WEL gebruikt worden voor legitieme dingen. Bijvoorbeeld, ik heb een mediabedrijf, waar het heel nuttig is om previews van lopende projecten te kunnen tonen via het web oid. Daar is DivX/XviD uitermate nuttig voor. Om maar iets te noemen. Als je je DVDtjes op je server wil zetten, zou ik dat in xvid doen. Kan me niet voorstellen dat de mediawereld serieus een proces zou winnen tegen MS over het gebruik van Xvid.

En MP3tjes werken wel, maar niet van een server. dat MS hun software wil pushen, en ik op m'n XP machine media connect MOET installeren is tot daar aan toe. Dat je echter noch via Media connect noch via een Windows Media Center PC gebruik kan maken van mp3/films die op een server staan, gekoppeld aan die machines, en dat je niet kan bladeren vind ik onbegrijpelijk.

Dus..Erg goed zou ik het niet kunnen noemen, niet voor mij en een heleboel gebruikers met mij, in ieder geval. Netwerkjes zijn de gewoonste zaak van de wereld voor veel mensen.

Converteren is ook zo'n grap. Dus ok, nu moet ik ELKE film die ik wil kijken op de bank met m'n vriendinnetje, gemiddeld 1,5 uur lang converteren naar een groter maar kwalitatief slechter formaat, omdat microsoft dat wil? Da's toch gewoon naar? Hoe is dat ideaal? Hoe is dat een volwaardig media platform? Da's net als een ipod die alleen WMA afspeelt.

Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  2. SupahMaster

SupahMaster Guest

Wij fanboys? Ga effe lekker naar een ander forum :{

3. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

4. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ijsmannetje,

De Xbox 360 is bedoeld om op te gamen. Als je een Media Center zoekt, zijn die in vele maten en kleuren beschikbaar....En nee, je kunt inderdaad geen ijsjes maken met de xbox 360

Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  5. SupahMaster

SupahMaster Guest

_O_

6. IJsman

IJsman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof MS de 360 niet zwaar promootte als media center extender.

Stel je voor-je koopt een mobieltje met fotocamera, en inderdaad, je wil ook bellen, maar ook altijd foto's kunnen maken, en de camera werkt maar half. Sommige mensen hebben niks met die camera, dus vinden dat niet erg, maar ik voel me gewoon genaaid door het gebrek aan functionaliteit. Naast het feit dat DVD's om de zoveel minuten uit sync gaat.

maar ok, los daarvan is de 360 tof, is PG3 geweldig, etc. Nu maar wachten op een update.

/Mod Als je startpost wordt aangepast door een moderator omdat je over gemodde zooi praat, doe het dan niet opnieuw.. -Goiz

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2006
  7. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het werd inderdaad gepromoot als goedkoop mediacenter maar als de functies niet volledig zijn is het voor de mensen die een mediacenter willen hebben nog steeds een grote overweging om hem te kopen.

8. SupahMaster

SupahMaster Guest

wat zeur je nou ijsman je hebt tog die media center pc verkoop die 360 dan en val ons niet meer lastig met je geklaag.

9. IJsman

IJsman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Iemand anders in mijn huis heeft die media center pc.

Plus niemand verplicht je om te klikken.

en excuses @ de mod

10. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag net dat andere (gesloten) topic van filmpjes op 360.
    Nu vraag ik me al ff af wat die map "video's" op je X360 inhoud?
    Want je kan er niets in opslaan... of enkel via je mediapc, maar dan stream je toch...
    ook de gedownloade films komen daar niet in te staan. Dat zou al een heel stuk handiger zijn eigenlijk. Misschien in de volgende update?

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wachten op de E3 en je weet het

Deel Deze Pagina