1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mediaplayers

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SyKeS1, 28 dec 2010.

  1. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Die van mij is nu dus terug naar de retailer. Liep vast na het updaten en kwam er niet meer uit. Ook na telefonische oversteuning vanuit AC Ryan zelf kwam het niet goed.

    Heb gelezen vanuit een AC Ryan forum dat torrents werken, maa dat je ze vanaf je pc moet activeren o.i.d.. Dus niet volledig te bedienen puur vanuit de Play ON HD zelf.

    Overigens lees ik net dat Youtube (wat ik zelf belangrijk vond aan deze player) er uit is gehaald (er was al wel official firmware voor aangekondigd wat al werte en er waren custom firmware's die dit ondersteunde) omdat dit tegen de nieuwe policy van Youtube zelf was (ergens vorig jaar). Met andere woorden, youtube zit er neit in en komt er waarschijnlijk ook niet in. Iemand meer info over de combi youtube en de Ac Ryan Playon HD?
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Thuis hebben we de Medion Western digital TV HD Live Media Player. Erg goed apparaatje!
     
  3. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Iemand hier ervaring met RMA's via 4launch? Ik heb die AC Ryan afgelopen vrijdag teruggestuurd, wordt nu gezegd dat ik binnen 2 weken een vervangende krijg. Is 2 weken niet een beetje erg lang? Naar mijn idee handelt een goede webshop de hele riedel van opsturen tot retour toch gewoon binnen een week af? Nu is er haast 1 week voorbij en kan het volgens 4 launch nog eens 2 weken duren..
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    2 weken voor een RMA is helemaal niet zo lang volgens mij. Ik heb wel eens meer dan een maand op een camera zitten wachten, die werd eerst naar belgie gestuurd om nagekeken te worden om te controleren of de schade niet door mijzelf kwam ..
     
  5. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik beter om een AsRock systeem hebben (zo een kleine apparaat) samen met de laatste versie van XBMC erop heel erg fijn werkt als een media speler apparaat.

    Voordelen :
    Je hoeft niet wachten op firmware updates want dan kan je het zelf oplossen bij windows 7 / linux / vista / xp op asrock systeem.

    Je bent de volledige beheerder op dit apparaat.

    Tot nu toe geen problemen mee gehad.

    Ik heb liever de volledige vrijheid om zelf te aanpassen of zelf installeren bij mijn mediaspeler.
     
  6. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik wacht zelf nog even op de AC Ryan Play!On HD2 of wellicht de Fluxx. Op deze dingen zit de nieuwe gui 2.0 standaard (tenminste niet zo'n eerste indruk of je een product hebt gekocht wat rechtstreeks van een chinese rommelmart af komt...wat was die interface van de Playon 1 een tegenvallen) en heeft deze een nog wat snellere chipset. Schijnt begin februari in de winkels te liggen. Laat wel even weten of het wat is.
     
  7. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Maar dat wil ik juist niet ;)

    Ik wil aanzetten, aanpluggen en afspelen.
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hey guys,

    ik ben op zoek naar een mediaplayer met een paar vereisten en hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen.

    Hij moet in ieder geval een externe harde schijf hebben.
    Hij moet gebruiksvriendelijk zijn (dat de mediaplayer zelf zoveel mogelijk doet) aangezien ik niet echt super veel weet van dit soort dingen.

    Wil zelf zo min mogelijk dingetjes in te hoeven stellen.

    En verder moet hij zoveel mogelijk bestanden kunnen afspelen en ook blu-ray.

    Thx
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2011
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Als ik het zo lees: Boxee Box ;)

    Die heb ik vandaag besteld :)!! Heb veel op internet gelezen, twijfelde lange tijd nog over de WD TV Live Hub. Maar na veel reviews van beide en gebruikers ervaringen gelezen te hebben en de verschillende mogelijkheden nog eens goed bekeken te hebben, was er maar één conclusie mogelijk; de Boxee Box!
    Krijg m morgen binnen als het goed is, zal dan nog korte review geven!
     
