1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meest teleurstellende spel einde

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 12 sep 2004.

  1. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond het einde van KOTOR erg afgeraffeld aanvoelen. Er jammer
     
  2. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 2004?

    gaan alle spelertjes fijn bij elkaar staan en dan is het afgelopen... daar heb je al die uren voor gezwoegd... fijn.
     
  3. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    lol :D
     
  4. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Brute Force ik vond het echt een wazig spel.
     
  5. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Owja, vergeet doa extreme beachvolleybal niet. Dat is niet alleen een *#^@! einde, er zit geen doel in dat spel. Het is puur een spel om met maten te spelen, en dan is het nog saai ook!
     
  6. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind juist dat KotOR een van de beste verhaallijnen heeft die er in een game te vinden is. Zo ook de verschillende eindes. Er wordt mooi naar de eindbattle met Malak opgebouwd.
     
  7. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Van silent hill 2 ik vond een heel erg vaag eind. (er zijn trouwens 5 verschillende eindes)
     
  8. JeanV

    JeanV Groovy baby!

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond prince of persia ook een slecht einde hebben, met die tovenaar, die had je ook zo omgelegd.
     
  9. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet er zo niet een te noemen ook al heb ik er zat uitgespeeld.
    Maar ik baal van die eindes zonder fatsoenlijk filmpje of iets dergelijks,heel vaak krijg je dan gewoon de credits of zo...
    Ninja gaiden net zo ,ik had liever gezien dat ryu dat chicky gewoon
    effe fiks *censuur* had !!!
    Het kan ook anders,Halo bijvoorbeeld of nog leuker Halo met een alternate ending *)
     
  10. Deathrow JJ

    Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Beyond Good & Evil. Vaag dat je allemaal dingen moet verzamelen, eigenlijk voor niks. Einde viel daarom ook tegen, misschien extra dingen unlocken, maar niet dus...
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    XIII ...... Ik was egt helemaal verslaaft met de spel ! Ik wilde level na level weten wat er nu weer ging gebeuren. En jawel ik kwam eindelijk aan in het laatste "level" (die boot dus, dat niet egt een level was) En toen opeens PATS BOEM einde :{
     
  12. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet helemaal waar. Wanneer je ieder levend orgaan had gefotografeerd, kreeg je een minigame extra. Gezien ik er geen zin in had om alles te fotograferen, weet ik niet precies wat het inhoudt. Het was niet de moeite waard imo.

    Het einde van BG&E viel me ook wat tegen, maar het was voor mij niet het meest teleurstellende spel einde.
     
  13. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    velen hebben het over XIII, het zou een vaag einde hebben.... misschien al wel eens aan gedacht dat er maybe een vervolg op komt. Number 1 hadden ze nog niet, dus miss komtie in een mogelijk 2e deel van XIII ;) Vraag ik me alleen wel af hoe ze die gaan noemen
     
  14. Deathrow JJ

    Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt er natuurlijk aan welke games je zelf hebt/gespeeld hebt, en ja dan is BG&E het enige tegenvallertje
     
  15. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond XIII juist een heel goed einde hebben. Een plotselinge wending in het verhaal.

    Bovendien is The Mangoos de eindbaas en het laatste level is er alleen voor het verhaal. Is geen echt speel level.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  16. t-dog

    t-dog BLEEH

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Spiderman 2 heb je eindelijk die tentakelgast veslagen moet je in een keer vet veel hero points gaan sparen :mad: :mad: :mad:
     
  17. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik lees dat vrij veel mensen Sudeki al uitgehaald hebben, hoelang deden jullie ongeveer over deze titel?

    Back ontopic:

    Ik vind de eindes van Mortal Kombat Deadly Allience zeer slecht uitgewerkt.
    En van Sc Pt was ik ook niet echt enthousiast.
     
  18. Lamborghini

    Lamborghini Guest

    Bloodwake :p
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het was een saaie minigame.
    Maar idd, Beyond Good & Evil had een wat teleurstellend einde. Je kwam nog steeds niet achter de waarheid. |:-
     
  20. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik kom ff terug op Shenmue 2. Het einde is inderdaad een beetje teleurstellend.
    Maar hoe zouden ze het leuker hebben kunnen laten eindigen? Het is immers niet het einde van het verhaal. Maar van een hoofdstuk. Als jij een hoofdstuk van een boek uitleest, geeft dat je geen enkele voldoening. Het einde van het hele boek natuurlijk wel.
    Het eindfilmpje duurt een kleine 8 minuten. Maar leuker hebben ze het echt niet kunnen maken. Het spel stopt gewoon midden in het verhaal. Het kan dus geen voldoening of iets dergelijks geven.
    Het kan gewoon niet anders :)
     

Deel Deze Pagina