Ik doe hem altijd omhoog Ben nog niet zo ver hoor Best kans dat dat later niet meer kan. Iniedergeval is het bij streetraces zo dat als je zegt vanne nou ik win hem wel (dus je mikt voor 1e pos.) krijg je meteen 1000 punten, en meestal heb je iets meer dan dat nodig, die haal je gewoon in de race, makkelijk zat, heb nu alle streetraces op goud
ben nog niet zo ver met pgr, heb veel gehalood nieuwste wagen van mij is de focus, (ik haat ford) maar de auto rijd wel goed, ik heb ergens een kudos race gedaan met de focus, ik moes 1300 halen en had er 1470 ofzo. ik had allemaal van die combo's van 1 hele ronde lang. kan trouwens wel ooit die replay ofzo ff videocapturen, en filmpie van maken en online zetten
Jah ik had eerst boven de 300 kudos in mn subtotaal staan Dikke combos, dik veel extra kudos Daarna helaas niet meer gelukt.. was volgens mij ook met Ford Focus jah..
ow, ja is moeilijk maar als je eenmaal de truuk kent (ik deed het met de Skyline denk ik) en dan alle bochten foe den snel neemt, dan is het een makkie, maar dan moet je niet botsen, is gaaf level dat, wel moeilijk jah ik deed er even over voordat ik 't doorhad. Hoe unlocken jullie die free roam mode????? die heb ik helemaal niet>?????
had hem bij iemand gezien die het had met een cheat maar daar stond free roam bovenaan bij de levels.. dus je zal heel wat miles afgelegd moeten hebben... aangezien je per 50 miles een paar levels erbij krijgt ofzo
ja, je hebt die maps, en telkens is er net een andere route met racen, met free roam is dat allemaal open en kan je alle kanten op... en gewoon vrij rondrijden dus en pylonnen rammen
Denk pas aan het eind.. maarreik had nog een cheat save staan Daarmee heb ik het ff gedaan, is echt wel bruut maar niet voor heellang.. je kan er geen MP in doen, en soms heb je vette slowdown
Ik heb nu ook een rx-8! Ik vind iets vaag! Bij de quick race moest ik alles goud voor een auto en bij arcade alleen brons, is dit vaag?
nee bij arcade/quick race alles goud krijg je nieuwe auto's, anders niet. Ik heb nu de feroce! w00000t die ruled!!!!!!
Quick Race : level 4 mee bezig Arcade met level 3 Kudos challenge met Professional Season.. maar daar heb ik eerst een snelle auto voor nodig dus richt ik me op de quick race (Ferrari 355 )
Ligt eraan.. kijk eerst had ik gewon de 1e 3 of 4 levels op brons uitgespeeld, had toen wel wat leukere autos en heb toen de 1e levels weer opnieuw gedaan en zowat allemaal goud gehaald.. Denk dat dat de beste methode is, en ondertussen ook quick races doen, je moet eigenlijk alleen maar mikkenop het halen van autos (kijk hoe je een bepaalde auto wint, doe dit wel in de goede volgorde dat je niet opeens een auto verdient waar je niks aan hebt omdat je al een betere hebt)