  10. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Goeie zet, veel plezier ermee! Maar dat zal wel lukken :thumbs:
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zal zeker lukken ;)! Ga m alleen helaas niet vandaag binnen krijgen zoals ik gehoopt had ben ik bang :{! Gister besteld bij 4Launch.nl en er stond bij, bestellen voor 20:00 uur is volgende dag binnen, maar heb gister (en vandaag) geen verzendbevestiging gehad, dus zal helaas morgen worden!
    Jammer, want had vanavond alle tijd om m te installeren en testen ect. Dat zal dan volgende week pas worden. Zal dan in de loop van de week een korte review geven.
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik dwing m'n vader gewoon om een mediaplayer te kopen aangezien hij nog steeds DVD's huurt. :+ (Reken maar uit: 970 DVD's gehuurt x 2,50 of 4 euro = veel te veel)
    Dus hij wil er nu een gaan aanschaffen.

    Wat wil ik?

    • 1080P
    • Zoveel mogelijk bestandsformaten afspelen
    • Moet een harde schijf in kunnen
    • Draadloos + kabel
    • Mooie interface
    • Redelijk stil

    Iemand die er één weet? (En die goedkoper is dan de Popcorn Hour)
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2011
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    http://www.hdsupplies.nl/nl/sidewinder-xtreamer.html
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmm denk dat het toch de Popcorn Hour A200 wordt, wat is eigenlijk het verschil tussen de A200, C200 en de A210?

    //edit

    Gevonden
    Als dat alles is dan wordt die het.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2011
  15. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Ik lijk wel een echoput, maar wederom zeg ik: Boxee Box. Kan alleen geen harde schijf in. Heb er 1,5 tb aanhangen via USB, is fluisterstil, speelt álles af en voegt zelf alle film- en serie-informatie toe, prachtige interface, erg veel online-content incl. uitzending gemist op alle kanalen, geniaal design, draadloos én bedraad, afstandbediening met qwerty toetsenbord, en 1080p zonder problemen.
     
  16. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen met boxee:

    Ik heb op hun site het programma gedownload om te kijken hoe het allemaal werkt. Ik moet om een dvd in .vob bestanden af te spelen elke .vob appart afspelen. Is dit bij jullie ook en/of bij alle spelers? Het menustructuur werkt ook niet meer op deze manier. De reden dat ik ze als .vob heb ;)
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557

    Budget?
    Ik heb zelf een Asus AIR, kost maar 80 euro (zonder harde schijf dus).
    Voldoet aan alle eisen en is een echt budgetplayertje, maar met leuke firmware.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Moet zelf ook eens aan een mediaplayer. Kijk nu veelal films en series op m'n pc, maar wil het naar mn HD ready tv streamen (groter beeld, vanaf bank kijken). Films zal ik eerders streamen vanaf pc of mbp, totdat er iets van een nas is.
    Zijn er velen van rond de 100 euro en de Boxee zit er flink boven (210 euro). Moet zeggen dat de Boxee er supervet uit ziet, maar het is wel flink wat geld om als streaming device te dienen.
     
  19. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb zelf een WD Live TV Hub. Bevalt goed. Enige nadelen vind ik een traag reagerende afstandsbediening en dat het niet mogelijk is om zelf plugins (voor bijv. uitzendinggemist) te downloaden. Daarvoor ben je afhankelijk van WD.

    Volgens mij kost hij nu rond de 170 euro.:) Ik kijk er toch wel 4x per week mee met mijn vriendin. Dus op zich haal je zo'n investering er wel uit. (ik kocht namelijk een hoop films).
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2011
  20. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97

    Even instellen dat hij bestanden onder de 50 mb niet mag negeren, dit staat standaard ingesteld. Hierdoor kan hij de video_ts.ifo niet vinden. Hiermee werkt alles weer prima!
     

Deel Deze Pagina