1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meest ondergewaardeerde game op de X360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wolfje, 8 jan 2008.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ben ik met je eens. Echter dat was wel de reden waarom ik als casual gamer NG nooit heb uitgespeeld.

2. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was inderdaad een meesterlijke game, maar ook erg weinig mensen hebben die game gespeeld of kennen hem ook echt. Je krijgt vaak de reactie: "uh ja... das iets met horror ofzo?"
    en daar blijft het vaak gewoon bij. Gelukkig komt deel 2 eraan! Kan ik weer m'n broek volschijten tijdens de ongetwijfeld talrijke schrikmomenten!

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vond deel 1 zooooo ontzettend houterig spelen. Kwam er niet doorheen. Ik heb hem zelfs een tweede keer gekocht op iedereens aanraden en weer van de hand gedaan.

deel 2 wordt hopelijk beter

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Zekers weten Blue Dragon... Scoort overal gemiddeld en word afgezeken omdat het allemaal te ouderwets is. NOU EN?? Ik vind het een super cool spel. De shadows zijn vernieuwend en ook de classes zijn cool, net zoals de spells en de graphics vind ik echt wel next-gen!

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    technisch echter niet, al die framedrops zijn niet nodig,.. maar ik ben t wel met je eens. In het JRPG genre is blue dragon een topper, alleen vind lang niet iedereen dat genre leuk. Denk dat t een kwestie van smaak is

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Oke je moet er van houden, daar heb je gelijk in;) Trouwens, ik heb nog geen last gehad van framedrops, of komt dat pas in de latere en heftigere battles naar voren?

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    bij mij bij elke heftige magische actie dropt de framerate enorm, niet tijdens het rondlopen, maar tijdens de battles

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Bij mij tot nu toe nog niet voorgekomen, mrja ben ook pas op het begin:9

9. Ashavan

Ashavan Guest

Vond Bleu Dragon niet zo bijster geweldig. Eternal Sonata is meer een ondergewaardeerde game.

N3 idem. Van een hack 'n slasher moet je niet veel verwachten. Gewoon hersenloos hakken en hordes monsters neer halen met button mashing combo's. Heb er veel uren mee door gebracht.

Ridge Racer 6 vond ik ook een lekkere arcade racer terwijl je daar bijna niemand over hoort.

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Waarom mag je van een hack and slash niet meer verwachten?

Kijk naar devil may cry of ninja gaiden.

Je kan ook een goed combat systeem hebben, een goed verhaal en mooi uitgewerkte levels.

Veel mensen vinden gewoon knopjes rammen nogal snel saai worden als er weinig taktiek bij komt kijken

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    n3 vond ik eerder overhyped dan onderschat, begon me na een uur of wat al te vervelen

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ridge Racer! :D
    Staat niet voor niks op de 4e plek van mijn meest gespeelde games. _O_
    (Hoort eigenlijk eerste te staan, maar door een internetstoring hier thuis is dat niet geregistreerd)

Het eerste wat je wel bij die game moet doen is die commentator uitzetten, en je eigen MPdrietjes afspelen. :+

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ben k niej met je eens. Vond Eternal Sonata na een kleine 2 uur al saai. En vond het ook waardeloos dat als je een nieuw wapen equipte, je dat nog niet eens zag.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heb sinds kort Eternal Sonata en die mag ook op de lijst van meest ondergewaardeerd. Een mooie herstyling van het concept turnbased. Super ook dat je hem met zijn 2-en op de bank kan spelen en ieder dan een andere member uit de party is!

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Daar ben ik het helemaal met je eens! Ik heb hem ook sinds kort en deze is ook inderdaad zeer ondergewaardeerd. Het is niet turnbased als je Final Fantasy of Tales of Eternia, nee het is nu gewoon vrij rondlopen terwijl je de tegenstander aanvalt en/of jezelf of medespelers healt. Prachtige sprookjes sfeer hangt er trouwens..

16. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
  17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ^^ eens, maar hij is ook gewoon te hardcore en diep om door casual beat em up fans zoals ik gewaardeerd te worden

18. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    het is een hardcore game, maar ik denk dat als een een typische xbox gamer het spel netzoveel speelt als cod4 bv dan ie aardig op weg kan komen. geadvanceerde dingen komen dan gewoon met tijd.

19. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk Condemned.... Maar ze mogen in deeltje 2 wel het tempo ietsje hoger leggen.
    Lopen gaat ZO traag!

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat het traag gaat, maakt het misschien extra spannend. Anders ren je gewoon alles voorbij.

Deel Deze Pagina