1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meest teleurstellende spel einde

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 12 sep 2004.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    And the award goes to....SUDEKI
    Slechter dan dat bestaat niet. Het is gewoon ineens afgelopen
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Sudeki! Meesterlijk spel, behalve het einde. Schrijf ik hopelijk duidelijk in de review voor de mensne die 'm nog willen kopen.
     
  3. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond XIII ook een zwaar teleurstellend einde hebben :'-(
     
  4. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    SW: KotOR
    Ongeveer 60 uur zoet mee geweest, best wel een pittig eindgevecht tegen Malak. Maar dan ineens als het gedaan is krijg je een een dwaas filmpje, waarbij iedereen wat staat te juichen en de held staat te spelen. Neen, dat vond ik totaal ongepast en nogal belachelijk. Voorts niets slecht over knights of the old republic hoor, maar het einde had best wat heldhaftiger gemogen.

    Project Gotham Racing 2 vind ik een van de stoerste eindes. Na uren en uren te hebben gespeeld, het eindelijk uitspelen op platinum geeft zo al een kick, maar het venstertje waarin dan staat 'Few have...' Dat vond ik best wel een machtig gevoel.
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    XIII heeft gewoon een open einde... Ik houd er niet zo van, maar in boeken of films komt het wel vaker voor.
    Shenmue 2 heeft op zich een erg goed einde, ik durf te wedden dat iedereen dacht: NU WIL IK DEEL 3 METEEN SPELEN! Het teleurstellende is dan niet het einde, maar het feit dat deel 3 zo lang op zich laat wachten.

    Welk spel een echt slecht einde had... hmm daar moet ik nog even over nadenken.
     
  6. twentysomething

    twentysomething Trainspotter

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja XIII op mn xbox idd, en fifa mogen de filmpjes wat langer als je een tournooi gewonnen heb, maar het frusterends was Medal of Honor AA op de PC. Dat laatste level dat je met zo'n gasmasker loopt, en je moet echt ontzettend snel zijn en keihard rennen, je rent dat gebouw uit, knalt wat duitsers neer, je stapt in de trein, je denkt: what's next: de credits. echt bagger!
     
  7. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in vind ik. Het "light" einde voelde wat "billie-achtig" aan. Veel te vrolijk, te kort en te voorspelbaar. Maar het "dark" einde van KotOR was echt heel erg vet! Ik weet niet of je dat einde ook kent? Marcherende sith troepen onder jouw commando, heerlijk! Deed me denken aan Hitler en WOII, ferm evil dus. }:] Dat haalde de teleurstelling van het "light" einde voor mij direct weg.
     
  8. Victor

    Victor Guest

    XIII vind ik zo'n slecht einde hebben omdat je denkt dat het verdergaat.
    Oke dan niet daar kan ik mee leven als ze maar een tweede deel uitbrengen die met het verhaal verdergaat. Maar nee!! kuteinde. :mad: :'-( 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 sep 2004
  9. Victor

    Victor Guest

    Hoe krijg je bij SW: kotor hewt dark einde dan?
     
  10. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Door gedurende het hele spel dark (side) te spelen... Geen lieve dingen zeggen dus bijvoorbeeld. ;)
     
  11. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Super Mario: Nadat ik de prinses had gered was het gelijk voorbij, we hadden niet eens seks ofzo en dat terwijl ik maandenlang heb lopen ploeteren met Mario.....kutspel
     
  12. bas vdm

    bas vdm Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Splintercell PT
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    8) _O_
     
  14. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    nee mortier was telleurstellend................(pc) kom je hitler tegen na een tijdje........kan die niet dood, speel je nog fftjes verder en in eens ga je naar de toekomst en krijg je allemaal space guns en stuff als dat ...........sloeg totaal nergens op hoe het spel van plot veranderde
     
  15. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    star wars : knights of the ...
     
  16. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    wat denk je zelf als je slechte dingen doet he dan word je slecht
     
  17. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat Splintercell PT helemaal geen teleurrstellend einde heeft zoals bas vdm en glimaxter wel zeggen. Je hebt dan gewoon gezorgd dat dat virus zich niet verder kan verspreiden. Dan is het verhaal ook gewoon afgelopen.
     
  18. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag: vrijheid van meningsuiting. ;)

    Ik vond het einde gewoon wat te simpel. Het kwam voor mijn gevoel wat te vroeg. Had nog wel een plot of een wending in het verhaal verwacht. Daarom viel het voor mij tegen.
     
  19. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Het standaard einde van Halo vind ik ook niet echt boeiend.
     
  20. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Star Wars Knights of the Old Republic vond ik ope zich geen slecht einde, zei het niet dat ik Bastila had gedood, en dat ze dan gewoon in ut eindfilmpje met de rest stond mee te feesten :confused: zeer wazig

    Verder een spel met een echt kut-einde, The Thing, hep ik me eindelijk door de levels heel geploeterd en Withely gedood krijg je zo'n klote kort filmpie waarin die bij een gozer in een helicopter zit die zegt dattie van outpost ... (nummer benk vergete) is, en dan is ut afgelopen, k die outpost was belangrijk in het verhaal maar een beetje leuker-spannender-vetter eindfilmpie had ook wel gemogen.
     

Deel Deze Pagina