1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meest ondergewaardeerde game op de X360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wolfje, 8 jan 2008.

  1. Dayuum

    Dayuum Guest

    Wie had het over N3?
    En "jappen" is een racistiche term
    En waarom zouden alleen japanners dat spelen?
    Jou reactie slaat echt nergens op
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Naja, meerderheid is toch echt aziaten die dat spel spelen. Plus de ontwikkelaar is uit het verre oosten. Dat neemt niet weg dat het een vermakelijke hack and slash game is. Alleen iets te saai en repetief als je het mij vraagt.
     
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 vind ik erg ondergewardeerd, iedereen vond hem erg tegenvallen. Maar ik ben er wel flink mee bezig en vind hem na GoW de beste shooter op de 360! (misschien Rainbow nog tussen, maar ik hield niet zo van die game ;) )
     
  4. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Halo 3 nomineren voor een van de meest overgewaardeerde games sinds Halo 2.
     
  5. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij krijgt HALO 3 overal dikke 9's.

    Niet echt ondergewaardeerd denk ik, eerder overgewaardeerd.
     
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    wil je em verkope dan? wil ik em wel hebbe voor 5 euris als je em zo bagger vind \o/
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Halo 3 zijn probleem is niet onderwaardering.

    De hype was te groot, iedereen kocht hem maar hij viel tegen.
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij viel Halo 3 ook niet tegen hoor. Mij in ieder geval niet, en daar ben ik zeker niet de enige in.
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Of iets tegenvalt ligt puur aan je eigen verwachtingen. Zo vonden veel mensen halo 2 en 3 tegenvallen, maar ik vond het beide super games. Waarschijnlijk doordat ik totaal geen moeite heb gedaan om ook maar iets over deze games te lezen voordat ze uitkwamen.
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb juist moeite gedaan om buiten de hypte te blijven:9
    zelfde gedaan met Assassin's creed.. ik stond echt voor een complete verrassing toen het bleek dat je in een soort tijd machine kwam
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat had iedereen, dat was niet verteld :). En maak er even een spoiler van, want ik vond het ook erg leuk om daar tijdens het spelen pas achter te komen :)
     
  12. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens ouwe :thumbs:

    Verder vind ik F.E.A.R., F.E.A.R. Files, GRAW 2 en Bionicle Heroes ook ondergewaardeerd.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  13. SysanApse

    SysanApse Guest

    Hmm , ik had echt gedacht dat Bioshock beter zou zijn , of mij meer zzou boeien.
    Het is gewoon niet wat ik dacht.
    Voor de rest heb ik geen tegenvallertjes gekocht.
    Ow en , Kane and lynch is vet !
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    The Darkness! De game scoort een 83% gemiddeld op gamerankings maar heb weinig mensen de game zien spelen. Ik weet nog toen ik de game voor het eerst speelde, de eerste next-gen FPS op de 360. Het richten voelde veel echter als in al die andere shooters. In combinatie met de manier waarop je je wapens vasthield als je achter een muur schuilt heeft die game mij een unieke ervaring bezorgt die ik niet snel zal vergeten.


    Ik vind sommige reacties van jullie niet echt kloppen... Want wat is nou een ondergewaardeerde game?

    Ik vind dat een ondergewaardeerde game ten eerste een goeie game hoort te zijn met een goede score op gamerankings(dus geen Bionicle Heroes reptile 8)). Een ondergewaardeerde game wordt natuurlijk ook slecht verkocht. Halo 3, de best verkopende game op de 360, komt hier helaas niet voor in aanmerking ook al zijn er te veel mensen die deze game onterecht afkraken IMO...

    Op de 360 heb je niet echt ongewaardeerde titels... Zoals ik al eerder zei The Darkness natuurlijk maar ook FEAR vind ik te weinig gewaardeerd maar we hebben met een port te maken die veel later dan de pc versie uit kwam, die games verkopen meestal erg slecht. Op de oude xbox is het iets makkelijker. Beyond good and evil is een makkelijke. Ook mijn persoonlijke favoriet, Kingdom under Fire is een titel om niet te vergeten, ik weet nog dat de game nergens verkrijgbaar was omdat de winkels er nooit van gehoord hebben :emo: ...
     
  15. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    kane and lynch... wat een schijtbesturing. Concept is leuk maar had echt meer verwacht van de makers van hitman.

    Bioshock. Erg mooi allemaal maar gewoon niet mijn game.

    Halo 3.... heb hem alleen gekocht omdat ik dan met maten van mij de singleplayer co op kon spelen. Zelfs dat vond ik niks aan. Gears of War is zoveel leuker co op singleplayer.

    Assassin's Creed: Wat zeikt iedereen over deze game?? Ik vind het een van de beste games van 2007, zoniet games ever!
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij beschrijft nu overgewaardeerde games. Het ging over ondergewaardeerde games
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Ik heb die game echt heel lang gespeelt! Vond het een hele vette game!! Alleen de multi lagde gigantisch want had hem bij de release toen overgekocht van iemand....En de game zag je genoeg op tijdschriften of op tv dus daar zal het ook niet aan liggen leek mij zo. nee een game waar ik nu nog mensen mee kan verrassen die ze gewoon dan niet kenne en toch heel vet is....k*t naam vergeten....:x|:- naja edit het zo wel weer...
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    The Darkness is een pure singleplayer shooter. De multiplayer is alleen maar een extra'tje... De makers van The Darkness hebben weinig ervaring op dit gebeid.
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ben The Darkness ook nog van plan te kopen, probleem is alleen dat ik nog zoveel spellen heb liggen :+
     
  20. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Viva Pinata.
     

Deel Deze Pagina