Sudeki! Meesterlijk spel, behalve het einde. Schrijf ik hopelijk duidelijk in de review voor de mensne die 'm nog willen kopen.
SW: KotOR Ongeveer 60 uur zoet mee geweest, best wel een pittig eindgevecht tegen Malak. Maar dan ineens als het gedaan is krijg je een een dwaas filmpje, waarbij iedereen wat staat te juichen en de held staat te spelen. Neen, dat vond ik totaal ongepast en nogal belachelijk. Voorts niets slecht over knights of the old republic hoor, maar het einde had best wat heldhaftiger gemogen. Project Gotham Racing 2 vind ik een van de stoerste eindes. Na uren en uren te hebben gespeeld, het eindelijk uitspelen op platinum geeft zo al een kick, maar het venstertje waarin dan staat 'Few have...' Dat vond ik best wel een machtig gevoel.
XIII heeft gewoon een open einde... Ik houd er niet zo van, maar in boeken of films komt het wel vaker voor. Shenmue 2 heeft op zich een erg goed einde, ik durf te wedden dat iedereen dacht: NU WIL IK DEEL 3 METEEN SPELEN! Het teleurstellende is dan niet het einde, maar het feit dat deel 3 zo lang op zich laat wachten. Welk spel een echt slecht einde had... hmm daar moet ik nog even over nadenken.
Ja XIII op mn xbox idd, en fifa mogen de filmpjes wat langer als je een tournooi gewonnen heb, maar het frusterends was Medal of Honor AA op de PC. Dat laatste level dat je met zo'n gasmasker loopt, en je moet echt ontzettend snel zijn en keihard rennen, je rent dat gebouw uit, knalt wat duitsers neer, je stapt in de trein, je denkt: what's next: de credits. echt bagger!
Daar heb je gelijk in vind ik. Het "light" einde voelde wat "billie-achtig" aan. Veel te vrolijk, te kort en te voorspelbaar. Maar het "dark" einde van KotOR was echt heel erg vet! Ik weet niet of je dat einde ook kent? Marcherende sith troepen onder jouw commando, heerlijk! Deed me denken aan Hitler en WOII, ferm evil dus. Dat haalde de teleurstelling van het "light" einde voor mij direct weg.
XIII vind ik zo'n slecht einde hebben omdat je denkt dat het verdergaat. Oke dan niet daar kan ik mee leven als ze maar een tweede deel uitbrengen die met het verhaal verdergaat. Maar nee!! kuteinde.
Super Mario: Nadat ik de prinses had gered was het gelijk voorbij, we hadden niet eens seks ofzo en dat terwijl ik maandenlang heb lopen ploeteren met Mario.....kutspel
nee mortier was telleurstellend................(pc) kom je hitler tegen na een tijdje........kan die niet dood, speel je nog fftjes verder en in eens ga je naar de toekomst en krijg je allemaal space guns en stuff als dat ...........sloeg totaal nergens op hoe het spel van plot veranderde
ik vind dat Splintercell PT helemaal geen teleurrstellend einde heeft zoals bas vdm en glimaxter wel zeggen. Je hebt dan gewoon gezorgd dat dat virus zich niet verder kan verspreiden. Dan is het verhaal ook gewoon afgelopen.
Dat mag: vrijheid van meningsuiting. Ik vond het einde gewoon wat te simpel. Het kwam voor mijn gevoel wat te vroeg. Had nog wel een plot of een wending in het verhaal verwacht. Daarom viel het voor mij tegen.
Bij Star Wars Knights of the Old Republic vond ik ope zich geen slecht einde, zei het niet dat ik Bastila had gedood, en dat ze dan gewoon in ut eindfilmpje met de rest stond mee te feesten zeer wazig Verder een spel met een echt kut-einde, The Thing, hep ik me eindelijk door de levels heel geploeterd en Withely gedood krijg je zo'n klote kort filmpie waarin die bij een gozer in een helicopter zit die zegt dattie van outpost ... (nummer benk vergete) is, en dan is ut afgelopen, k die outpost was belangrijk in het verhaal maar een beetje leuker-spannender-vetter eindfilmpie had ook wel gemogen.