*eens heb PDZ helemaal kapot gespeeld op Live in de eerste maanden dat ik mn 360 had... Geweldige avonden gehad! Veeeel mensen online, grote battles (16v16), gave maps
Left4dead is totaal niet ondergewaardeerd, 1 van de best verkochte games van de afgelopen tijd. Voor de 360 vind ik met stip earth defense force 2017 de meest ondergewaardeerde game. Hij was maar heel even en in een paar winkels te koop, met een goede reclamecampagne had deze game nog wel een succes kunnen worden. Het is toffe actie, je vind de gameplay in geen enkele andere game voor de 360, er is co-op en de game werd gelijk voor een budgetprijs verkocht.
Dead Space. Niet zozeer door sites, want die geven t gemiddeld een 9, maar door de gamers denk ik. Zit m denk ik in het feit dat het tegelijkertijd is uitgebracht met al die toptitels eind vorig jaar (GOW2, Fable2, Far Cry2 enz.) en dat niemand hiervoor gegaan is. Volgens mij hebben heel weinig mensen m (ik heb m zelf ook niet overigens, ga m nog wel kopen), terwijl het een supergoede (en blijkbaar enge) game is.
Perfect Dark Zero had zeker een gave multiplayer, 1 van de beste die ik tot nu toe heb gespeeld op de 360. Lekker veel mensen, leuke maps en originele modes zoals Infection.
Ik vind Pure ook best ondergewaardeerd. Online zie je niemand meer en het is zeker een vette racer. Ik zelf ben niet eens zo'n racefan maar deze was cool.
ik denk dat qua racen mensen liever snelle auto's zien dan dirt bikes of quads en dergelijke. Denk dat het het sub genre is dat niet zo populair is. Ik ben zelf geen racefan maar ik zie liever mooie steden om door te rijden of bergen en valleien dan stof, zand en woestijn.
Idd. Ik vind Prey ook zwaar ondergewaardeerd. De game krijgt als het goed is een gevolg, zeker als je de game hebt uitgespeeld. Het speelt lekker, ziet er goed uit en het heeft een mooie verhaallijn.
wat voor een nieuw IP in zo'n ontzettend drukke peridode als Q4 van vorig jaar best goed is. Daarnaast is iedereen die de game gekocht heeft er over het algemeen erg positief over. (Vond het zelf ook een erg leuke game, vooral het geluid in 5.1 is echt fantastisch)
Die game is echt zo geweldig, zeker een aanrader voor iedereen die af en toe eens een shooter speelt. Heb er erg veel plezier en wazige momenten mee gehad. (Je moet hem wel in het donker spelen hè )
Turning point: falll of liberty vind ik echt ondergewaardeerd.. de game word overal afgekraakt.. tis geen topper.. maar toch zeker wel een redelijke game!
Ik zou Mirror's Edge kunnen noemen, aangezien die bij het grote publiek toch nog wel wat ondergewaardeerd wordt (Lees: Veel mensen kijken niet verder dan de Story Mode en noemen de game daarom kort), maar over het algemeen is de game toch goed ontvangen. Een game die enorm wordt ondergewaardeerd is Star Ocean 4, imo is het een van de betere jRPG's op de console en ik ken hier nog een aantal mensen die dit ook waarschijnlijk vinden. Veel mensen die de game spelen komen niet verder dan de eerste of tweede planeet, terwijl de game juist een stuk verder helemaal te gek wordt. Daarnaast is dit voor de echte achievementhunters een waardige game om te completen (kost je minstens 500 uur + een beetje geluk en heel veel voorbereidingen).
Eens kijken, -DJ Hero, daar hoor je eigenlijk nooit een kip over, maar ik vind dit beter als Guitar Hero -The Bourne Conspiracy heb ik een maandje terug uitgespeeld, echt een goede game. -Civilization Revolution, een game als geen ander op de 360, is misschien veel van hetzelfde, maar dat maakt het er niet minder leuk om -Far cry 2, erg veel mensen vonden dat je alleen maar van A naar B aan het lopen/rijden was, maar de game bied echt zoveel meer. -XBLA Portal, niet ondergewaardeert, maar meer ondergesneeuwt, omdat het maar een bij-spelletje was op 'the orange box'. Als ik eerlijk ben heb ik meer plezier beleeft tijdens Portal dan tijdens Half-life 2.
Ik voel me aangesproken en sluit me er volledig bij aan. Star Ocean is 1 van de meest vermakelijke games die ik ooit gespeeld heb. One of my all-time favorites! Naar aanleiding van een aantal eerder genoemde games kan ik me ook aansluiten bij de verhalen over Shadowrun & UT3. Deze games zijn echt super in de multiplayer, echter al sinds de release zijn er vrijwel nauwelijks mensen online te vinden, terwijl deze games makkelijk kunnen concureren met CoD & Halo. Het probleem is echter dat de laatste 2 genoemde geheel door de strot zijn gedrukt door de media. Ik zeg niet dat ze slecht zijn en ze zijn ook zeker beter dan Shadowrun en UT3, echter zouden ze -als het grote publiek er van wist- zeker een aantal gamers kunnen veroveren.
Shadowrun - Een van de beste multiplayer spellen. Helaas niet veel animo (door graphics, animaties en physics waarschijnlijk) en daarom waarschijnlijk geen deel 2
Jij speelt zeker altijd zulke games? Want dat kun je toch geen game meer noemen Far cry 2, erg veel mensen vonden dat je alleen maar van A naar B aan het lopen/rijden was, maar de game bied echt zoveel meer. Vooral de multiplayer vindt ik leuk, en is mijn meest gespeelde game