1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meest ondergewaardeerde game op de X360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wolfje, 8 jan 2008.

1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb het een poosje geleden op de pc gespeeld, en er is absolluut gen afwisseling, echt een diepte punt van rockstar, (als ik me goed kan herrinneren dan is ie van rockstar games)

2. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Eternal Sonata.

3. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben je gek??/ deel 3 was het beste deel, de beste grafics en gameplay, vooral online. en de singleplayer had de meeste afwisseling. weliswaar speelde het allemaal in frankrijk af, maa r de missies waren erg afwisselend. bij cod2 lijkt het allemaal op elkaar: in de sneeuw, in de woestijn.... alleen hill 400 en d day was weer eens wat anders. maar natuurlijk is cod4 nu gewoon de beste.

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    @ Sen: weet jij wel wat ondergewaardeerd is:confused:
    dat betekend dat weinig mensen er ws inzien zonder hem te spelen.
    en je hoort bijna niks goeds over CoD 3 dus hij is alles behalve overgewaardeerd:emo:

@ de poster boven me:p

idd fuel plant, Hostage etc zijn idd orginele levels, en nog leuk ook.
    Hostage was het enige level waar ik een btje vlot door kon komen op Veteran ipv het spel uit frustratie een maand opzij leggen:+

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    GUN is niet van Rockstar, je vergist je met Red Dead Evolver :)

6. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Nee, ik kijk naar de reviews die er gemiddeld voor worden gegeven. Dan constateer ik dat ik, nadat ik alle 4 delen van call of duty heb uitgespeeld, deel 3 veruit het slechtste vind. En wel een stuk slechter dan dat reviews suggereren. Dus vind ik het een overgewaardeerd spel. Maar het blijft natuurlijk een mening, je ziet heel goed in dit topic dat wat de 1 een ondergewaardeerd spel vindt, de ander helemaal niet goed vindt.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als we het over overgewaardeerd gaan hebben,.. ik snap niet dat the darkness zulke goede recensies kreeg, ik ben een groot fan van de comic, heb chronicles of riddick helemaal grijs gespeeld dus verwachte heel veel van deze game. Ik was echt teleurgesteld door de matige actie en met name het slechte leveldesign.

8. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    gasten, viva pinata maakt het kind in me los haha :b:

gewoon lache die beestjes, beetje uitvogelen hoe je ze kan lokken, en iedereen vind het kut. ik niet \o/

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2

als je goed leest zegt hij dat ie overgewardeerd is.
    heb compleet tegenovergestelde van ondergewardeerd

Ben het ook wel eens met Viva pinata. dat is ook echt een top game, alleen na 3 dagen achter elkaar ±4 uur spelen word je dat spel toch wel een beetje zat. teminste, dat was mijn ervaring ermee!

Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    viva pinata ging bij mij de volgende dag al vervelen,
    zie het punt gewoon niet... .die beesten luisteren ook niet,
    zo irritant als je een beestje niet op een bepaalde plek krijg...
    je klikt toch op die plek, vlieg dan niet je huisje in :\

uren gedaan over diee kikker, gaat ie dood, omdat ie dr. fred niet opdaagt,
    toen dacht ik echt: fuck it

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    als je goed leest zie je dat ik wist wat hij bedoelde;)
    ik vond het raar dat hij het overgewaardeerd vond dus..

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens geldt dit ook voor Aracde games? Ik vind namelijk Small arms ook wel gaaf en toch hoorde ik er echt niks over totdat die uitkwam :+ naja over geen 1 arcade game hoor ik wat totdat die uitkomt en dan lees ik hier wat...dus tja....

13. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Over arcade games gesproken. Mad Tracks is volgensmij nooit goed verkocht. Maar ik vind het toch wel een van de coolste en beste arcade spel. Als je online speelt met een paar vrienden na een paar biertjes is dit echt helemaal geweldig. Helaas heb ik dat nooit kunnen doen omdat er echt maar een paar mensen zijn op dit forum die dit spel toen der tijd hebben gekocht.

Laatst bewerkt: 13 jan 2008
  14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb hem maar niemand speelde het online dus ik speelde hem eigenlijk ook nooit meer. Single player wordt redelijk snel saai.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Overlord is ook wel een beetje ondergewaardeerd terwijl het best wel een leuke game is.

16. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm ook en heb hem toen die net uitwas echt heeel veel gespeeld \o/ :cool:

17. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    Viva Pinata is echt zwaar onderschat

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Iedereen vind wel wat anders. Ikzelf vind Virtua Tennis 3 onderschat. Op het forum praat niemand er meer over (al maanden niet meer). Online is het soms nog goed zoeken naar een tegenstander. Maar ik heb nog nooit zo'n leuk tennisspel gespeeld. Ik heb hem al 10 maanden en speel het nog steeds met plezier. Tennis is een grote sport in de wereld, maar niet onder de gamers. Vind ik wel jammer, maar gelukkig blijven er nog wel tennisspellen gemaakt worden

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    TDU toch wel, toch wel een race game in de top 5

20. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Supremacy, ik ben het echt met je eens, Virtua Tennis 3 is echt een heel fijn spel. Aan de reviews heeft het niet gelegen denk ik zo...

Deel Deze Pagina