geen 360 maar is een vermelding waard , maar in het geval van 360 zeg ik red faction. Kreeg wel goede cijfers , maar het was nooit een bom. Maar dmg systeem zit zo lekker in elkaar , alleen beetje ee ncrap einde, maar voor de rest peuke game die meer spotlight had verdiend.
Ik vond Splinter Cell: Double Agent ook heel erg ondergewaardeerd. Echt en supervette stealth/action game die ik graag nog een keer wil spelen als ik hem weer vind.
Ik had tot vorige week eigenlijk nog nooit naar deze game gekeken (geen idee wat je moest doen, de naam kende ik wel). Wat gameplay filmpjes gekeken en ik was verkocht . Krijg hem hopelijk volgende week binnen
wat was de ruil dan? Mijn graw tegen jouw sr? Ik heb Shadowrun weer besteld omdat iedereen zo positief is hier. Hoop dus weer wat potjes te kunnen spelen binnenkort. Wordt mijn 4e exemplaar
Dead Space, Red Faction Guerilla en DJ Hero! Tsja, niemand dacht dat het leuk zou worden? Het werd nochtans in een relatief rustige periode uitgebracht. Gevalletje Mirror's Edge. Heeft niet de aandacht en verkopen gekregen die het verdient. Veel mensen schrijven het af omdat het weer een 'Hero' game is, maar het is écht leuk en verfrissend. Ik kom wel terug als ik nog meer bedenk. Oh, de LEGO games natuurlijk! Ze worden vaak gezien als kiddy, maar ze spelen gewoon zo heerlijk weg. En ze zijn grappig.
In navolging van Vraptor toch ook deze nog even vermelden (wss voor de zoveelste keer though). Heb het spel laatst weer gespeeld en het blijft echt een fantastisch spel.
Shadowrun inderdaad. Heb die game best wel veel gespeeld en ik vond het echt heel leuk. Hopelijk komt er een ontwikkelaar die net zo'n game maakt maar het dan wat groter op de kaart zet.
Kan je vaak een vol potje vinden en wat is veel mensen? Dankzij de reactie's heb ik even wat rondgekeken en die freeze skill ziet er goed uit. En het is niet duur tegenwoordig, dus misschien pik ik het op. Maar wat versta je onder veel mensen online en vaak gespeeld?
Niet de beste game, maar ik heb toch echt veel plezier gehad tijdens het spelen van The Bourne Conspiracy. Erg leuk tijdverdrijf.