alan wake, splatterhouse, stranglehold, conan, death to rights even een paar titels die gelijk in me opkomen!
Lotr Conquest Zeer ondergewaardeerd. Heb me zo lang vermaakt me de single Maar nog meest met de MP, jammer dat deze niet meer open is
Deadly Premonition komt ook als 1e in mij op (vanwege de 10 van Destructoid), ligt hier echter nog steeds in plastic, ik moet van mezelf eerst Dead Space uitspelen
Far Cry 2, er was zoveel fout aan die game maar op een of andere manier kwam ik helemaal tot rust als ik door die wereld heen liep. De gevechten waren af en toe best aardig maar op een of andere manier bleef ik maar genieten van de omgeving. Erg mooi gemaakt. Voor Far Cry 3 wil ik wel een boeiend verhaal, betere wapens, kogelimpact en meer damage een beter AI hebben.
Unreal Tournament 3 natuurlijk, serie is blijkbaar vooral populair bij de vorige generaties. Heel jammer dat het al snel nauwelijks meer werd gespeeld online..
Whaha, vertel mij dan maar waarom je dat vind . Met UT99 durf ik 'm sowieso niet te vergelijken natuurlijk, maar UT2k4 vond ik eigenlijk niet echt denderend. Zelfde geld voor UT2k3..
Unreal Tournament 2004 was gewoon Unreal Tournament 2003 met verbeteringen, graphics waren wat beter er zat meer in, ik vond UT2003 vroeger wel ''de'' shit eigenlijk , de 2 delen waren sneller dan UT99 dus de gameplay was wel wat veranderd vergeleken met UT99.
Sowieso omdat er standaard Morpheus bij zat, dus instant win voor die 2. Morpheus is nog steeds mijn favo UT map ooit. En sowieso vond ik de gameplay van UT3 niet helemaal lekker. Geen idee waarom, maar vergeleken met UT99/2004 miste ik iets.
Ik vond UT3 zelf niet zo ''helder'' qua graphics het draaide ook een beetje te langzaam naar mijn gevoel, soms wel eens bugs en dat soort problemen, op de PC had ik wel een probleem met de servers, er waren veel problemen en niet veel spelers waren deze game aan het spelen toen het net uit was, het voelde ook een beetje meer als een Console game dan een PC game, en ik vond het beweeg systeem slechter dan die van UT2004 naar mijn mening... nou ja redens genoeg neem ik aan .
Grid, een van de beste race games ooit gemaakt! in ieder geval een van de leukste, briljant schademodel ook. Iets waar F1 2010 keihard mee faalde.
Apart, ik vind UT3 na UT99 echt de beste , smaken verschillen zullen we maar zeggen. UT3 vind ik grafisch helemaal , PS3 versie was al netjes, de X360 versie gaat daar nog even over heen.
Volgens mij maar 1x genoemd in dit topic nog: Dikke pret gehad tijdens het spelen van deze game. Elfs nemen en upgraden met Silverthorn arrows en gaan met die banaan. Heb de singleplayer ook meerdere keren uitgespeeld.
Ik zei ook niet dat UT3 slecht is maar de slechte punten van UT3, dit is naar mijn gevoel ook de grootste redens waarom UT3 het nou niet zo goed deed vergeleken met UT99 want het voelde gewoon niet zo perfect aan zoals het bij UT99 was.
Aangezien UT99 voor mij (ja voor mij) gewoon perfect is vind ik het lastig om het te vergelijken met UT3. Maar in UT3 mis ik gewoon de hoeveelheid maps van UT99, de wat meer sombere graphix van UT99 maar ook de wapens van UT99 en de assault mode van UT99!.. Een aantal klassieke maps in UT99 zaten helaas ook niet in UT3, vooral in de CTF miste ik veel. Met de vehicle modussen heb ik helemaal niks, ik vind 't maar gaar. De levels in UT3 zijn imo ook wat te groot.